Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Акумулятор на Nissan Gloria

допомога спеціаліста

Nissan Gloria є розкішним автомобілем, який проводився з 1959 по 2004 роки в одинадцяти поколіннях.

Сьомого покоління провели грунтовний рестайлінг в порівнянні з минулим. Для седанів, які працюють таксі мали чотири круглі фари, хоча європейський варіант припускав галогенові фари. Тут звичну рядну шестірку замінили шестициліндровим V-подібним двигуном, з серії VG. Європейський ринок отримав дизельний мотор робочим об'ємом 2986 кубічних см і 2,3-літровий бензиновий, які працювали в парі з чотириступінчастою п'ятиступінчастою механічною або автоматичною коробкою перемикання передач.

Для восьмий генерації передбачався кузов типу хардтоп з чотирма дверима. Тут вперше застосували технологію DOHC — для силового агрегату. Повна моторна гамма складалася з таких ДВС:

• Трилітрові TurboVG30ET і VG30;

• Дволітрові Turbo VG20DET і VG20E V6;

• 2.8-літровий RD28 дизельний.

Тут же модернізували чотириступінчасту АКПП, яким можна було керувати за допомогою комп'ютера.

Седан дев'ятого видання приховував центральну стійку за безрамними бічними стеклами, що додає солідності. Відбулися зміни у видах трансмісії, механіка вже була відсутня і ДВС працювали спільно з 5-ступінчастим і 4-ступінчастим автоматом. В якості рушійної сили пропонувалися три мотора на 3,0 літра і один для дизеля об'ємом 2,8 л.

Десята генерація отримала обладнання двигуни нових розробок, а також поліпшення ходових параметрів. У цей період машини стали оснащуватися повним приводом. Крім зазначених вище силових агрегатів, що поповнили лінійку ще трьома: дволітровим VQ20DE і двома 2,5 - літровими (для дизеля і бензину).

Остання генерація позбулася деяких комплектацій, але придбала спорт стиль. Асортимент двигунів внутрішнього згоряння складався з V - образних шестициліндрових на 2498 куб. см і 3,0 л.

Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок