Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Будова акумулятора (внутрішня та зовнішня)

Автор: Дата: 21.05.2019 Просмотрів: 9253 Коментари: 0

Класичний акумулятор для автомобіля, по технічній будові мало чим відрізняється від вироба, зробленого більше 100 років тому. Принцип накопичення, утримання і віддачі електричного струму залишився незмінним. Поліпшувалися тільки окремі деталі, щоб в цілому зробити батарею більш витривалою до різних кліматичних умов експлуатації. З чого складається АКБ, розповість досвідчений в цьому питанні технічний фахівець компанії АвтоЕвроТрейд. За своє професійне життя він стикався не тільки з вітчизняною, а й зарубіжною продукцією з багатьох країн світу.

Зовнішня будова акумулятора

Сучасний автомобільний акумулятор виробляють з полімеру під назвою поліпропілен. Цей пластик здатний не тільки утримувати кислоту в банках протягом декількох років, але і поглинати частину небезпечних ударів. Для нашої країни, де навіть в обласних центрах якість асфальту далеко до ідеалу, здатність чинити опір вібрації високо цінується водіями і виробниками авто.

Якщо придивитися уважно, можна на верхній кришці помітити невеликі отвори. Це вентиляція, з інтегрованими вогнегасниками. Водень, який виникає під час нормальної роботи пристрою, безперешкодно покидає пластиковий корпус, а іскри і відкрите полум'я ніколи не проникнуть під верхню кришку.

Подвійне кріплення свинцевих клем струму теж допомагає чинити опір підвищеної вібрації. Це одне з найслабших зовнішніх місць автомобільного акумулятора. Всі вітчизняні виробники джерел живлення, представлені в асортименті компанії АЕТ, мають тільки подвійне кріплення у верхній кришці.

Внутрішня будова акумулятора

Найвідповідальніша частина акумулятора прихована від погляду допитливих. Але, фахівець компанії АвтоЕвроТрейд відкриє завісу, і розповість, про внутрішню анатомії АКБ:

1. Свинцеві пластини можуть виготовлятися холодним методом перфорації, або класичним - литтям. У другому випадку вироби більш схильні до негативного впливу сірчаної кислоти, і їх необхідно лити з більш товстими стінками.

2. Щоб пластини могли накопичувати і віддавати енергію, усі порожнечі в електроді заповнюють спеціальною активною масою. Вона складається з гранульованого свинцю в суміші з оловом і кальцієм. Чим більше однорідна суміш, тим швидше і якісніше буде працювати готовий виріб.

3. Сепаратори, можуть проводитися як з скловолокна, так і з поліетилену. Найсучаснішими вважаються сепаратори у вигляді конверта. Мінімальна товщина і 100% захист від короткого замикання робить зібраний акумулятор дуже надійним помічником у запуску двигуна. Крім цього, сепаратори допомагають грамотному розподілу електроліту по всій поверхні пластини.

4. Коли пакети пластин повністю зібрані і занурені в банки, з яких складається корпус, їх заливають електролітом і герметично закривають верхньою кришкою. Фактично пристрій практично готов до повсякденної експлуатації.

5. Завершальним етапом можна назвати первинний заряд. Батарея заряджається на заводі виробнику, і може утримувати його протягом 1-2 років, поки АКБ не потрапити до кінцевого споживача і під капот машини.

Важливо: будь-який автомобільний свинцево-кислотний акумулятор розрахований на циклічну роботу. Тільки використовуючи акб за призначенням, фахівець компанії АЕТ може гарантувати, що він прослужить максимально тривалий період. І навпаки, значний простий в роботі гарантовано негативно відбитися на стані активних пластин.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок