Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Техніка безпеки при роботі з акумулятором

Автор: Дата: 28.05.2019 Просмотрів: 641 Коментари: 0

Не будемо приховувати інформацію про те, що навіть найкращі сучасні батареї для машин є джерелом підвищеної небезпеки, якщо недбало поводитися з корпусом. Під нешкідливим на зовнішній вигляд пластиком ховається розбавлена ​​сірчана кислота і досить великий запас електричного струму. Технічний фахівець компанії АвтоЕвроТрейд розповість, як варто поводитися з джерелом енергії так, щоб він ніколи не став небезпекою для власника машини і пасажирів.

Повсякденні поїздки

Частина з нас має звичку регулярно заглядати під капот. Перевіряти стан двигуна, рівня масла, заряд АКБ, якщо на ньому встановлений спеціальний маячок. Відмовтеся від шкідливої ​​звички залишати в підкапотному просторі металевий інструмент, і інші незакріплені предмети. Вони гарантовано можуть послужити причиною короткого замикання, і займання двигуна.

Один раз на півроку перевіряйте стан кріплення корпусу до посадкового місця. Дуже сильно затискати болтове з'єднання не варто, пластиковий корпус це просто не витримає. Але, і бовтатися АКБ не повинен. Від зусилля однієї руки корпус повинен залишатися нерухомим. Ця інформація відноситься і до силових проводів, кріплення яких теж необхідно регулярно перевіряти.

Технічні роботи

Важливо: перед тим як проводити технічні роботи фахівець АЕТ рекомендує, обов'язково надіти захист. Щільний одяг з джинсу або натуральної тканини. Міцні гумові рукавички і захисні окуляри. Це той мінімум, без якого навіть не варто підходити до потенційного джерела небезпеки.

Пам'ятайте, що сірчана кислота дуже небезпечна для будь-якої органіки. Руки, очі і тіло повинні бути постійно захищені. Одягати захист необхідно до того, як будуть відкручені пробки на верхній кришці акумулятора. Професіонали рекомендують не проводити технічні роботи з блоком, встановленим на автомобілі. В крайньому випадку, необхідно відключити плюсову і мінусову клеми. Повністю виключити ситуацію короткого замикання за допомогою металевого інструменту.

Зарядка джерела живлення повинна проходити в добре провітрюваному приміщенні без відкритих джерел полум'я. Оптимальна температура для зарядки +20 градусів. В такому стані пластини і електроліт матимуть оптимальну щільність, і здатні приймати 100% заряду. Дуже важливо правильно налаштувати трансформаторну або імпульсну зарядку. Сила струму повинна відповідати 5-10% від номінальної ємності.

Правильна установка теж запорука безпеки водія і машини. Насамперед підключають плюсову клему, і тільки потім негативний силовий провід. Обов'язково переконайтеся, що ключ запалювання знаходиться у вимкненому стані. Під час підключення мінусового проводу проскочить невелика іскра. Це нормально, і варто бути готовим до цього, щоб не злякатися. До інших чинників безпеки варто віднести:

1. Не варто грубо поводитися з пластиковим корпусом. Кидати його на тверду поверхню і перевертати. Електроліт з вентиляційних отворів витікати не буде, але осад на дні корпусу може послужити причиною внутрішнього короткого замикання.

2. Якщо в зимовий час ви плануєте кілька днів не експлуатувати машину, досвідчені водії рекомендують зняти АКБ, і зберігати його вдома, в теплому приміщенні. Це гарантовано допоможе завести остиглий двигун на морозі, коли батарея знову повернеться на робоче місце.

3. Уважно стежте за рівнем електроліту. Якщо не допускати його критичного зниження, фахівець АвтоЕвроТрейд гарантує, що навіть базовий джерело живлення прослужить мінімум 4 роки з моменту покупки батареї.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок