ПН-ПТ 8:30-19:00
Cуб. 10:00-18:00
Нед. 10:00-18:00
Термінова доставка 200 грн
Немає товарів

Гелеві та промислові акумулятори(GEL)

Ventura GP 6v 1.3 Ah

*199грн *При здачі АКБ

Challenger AS6-1.3 Ah

*204грн *При здачі АКБ

Challenger AS6-4.5 Ah

*215грн *При здачі АКБ

Ventura GP 6v 4.5 Ah

*220грн *При здачі АКБ

Ventura GP 12v 1.3 Ah

*269грн *При здачі АКБ

Ventura GP 6v 7Ah

*254грн *При здачі АКБ

Ventura GP 12v 3.6 Ah

*303грн *При здачі АКБ

Challenger AS12-1.3 Ah

*314грн *При здачі АКБ

Ventura GP 12v 2.3 Ah

*321грн *При здачі АКБ

Challenger AS12-2.3 Ah

*328грн *При здачі АКБ

Ventura GP 12v 4Ah

*343грн *При здачі АКБ

Ventura GP 12v 3.3 Ah

*368грн *При здачі АКБ

Challenger A6HR-36W

*363грн *При здачі АКБ

Ventura GP 6v 12Ah

*409грн *При здачі АКБ

Ventura GP 12v 7Ah

*429грн *При здачі АКБ

Ventura GP 12в 7.2 Ah

*434грн *При здачі АКБ

Ventura GP 5Ah 12v

*445грн *При здачі АКБ

Challenger AS12-7.0 Ah

*474грн *При здачі АКБ

Challenger AS12-7.2 Ah

*494грн *При здачі АКБ

Ventura HR1234W 12v 9Ah

*583грн *При здачі АКБ

Challenger A12HR-36W

*663грн *При здачі АКБ
Показано з 1 по 24 з 61 (всього 3 сторінок)

Купити гелевий(гелевий, GEL) акумулятор в Києві і містах України

Відносно недавно на вітчизняному ринку з'явилися джерело живлення нового покоління – гелеві АКБ. Спочатку особлива технологія GEL була відома лише в промислових колах, де вона ефективно використовувалася протягом багатьох років. Масове виробництво таких сучасних акумуляторних батарей стартувало лише на початку минулого століття, коли умільцям з далекого Китаю вдалося в рази знизити занадто високу собівартість виробництва таких акумуляторів.
 
З того самого часу батареї даного типу стали застосовуватися повсюдно:
  • в якості альтернативних джерел енергії в приватних будинках;
  • в польових умовах;
  • для запуску двигуна авто та іншого електрообладнання.
 
Сьогодні все більша кількість власників авто віддають перевагу гелевим АКБ. І це цілком зрозуміло, адже такі джерела живлення мають цілий ряд переваг в порівнянні зі своїми «кислотними колегами». Так, у гелевих джерелах живлення використовується не рідкий електроліт (як в кислому), а згущений, має желеподібну структуру, схожу на гель. Гелевидний речовина не закипає, не випаровується і не випливає, не надаючи негативного впливу на розташовані навколо агрегати і вузли.
 

Гелеві акумулятори і їх переваги

 
Крім цього, серед основних переваг гелевих акумуляторів можна виділити наступні:
  • більш тривалий термін служби (за умови дотримання експлуатаційних правил та рекомендацій виробника – 7-10 років безперебійної роботи);
  • низький рівень чутливості до глибокого розряду;
  • не вимагають постійного контролю рівня електроліту, доліва спеціальних рідин та іншого техобслуговування (приклад: у типових кислотних АКБ через кожні 20 тис. км пробігу водієві необхідно доливати в АКБ дистильовану воду);
  • високий рівень експлуатаційної безпеки (мають незначний рівень виділення газоподібних речовин при розряді, велика частина з яких поглинається гелем і залишається всередині самої батареї);
  • надають мінімальний негативний вплив на навколишнє середовище (відносяться до розряду екологічних батарей);
  • навіть під час сильного пошкодження корпусу АКБ ймовірність отримання опіків від кислотних речовин мінімальна.
 
Крім того, гелеві джерела живлення прекрасно справляються зі своїми функціональними завданнями навіть при дуже низьких температурах повітря, завдяки незначній втраті електроємності при роботі на холоді.
 
Незважаючи на велику кількість переваг, багатьох водіїв цікавить «інша сторона медалі», а саме - чи є у гелевих акумуляторів недоліки?
 
Головним і, мабуть, єдиним вагомим недоліком на сьогоднішній день залишається висока ціна. Незважаючи на всі старання виробників знизити собівартість виробництва гелевих батарей, вони як і раніше коштують на порядок дорожче кислотних джерел живлення.
 
Незважаючи на це, з кожним днем все більша кількість власників авто переходять на гелеві АКБ, оцінивши їх численні переваги, головна з яких - тривалий термін служби.
 

Промислові і тягові акумулятори від "АвтоЕвроТрейд"

 
Не рекомендовано використовувати звичайні авто АКБ для установки на підвісну електромотор човни. Вони, звичайно, будуть функціонувати, та їх ресурс по відношенню до особливим, електро-тяговим батарей значно менше.
 

Переваги электробатарей для човнових електромоторів

 
Принцип роботи автомобільного АКБ закладена необхідність запустити двигун за допомогою електростартера. Це головне його завдання. Після того, як двигун запущений, він може сам забезпечувати електрикою всі прилади, плюс заряджати частково розряджений акумулятор.
 
Электробатарея для двигуна працює зовсім за іншим принципом. Йому необхідно протягом всієї роботи електродвигуна видавати постійний струм достатньої потужності.
 
АКБ тягові мають більшу надійність і не бояться повного розряду. Вони витримують більшу кількість циклів заряд-розряд і не втрачають своїх властивостей протягом декількох років. Автомобільний АКБ - боїться розряду, так як в цьому випадку усередині нього починаються руйнівні процеси свинцевих пластин.
 
До основних достоїнств електро-тягових джерел живлення можна віднести:
  • стабільно видавати протягом довгого часу потрібний заряд струму;
  • збільшена товщина стінок і днища, для надійності під час перенесення та експлуатації;
  • мінімальна здатність до саморозряду;
  • не побоюється навіть повного розряду. Після заряду повністю відновлюють свої фізичні параметри.
 

Види акумуляторних батарей

 
Всі електро-акумулятори можна умовно розділити на два типи: обслуговувані і необслуговувані.
Необслуговувані - мають низку переваг. Замість "класичного електроліту використовується спеціальний гель. Він чудово справляється з утриманням електрики і не потребує ні в якому обслуговуванні, на протязі всього терміну експлуатації. А так же такий акумулятор можна тримати в будь-якому положенні, не тільки в горизонтальному.
Обслуговується - працює на звичайному рідкому електроліті і потребує періодичного обслуговування. А також, не може експлуатуватися в нахиленому стані, тільки в горизонтальному.
 
Так само гелеві аналоги не боятися струсів і опрокидываний, вони краще захищені від вібрації і можуть відкрито застосовуватися на човні з будь-якого матеріалу. Але коштують вони дорожче.
Кислотні акумулятори хоч і мають посилену герметичність, все ж небезпечніше у використанні, і в разі витоку електроліту можуть пошкодити матеріал човна, якщо вона зроблена з ПВХ або інших полімерів.
 

Плюси тягових АКБ

 
Сучасні батареї все частіше виробляються гелевими. І знайти їх на рідкому носії електрики стає з кожним роком все складніше. І це не дивно. Переваги гелевих настільки очевидні, що мало хто купує старі технології.
 
Під час виробництва батарей, використовується спеціальна форма сеператора, що виключає замикання пластин. Під час експлуатації, тряска неминуча, але технологія дозволила досягти надійної ізоляції, а відповідно довговічності роботи. Гелеподібна паста, що наповнює нутрощі, виконує роль електроліту, а разом з тим більш щільно тримає на місці всі складові конструкції. Має велику питому ємність і мінімальний саморозряд.
 
Для підвищення терміну служби елемента живлення, при його виробництві приділяють увагу підвищеної герметичності і скловолокну, яке в кілька разів зменшує осипання пластин і природне старіння за рахунок сульфітації.
 

Особливість тягових акумуляторних елементів

 
Є декілька корисних порад, які дозволять не тільки продовжити термін використання джерела електрики, але і дозволять більш грамотно витрачати споживається електродвигуном струм. Для цього потрібно якомога менше використовувати батарею на мінімальних обертах електродвигуна. Краще відразу, по можливості, переходити на крейсерську швидкість. При цьому розрядження електро-батареї буде менше, за рахунок меншого крутного моменту.
 
Можете сміливо експлуатувати гелеву конструкцію аж до зменшення номінального обсягу до 20%. Це ніяк не вплине на її стан.
 
Варто зазначити, що зазначені цифри в паспорті не зовсім коректні за часом використання. Справа в тому, що всі випробування проходять в тепличних умовах, коли зменшення ємності відбувається в постійних значеннях. А у період риболовлі, в реальних умовах експлуатації, доводиться час від часу робити зупинку, і знову починати рух. При такому рваному циклі, джерело сідає швидше.
 
Але сучасна промисловість випускає їх з індикацією, за якою можна більш точно визначати, скільки ще залишилося заряду, і вчасно повернутися під мотором додому, і уникнути плавання на веслах.
 
Так само не рекомендується використовувати стандартні зарядні пристрої. Тягові - вимагають специфічних зарядних пристроїв, які продовжують термін служби за допомогою правильної подачі струму на заряд.