Автомобільні акумулятори Cтарт/Стоп (EFB, AGM)

Акумулятор Grom Battery 60Ah 600A R+ (EN) EFB
*3 900грн *При здачі АКБАкумулятор Grom Battery 65Ah 670A JR+ (EN) EFB
*4 365грн *При здачі АКБAкумулятор Grom Battery 68Ah 730A JR+ (EN) EFB
*4 536грн *При здачі АКБAкумулятор A-Mega EFB 65Ah R+ 650A
*3 405грн *При здачі АКБАкумулятор Grom Battery 45Ah 460A JL+ (EN) EFB тонкі клеми
*3 465грн *При здачі АКБАкумулятор Grom Battery 45Ah 460A JR+ (EN) EFB тонкие клеммы
*3 465грн *При здачі АКБАкумулятор Varta Blue Dynamic Start-Stop EFB 560 500 064 (N60) 60Ah R+ 640A
*4 220грн *При здачі АКБАкумулятор Varta Blue Dynamic D54 EFB 65Ah R+ 650A низькобазовий
*4 455грн *При здачі АКБAкумулятор A-Mega EFB 78Ah R+ 790A
*4 466грн *При здачі АКБАкумулятор Grom Battery 70Ah 740A R+ (EN) EFB
*4 630грн *При здачі АКБАкумулятор Varta Blue Dynamic Start-Stop EFB (N65) 65Ah JR+ 650A
*4 655грн *При здачі АКБАвтомобільний акумулятор Grom Battery 70Ah 730A JR+ (EN)
*4 740грн *При здачі АКБАкумулятор Varta Blue Dynamic Start-Stop EFB (N70) 70Ah R+ 760A
*4 890грн *При здачі АКБАкумулятор Varta Blue Dynamic EFB 575 500 073 (E46) 75Ah R+ 730A (низкобазовый)
*4 975грн *При здачі АКБAкумулятор A-Mega EFB 110Ah R+ 970A
*5 170грн *При здачі АКБАкумулятор Varta Blue Dynamic Start-Stop EFB (N72) 72Ah JR+ 760A
*5 284грн *При здачі АКБАкумулятор Grom Battery 80Ah 780A JR+ (EN) EFB (корпус 100)
*5 310грн *При здачі АКБАкумулятор Grom Battery 80Ah 800A R+ (EN) EFB
*5 310грн *При здачі АКБАкумулятор Varta Blue Dynamic EFB 580 500 080 (N80) 80Ah R+ 800A
*5 610грн *При здачі АКБАкумулятор Grom Battery 95Ah 950A R+ (EN) EFB
*5 595грн *При здачі АКБАкумулятор Varta Silver Dynamic AGM 560 901 068 (D52) 60Ah R+ 680A
*5 820грн *При здачі АКБАкумулятор Varta Blue Dynamic 95Ah R+ 850A (N95) EFB
*6 015грн *При здачі АКБAкумулятор Rombat AGM VRLA 70Ah 720A R+ (EN)
*7 040грн *При здачі АКБАвтомобільний акумулятор Varta Silver Dynamic AGM 570 901 076 (E39) 70Ah R+ 760A
*7 040грн *При здачі АКБАкумулятори EFB і AGM призначені для автомобілів з системою Старт / Стоп. Принцип цієї системи полягає у вимиканні і перезапуску двигуна при зупинках з метою економії бензину і мінімізації шкідливих викидів в атмосферу. З огляду на колосальні навантаженя на акумулятор і були розроблені нові технології EFB та AGM, які з легкістю їх витримують. Поступово, класичні свинцево-кислотні акумулятори зі звичайним рідким електролітом будуть йти у минуле. І на їх місце будуть приходити нові, більш досконалі технології. Здатні не тільки працювати у великому діапазоні перепаду температур, а й добре працювати мінімум 10 років поспіль.
Технологія EFB (Enhanced Flooded Battery - покращений акб з рідким електролітом)
Максимально поліпшена технологія на основі звичайного рідкого електроліту черговий раз довела, що тема звичайних АКБ повністю не вичерпана. І вони ще можуть деякий час майже на рівних конкурувати з більш досконалими розробками. Акумулятор EFB - це оптимальне рішення для машин преміального класу із збільшеною кількістю електричних споживачів на борту. Прекрасно буде функціонувати в умовах міста. Крім цього, батарея непогано показала себе в роботі з авто, у яких встановлена функція роботи мотора Start & Stop. Але, тільки за однієї умови, що машина їздить не тільки по міських кварталах, але і за межі населеного пункту.
Свинцеві пластини виробляють з досить складного сплаву свинцю, олова, кальцію і срібла. У правильній пропорції сплав не тільки добре чинить опір вібрації і кислотному середовищі експлуатації, але і здатний створювати мінімальний електричний опір. Акумулятор прекрасно поглинає, утримує і віддає накопичений електричний потенціал. По-справжньому відчути переваги технології EFB можна з приходом негативних температур.
Технологія AGM (Absorbent Glass Mat - абсорбуюче скловолокно)
Акумулятор з абсорбованим електролітом на перший погляд практично не має слабких сторін. А 7 років повсякденної експлуатації заявленої багатьма виробниками вселяє пристойний запас міцності і надійності. І не дарма, адже АКБ AGM спочатку проектувався під машини з гібридною установкою або функцією мотора Start / Stop. Батарея здатна втрачати до 50% ємності, але при цьому демонструвати нормальний показник стартерной потужності і здатна запускати двигун остиглої машини.
Важливо: у технології є істотний недолік, вона дуже боїться підвищеного струму на клемах. Навіть незначне підвищення на 1 вольт гарантовано призведе до випаровування гелю, і фатального пошкодження джерела живлення. Щоб цього не сталося, на машині має стояти спеціальне контролює реле.
На даний момент похвалитися якісними акумуляторами зробленими за технологією Absorbent Glass Mat можуть лише кілька виробників з Європи та Азії. І всі вони представлені в асортименті інтернет-магазину AET. Обов'язково проконсультуйтеся перед здійсненням покупки, щоб АКБ повністю виправдав ваші надії в повсякденній експлуатації.