Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Все про гелеві акумулятори

Автор: Дата: 28.02.2019 Просмотрів: 998 Коментари: 0

Гелеві акумулятори найдорожчі в лінійці, їх асортимент значно менше, проте, за цією технологією стоїть майбутнє. У чому особливість останнього покоління джерел живлення, в корпусі яких розташований гель, замість рідкого електроліту, розповість фахівець компанії АвтоЕвроТрейд. Всі достоїнства і недоліки конструкції, можливі наслідки переходу, і для яких автомобілів спочатку розроблялася продукція.

Основна відмінність

З точки зору експлуатаційних характеристик, у гелю є тільки одна відмінність, повністю герметичний корпус, який не потрібно обслуговувати. Відсутність рідини не дозволяє ні за яких умов випаровуватися воді. Немає необхідності робити подвійну верхню кришку, в якій розташований спеціальний пластиковий вловлючий лабіринт. Виріб не випускає в атмосферу небезпечні для життя гази.

При бажанні, якщо це передбачено конструкцією транспортного засобу, АКБ можна встановити в салон або багажне відділення. У всьому іншому, водій не повинен відчути різницю під час повсякденних поїздок. Батарея буде також працювати з циклічним навантаженням, запускаючи мотор за допомогою електричного стартера, і відновлювати свою ємність за допомогою генератора.

Як довго може прослужити гелевий АКБ?

Номінальний показник служби, заявлений майже всіма виробниками, дорівнює 10 рокам. Але, варто ставитися до цієї заяви скептично. На роботу впливає дуже багато чинників. Якщо не допускати частих глибоких розрядів, експлуатувати пристрій в строго обмежених температурних перепадах, не допускати сильну тряску, вібрацію і виключити удари, то 10 років батарея витримає. У всіх інших випадках, кожне негативне прояв буде зменшувати термін. В середньому, водій може розраховувати на 7 років змішаних поїздок по місту і за його межами.

Важливо: гелева технологія тільки починає активно проникати на ринок. І на даний момент практично всі джерела живлення мають обмеження по експлуатації в діапазоні -30 +50 градусів. Саме з цієї причини багато виробників і фахівці АЕТ не рекомендують встановлювати корпус під капот.

Основні переваги конструкції

Без переваг продукцію просто не випустили б на ринок, і нею не зацікавився б потенційний покупець. Серед всіх достоїнств, варто виділити найголовніші:

- найвища повсякденна безпеку при звичайних умовах експлуатації;

- герметичний корпус не вимагає обслуговування;

- мінімальний внутрішній електричний опір пластин і активної маси;

- максимально якісні комплектуючі гарантують повсякденну надійність;

- рекордно мінімальний показник втрати ємності, близько 20% в рік;

- в разі глибокого розряду, сульфати ще не скоро покриють пластини;

- якісний АКБ здатний витримати до 400 повних розрядів за 10 років;

- збільшена кількість циклів зарядів і розрядів;

- загальна надійність, при рівних умовах з рідким електролітом.

Недоліки конструкції

Яскраво виражених недоліків gel-технології не так багато. Але вони існують, і їх необхідно знати, щоб робити повністю усвідомлений вибір при покупці:

- найвища вартість на ринку;

- практично не переносять короткі замикання;

- можуть руйнуватися при низьких температурах, не передбаченими виробником;

- тільки спеціальний зарядний пристрій, в тому числі і на машині.

Саме з цієї причини фахівці АЕТ не можуть рекомендувати сучасні джерела живлення з гелем для машин випущених до 2010 року. В ідеалі, це має бути транспортний засіб з гібридною установкою або працюють за принципом Старт / Стоп. Тільки у таких машин з заводу виробника на борту є необхідні електричні пристрої, що обмежують надходження сили струму на клеми АКБ.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок