Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Технологія виробництва акумуляторів

Автор: Дата: 11.06.2019 Просмотрів: 1129 Коментари: 0

У будь-якому легковому та вантажному автомобілі є своє власне автономне джерело електричної енергії. Без нього практично неможливо запустити в роботу дизельний або бензиновий двигун. А у найсучасніших автомобілів, акумулятор живить численні додаткові електричні прилади. Багато хто задається питанням, які технології використовуються під час виготовлення акумулятора? Що ховається за простою зовнішністю, і чому він настільки дорогий. На всі ці питання відповість технічний фахівець компанії АвтоЕвроТрейд, який кожен день стикається з найрізноманітнішою вітчизняною і зарубіжньою акумуляторною продукцією.

Сучасний асортимент у продажу

Не будемо заглиблюватися в історію вдосконалення свинцево-кислотного акумулятора, тим більше, що на полицях магазину зараз можна побачити тільки сучасні розробки. Кожна з технологій має свої очевидні переваги:

1. Обслуговуємий корпус зі свинцевими пластинами, зробленими за гібридною або чисто кальцієвою технологією. Мають мінімальну витрату води, але поповнювати банки дистилятом необхідно 1-2 рази на рік. Найдоступніші за вартістю. Практично не зустрічаються в асортименті європейських і азіатських виробників.

2. Необслуговуємий корпус - це герметичний тип корпусу. Самостійно вловлює випаровування води, і у вигляді конденсату повертає в банки. Значно полегшує управління і обслуговування машиною сучасного міського жителя. Найбільший асортимент серед виробників в усьому світі.

3. Enhanced Flooded Battery - максимально поліпшена технологія з рідким електролітом. Свинцево-кальцієві пластини додатково покриваються шаром срібла, щоб домогтися максимального захисту електродів від негативного впливу сірчаної кислоти. Акумулятор EFB вийшов настільки вдалим, що його можна використовувати на машинах з функцією двигуна Start / Stop.

4. Absorbent Glass Mat - найдосконаліші джерела живлення для машин з гібридною установкою під капотом, або для любителів міського стилю життя. Батарея абсолютно не боїться глибокого розряду, і як показали численні дослідження, в залежності від виробника, здатний витримати від 400 до 700 повних циклів. Якщо не допускати глибоких провалів в розряді, акумулятор AGM буде впевнено працювати під капотом мінімум 7 років.

У кожної технології є свої переваги, і якщо правильно підібрати батарею під свою машину і стиль поїздок, можна домогтися максимальної надійності індивідуального транспорту. І навпаки, ігнорування рекомендацій заводу виробника призведе до марної трати грошей і передчасного виходу АКБ з ладу.

Експлуатація в умовах України

Крім нестабільного клімату зі значним перепадом температур протягом року, в нашій країні з кожним роком погіршується стан дорожнього покриття. Підвищена вібрація, тряска і навіть періодичні удари можуть спровокувати осипання активного шару і обрив свинцевих пластин. Щоб цього не відбувалося, компанія АЕТ вибирає тільки перевірених виробників акумуляторної продукції, які можуть гарантувати наступні експлуатаційні властивості своєї продукції:

- міцний, полімерний корпус, розрахований на перевантаження;

- додатковий запас електроліту в кожній банці;

- зручна, міцна ручка для транспортування і монтажу;

- широкий температурний діапазон нормальної експлуатації;

- великий асортимент, що дозволяє підібрати АКБ під будь-який автомобіль.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок