Автомобільні акумулятори Cтарт/Стоп (EFB, AGM)

Акумулятор Grom Battery Sebang EFB 38Ah 370A JL+ (EN)
*3 076грн *При здачі АКБАкумулятор Grom Battery Sebang EFB 38Ah 370A JR+ (EN)
*3 076грн *При здачі АКБAкумулятор A-Mega EFB 65Ah R+ 650A
*3 395грн *При здачі АКБАкумулятор Grom Battery Sebang EFB 55Ah 460A JR+ (EN)
*3 535грн *При здачі АКБАкумулятор Sebang EFB 55Ah 460A JR+ (EN)
*3 535грн *При здачі АКБАкумулятор Grom Battery Sebang EFB 65Ah 600A JR+ (EN)
*4 135грн *При здачі АКБАкумулятор Sebang EFB 65Ah 550A JR+ (EN)
*4 135грн *При здачі АКБАвтомобільний акумулятор Grom Battery 70Ah 730A JR+ (EN)
*4 290грн *4 340грн *При здачі АКБАкумулятор Sebang EFB 70Ah 680A JR+ (EN)
*4 320грн *При здачі АКБАкумулятор Bars EFB LINE 65Ah 650A (EN) R+ Start/Stop (низькобазовий)
*4 365грн *При здачі АКБАкумулятор Bars AGM LINE 50Ah 540A (EN) R+ Start/Stop
*4 450грн *При здачі АКБАкумулятор Grom Battery Sebang EFB 65Ah 700A R+ (EN) (70 корпус) низькобазовий
*4 445грн *При здачі АКБAкумулятор A-Mega EFB 78Ah R+ 790A
*4 446грн *При здачі АКБАкумулятор Varta Blue Dynamic Start-Stop EFB 560 500 064 (N60) 60Ah R+ 640A
*4 560грн *При здачі АКБАкумулятор Bars EFB LINE 70Ah 720A (EN) R+ Start/Stop
*4 550грн *При здачі АКБАкумулятор Bars EFB LINE 75Ah 730A (EN) R+ Start/Stop (низкобазовый)
*4 575грн *При здачі АКБАкумулятор Bars AGM LINE 60Ah 680A (EN) R+ Start/Stop
*4 720грн *При здачі АКБАкумулятор Varta Blue Dynamic Start-Stop EFB 565 501 065 (N65) 65Ah JR+ 650A
*4 975грн *При здачі АКБАкумулятор Varta Blue Dynamic 65Ah R+ 650A 565 500 065 (D54) EFB низькобазовий
*4 985грн *При здачі АКБАкумулятор Grom Battery Sebang EFB 95Ah 900A R+ (EN)
*4 965грн *При здачі АКБАкумулятор Sebang AGM 60Ah 640A R+ (EN)
*5 120грн *При здачі АКБАкумулятор Bars EFB LINE 80Ah 800A (EN) R+ Start/Stop
*5 160грн *При здачі АКБAкумулятор A-Mega EFB 110Ah R+ 970A
*5 150грн *При здачі АКБАкумулятор Varta Blue Dynamic Start-Stop EFB 570 500 076 (N70) 70Ah R+ 760A
*5 300грн *При здачі АКБАкумулятори EFB і AGM призначені для автомобілів з системою Старт / Стоп. Принцип цієї системи полягає у вимиканні і перезапуску двигуна при зупинках з метою економії бензину і мінімізації шкідливих викидів в атмосферу. З огляду на колосальні навантаженя на акумулятор і були розроблені нові технології EFB та AGM, які з легкістю їх витримують. Поступово, класичні свинцево-кислотні акумулятори зі звичайним рідким електролітом будуть йти у минуле. І на їх місце будуть приходити нові, більш досконалі технології. Здатні не тільки працювати у великому діапазоні перепаду температур, а й добре працювати мінімум 10 років поспіль.
Технологія EFB (Enhanced Flooded Battery - покращений акб з рідким електролітом)
Максимально поліпшена технологія на основі звичайного рідкого електроліту черговий раз довела, що тема звичайних АКБ повністю не вичерпана. І вони ще можуть деякий час майже на рівних конкурувати з більш досконалими розробками. Акумулятор EFB - це оптимальне рішення для машин преміального класу із збільшеною кількістю електричних споживачів на борту. Прекрасно буде функціонувати в умовах міста. Крім цього, батарея непогано показала себе в роботі з авто, у яких встановлена функція роботи мотора Start & Stop. Але, тільки за однієї умови, що машина їздить не тільки по міських кварталах, але і за межі населеного пункту.
Свинцеві пластини виробляють з досить складного сплаву свинцю, олова, кальцію і срібла. У правильній пропорції сплав не тільки добре чинить опір вібрації і кислотному середовищі експлуатації, але і здатний створювати мінімальний електричний опір. Акумулятор прекрасно поглинає, утримує і віддає накопичений електричний потенціал. По-справжньому відчути переваги технології EFB можна з приходом негативних температур.
Технологія AGM (Absorbent Glass Mat - абсорбуюче скловолокно)
Акумулятор з абсорбованим електролітом на перший погляд практично не має слабких сторін. А 7 років повсякденної експлуатації заявленої багатьма виробниками вселяє пристойний запас міцності і надійності. І не дарма, адже АКБ AGM спочатку проектувався під машини з гібридною установкою або функцією мотора Start / Stop. Батарея здатна втрачати до 50% ємності, але при цьому демонструвати нормальний показник стартерной потужності і здатна запускати двигун остиглої машини.
Важливо: у технології є істотний недолік, вона дуже боїться підвищеного струму на клемах. Навіть незначне підвищення на 1 вольт гарантовано призведе до випаровування гелю, і фатального пошкодження джерела живлення. Щоб цього не сталося, на машині має стояти спеціальне контролює реле.
На даний момент похвалитися якісними акумуляторами зробленими за технологією Absorbent Glass Mat можуть лише кілька виробників з Європи та Азії. І всі вони представлені в асортименті інтернет-магазину AET. Обов'язково проконсультуйтеся перед здійсненням покупки, щоб АКБ повністю виправдав ваші надії в повсякденній експлуатації.