Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Навіщо потрібні зарядні пристрої?

Автор: Дата: 27.02.2019 Просмотрів: 600 Коментари: 1


Дійсно, навіщо потрібні зарядні пристрої, адже акумулятор, який стоїть під капотом будь-якого транспортного засобу може і повинен заряджатися від генератора машини? Конструкторами так спочатку і замислювалося. АКБ розрахований на циклічний тип роботи, коли після розряду, настає момент повернення витраченої енергії. Запуск мотора за допомогою електричного стартера забирає частину ємності, але генератор за 10-15 хвилин активної роботи повністю компенсує цю втрату. Але, фахівці АвтоЕвроТрейд точно знають, що в реальних умовах експлуатації бувають моменти, коли генератор не завжди може впоратися зі своєю роботою.

В яких випадках потрібна штучна зарядка?

Свинцево-кислотние джерело живлення ідеально працює при температурі +20 градусів. З тією кількістю електричних споживачів, які були встановлені на машину виробником. Але, всі ми знаємо, що відразу після покупки практично всі власники намагаються убезпечити машину сигналізацією. Встановити потужні колонки, аудіосистеми. По можливості встановити додаткові фари, підігрів сидінь і безліч інших приладів. Всі вони вимагають енергії.

Звичайно, їх не включають всі відразу, проте, при певних умовах батарея може отримати значний розряд, в ті моменти, коли мотор не працює. Крім цього, в зимовий період, коли на вулиці стабільний мінус, всі хімічні та електричні процеси всередині пластикового корпусу АКБ трохи сповільнюються. Цього цілком достатньо, щоб в міських умовах експлуатації через місяць таких поїздок гарантовано довести акумулятор до глибокого розряду.

Що в цих випадках необхідно робити?

Багато виробників батарей у верхній частині кришки встановлюють спеціальний індикатор щільності електроліту. Він досить точно показує, в якому стані знаходиться батарея в реальному часі. Частковий розряд, особливо для батарей зроблених із застосуванням срібла на електродах, це норма. Але, як тільки індикатор почне показувати глибокий розряд, необхідно скористатися зарядним пристроєм.

Якщо індикатора на верхній кришці немає, його можна замінити звичайним мультиметром. Він є практично в кожному будинку, або купити його можна в будь-якому господарському магазині. Як тільки він покаже заряд на клемах при непрацюючому двигуні менше ніж 12.3 вольта, значить, настав час дістати зарядний пристрій.

Який пристрій краще?

Промисловість ніколи не стоїть на місці, і трансформаторні вироби поступово відходять у минуле. Їх використовують, для складної процедури десульфатаціі пластин уражених сульфатами. Але, для звичайної зарядки фахівці АвтоЕвроТрейд рекомендують купувати імпульсні ЗУ. Вони мають спеціальні, вбудовані програми, здатні визначити рівень залишкової енергії, і подати оптимальний струм для компенсації втрати.

Крім цього, пристрої мають безліч ступенів захисту. Навіть якщо водій з якоїсь причини переплутає полюса, виріб просто не подаватиме струм на клеми, рятуючи АКБ від переполюсовки. По закінченню заряду, не потрібно поспішати його відключати, воно самостійно перейде в режим очікування, і не буде доводити електроліт до кипіння.

Як часто потрібно заряджати?

В якості профілактики цілком достатньо один раз в 6 місяців. У всіх інших випадках тільки в міру необхідності. У літній період, швидше за все пристрій буде простоювати, так як генератор цілком буде справлятися зі своєю роботою. А ось в зимовий період потрібно бути уважним до стану акумулятора.

Важливо: якщо не допускати глибокого розряду, то навіть середній за якістю акумулятор зможе прослужити під капотом будь-якого автомобіля на рік або два довше терміну.

Коментари

Навіщо потрібні зарядні пристрої?
(5/5)
корисна інформація
Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок