Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Правильне транспортування, встановлення та догляд за аккумулятором

Автор: Дата: 11.02.2019 Просмотрів: 653 Коментари: 0

Це може прозвучати незвично для багатьох власників автомобілів, але від правильного транспортування акумулятора, від виробника до кінцевого споживача, залежить багато чого. Коли він знаходиться під капотом машини, його захищають унікальні технології виробництва. Але в дорозі, все залежить від перевізника.

Для прикладу, компанія АвтоЕвроТрейд співпрацює з виробниками акумуляторної продукції безпосередньо. І усі поставки на спеціально обладнаний для нормального зберігання джерел живлення склад, виробник організовує сам. Компанія АЕТ співпрацює з внутрішніми перевізниками, вони теж, підписавши спеціальні контракти, зобов'язуються ставитися до посилок з максимальною обережністю: не упускати їх і не перевертати в процесі транспортування.

Грамотна установка

Якщо цим буде займатися співробітник компанії АЕТ, то цей пункт статті можна сміливо припустити. Але, якщо Ви живете не в Києві, або з інших причин хочете встановити АКБ самостійно, то наступні поради від досвідченого механіка напевно стануть в нагоді. Головне, суворо дотримуватися рекомендацій, і не порушувати їх.

1. Готуємо місце. Прибираємо весь бруд, на штатному робочому місці. Він гарантовано буде накопичуватися. Завдання водія, очистити не тільки від крупного бруду, а й протерти від пилу. У це теж буде складно повірити, але абразивний пил за багаторічний період роботи може спровокувати розгерметизацію корпусу.

2. Чистимо клеми і дроти від оксидів. Якщо необхідно, зачистити свинцеві клеми до блиску за допомогою самої дрібно абразивної наждачної шкурки. Це потрібно для того, щоб контакт з акумулятором був якомога краще.

3. Встановлює батарею на робоче місце, і за допомогою притискної планки фіксуємо на робочому місці. Тут головне не докладати надмірних зусиль. Пластиковий корпус не настільки міцний, як метал. І якщо перетягнути підвідний планку, він може тріснути. Думаю, не варто говорити про наслідки наявності електроліту в підкапотному просторі.

4. Підключення АКБ необхідно починати з плюсової клеми. Щільно затиснути її, щоб вона від зусилля руки не могла провернутися. Цього цілком достатньо для надійного контакту. Повторити процедуру з негативним проводом.

5. Щоб захистити електричне з'єднання від корозії, фахівці АвтоЕвроТрейд рекомендують покрити невеликим шаром незахищені ізоляцією проводи і клеми спеціальним мастилом. Знайти її можна практично в будь-якому авто магазині. Професіонали гарантують, що такий захист дозволить батареї набагато швидше відновлювати номінальну ємність, а електричний стартер буде отримувати всю силу струму стартера. Це особливо важливо в зимовий період.

Прості правила догляду

Якщо відкинути всі другорядні правила, то головними залишаться тільки три:

1. По можливості завжди підтримувати максимальний заряд в корпусі. Акумулятор розрахований на циклічний тип експлуатації, але при цьому не витримує глибокий розряд. Практично всі виробники рекомендують не допускати розряд більше ніж на 20-30% від номінального показника.

2. Один раз на рік проводити очистку корпусу від бруду, і повторювати установку джерела живлення, як це було описано вище. Це не займе багато часу, тим більше, що вся процедура від сили займає 30 хвилин. Зате, її виконання гарантує працездатність джерела живлення в повній мірі.

3. Якщо у вас корпус зроблений по обслуговуємій технології, тоді до перших двох додасться необхідність підтримувати нормальний рівень електроліту. В автомобільному магазині потрібно буде купити пляшку дистильованої води, спеціальну скляну мірну трубку, і звичайний пластиковий шприц без сталевої голки.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок