Автомобільні акумулятори Cтарт/Стоп (EFB, AGM)
Акумулятори EFB і AGM призначені для автомобілів з системою Старт / Стоп. Принцип цієї системи полягає у вимиканні і перезапуску двигуна при зупинках з метою економії бензину і мінімізації шкідливих викидів в атмосферу. З огляду на колосальні навантаженя на акумулятор і були розроблені нові технології EFB та AGM, які з легкістю їх витримують. Поступово, класичні свинцево-кислотні акумулятори зі звичайним рідким електролітом будуть йти у минуле. І на їх місце будуть приходити нові, більш досконалі технології. Здатні не тільки працювати у великому діапазоні перепаду температур, а й добре працювати мінімум 10 років поспіль.
Технологія EFB (Enhanced Flooded Battery - покращений акб з рідким електролітом)
Максимально поліпшена технологія на основі звичайного рідкого електроліту черговий раз довела, що тема звичайних АКБ повністю не вичерпана. І вони ще можуть деякий час майже на рівних конкурувати з більш досконалими розробками. Акумулятор EFB - це оптимальне рішення для машин преміального класу із збільшеною кількістю електричних споживачів на борту. Прекрасно буде функціонувати в умовах міста. Крім цього, батарея непогано показала себе в роботі з авто, у яких встановлена функція роботи мотора Start & Stop. Але, тільки за однієї умови, що машина їздить не тільки по міських кварталах, але і за межі населеного пункту.
Свинцеві пластини виробляють з досить складного сплаву свинцю, олова, кальцію і срібла. У правильній пропорції сплав не тільки добре чинить опір вібрації і кислотному середовищі експлуатації, але і здатний створювати мінімальний електричний опір. Акумулятор прекрасно поглинає, утримує і віддає накопичений електричний потенціал. По-справжньому відчути переваги технології EFB можна з приходом негативних температур.
Технологія AGM (Absorbent Glass Mat - абсорбуюче скловолокно)
Акумулятор з абсорбованим електролітом на перший погляд практично не має слабких сторін. А 7 років повсякденної експлуатації заявленої багатьма виробниками вселяє пристойний запас міцності і надійності. І не дарма, адже АКБ AGM спочатку проектувався під машини з гібридною установкою або функцією мотора Start / Stop. Батарея здатна втрачати до 50% ємності, але при цьому демонструвати нормальний показник стартерной потужності і здатна запускати двигун остиглої машини.
Важливо: у технології є істотний недолік, вона дуже боїться підвищеного струму на клемах. Навіть незначне підвищення на 1 вольт гарантовано призведе до випаровування гелю, і фатального пошкодження джерела живлення. Щоб цього не сталося, на машині має стояти спеціальне контролює реле.
На даний момент похвалитися якісними акумуляторами зробленими за технологією Absorbent Glass Mat можуть лише кілька виробників з Європи та Азії. І всі вони представлені в асортименті інтернет-магазину AET. Обов'язково проконсультуйтеся перед здійсненням покупки, щоб АКБ повністю виправдав ваші надії в повсякденній експлуатації.