Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Значення пускового струму АКБ і його вимір

Автор: Дата: 22.06.2017 Просмотрів: 1344 Коментари: 0

Значення пускового струму АКБ і його вимірювання

 

Доступність інформації в світовій павутині інтернет зробила можливим одержувати будь-які відомості практично миттєво, якщо є під рукою мобільний пристрій. Так, серед автолюбителів з'явився свій власний спосіб оцінки якості купується акумуляторної батареї. Так за допомогою спеціального експрес-тестера покупець порівнює різні джерела між собою. І, орієнтуючись на показання, вибирає кращий АКБ. Перевіряючи таким способом пусковий струм, людина отримує не зовсім точні показники. Більш точні дані можна отримати використовуючи спеціалізований європейський стандарт вимірювань EN. І обов'язково при номінальній температурі електроліту -18 градусів за Цельсієм. Провівши дослідження таким чином, виробник вказує на етикетці та в інструкції з експлуатації справжні цифри.

Щоб отримати найбільш точні свідчення, виробник проводить випробування на спеціалізованому обладнанні, яке саме по собі досить складне і дороге. І практично не доступно для приватного застосування. Та використовується на всіх етапах виробництва продукції в кожній партії.

У наш час на багатьох станціях по обслуговуванню автомобілів, можна зустріти спеціальне обладнання, розраховане на експрес перевірку АКБ. Воно перевіряє не тільки ступінь зарядженості батареї, але і внутрішній опір, що відповідає за величину струму холодної прокрутки. Але тест не оцінює всебічні характеристики, і втрачає достатньо багато важливих чинників, які відповідають за дійсне стан виробу.

На АКБ можуть вплинути такі фактори як: температура навколишнього серед її електропровідність. Якщо виріб простоїть певний час без роботи в жаркій середовищі, воно отримає певний саморозряд, і як наслідок, корозію пластин, а це безпосередньо вплине на результати показань приладами. У холодну пору року так само будуть певні спотворення в значеннях. Частково це вдалося виправити, ввівши у показання приладу початкову похибка на температурні умови під час зняття показань. Але все одно, відмінності можуть бути суттєвими, від тих, які прописані на етикетці на корпусі виробу.

Так само, тестери виготовляються не одним виробником. А це означає, що їхні свідчення можуть відзначитися один від одного, що теж викликає сумніви щодо точності вимірювань. Навіть в розрізі однієї і тієї ж акумуляторної батареї.

Для більшості нормально працюючих машин, при стандартних умовах експлуатації з справним стартером і двигуном, пусковий струм не перевищує значень 100-150 Ампер. В реальних умовах потенціал акб з пусковим струмом 500-600 Ампер практично ніколи не використовується. У більшості випадком підвищений запас пускового струму спрямований на маркетинговий хід, і переконання споживача «чим більше – тим краще».

Підвищення значення навпаки, призводить до більш швидкого зносу виробу, і виводить його з ладу набагато раніше, ніж аналог з меншим пусковим струмом. Для виробника це навпаки, вдалий хід, так як споживач швидше износит свій продукт, і через кілька років прийде купувати новий.

Пластини в банках, з кожним поколінням батарей, стають все тонше і їх стає більше. Це призводить до передчасного зносу. В ідеальних умовах, вони повинні виготовлятися методом лиття. Але такий метод не дозволяє досягати великих значень пускової потужності. Товсті пластини мають властивість краще чинити опір не тільки природною корозії, але і можливих перепадів напруги і періодичному екстремального використання акб. Надійно закріплені пластини в комірках не бояться струсу і не схильні до передчасного руйнування. Але все це не вигідно більшості виробників.

Для зменшення собівартості завод виготовлювач свідомо зменшує кількість активного свинцю в продукті, тим самим йдучи на підвищення пускового струму, і дозволяючи вдало пройти тест. Але все це негативно позначається на довговічності конструкції в цілому. Таким чином підвищуючи показник пускового струму, виробник свідомо йде на крок зменшення довговічності своєї продукції.

Не варто сліпо довіряти показаннями експрес-тестів. Не дозволяйте обманювати себе. Серйозний виробник акумуляторів ніколи не буде підлаштовуватися під існуючу тенденцію тільки з метою догодити споживчим запитам. Всі нормальні вимірювання проходять тільки під прийнятими європейськими стандартами, при певних умовах і на серйозному тестовому обладнанні.

Компанія АвтоЕвроТрейд пропонує акумуляторні батареї відомих європейських і азіатських виробників, які випускають високоякісну продукцію, протестовану під час виробництва і відповідає міжнародним стандартма якості: https://aet.ua/car-batteries/.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок