Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Будова акумулятора. Основні фактори, впливаючі на якість акумулятора

Автор: Дата: 12.02.2019 Просмотрів: 2769 Коментари: 0


Акумуляторна батарея важлива деталь під капотом будь-якого автомобіля. Але, далеко не всі власники транспорту знають, що ховається під пластиковою оболонкою. Адже анатомія акумулятора може пролити світло на його основні принципи роботи, і дозволить розуміти, як краще захистити його від негативного впливу зовнішніх факторів. Технічний фахівець компанії АвтоЕвроТрейд має справу з акумуляторною продукцією самого різного типу. І як ніхто, зможе розповісти про класичну будову АКБ.

Класична будова акумуляторної батареї

Для початку не будемо ускладнювати розуміння матеріалу сучасними напрацюваннями в цій сфері. Найпростіший свинцево-кислотний акумулятор складається з пластикового корпусу, розділеного на окремі, герметичні відсіки. Грубо кажучи, це окремі, невеликі батареї, кожна з яких може видавати 2.1 вольта. Сполучені послідовно, вони дають необхідні 12,6 вольт, щоб електричний стартер міг розкрутити колінчастий вал мотора для його запуску.

У кожній банці знаходяться як мінусові, так і плюсові пластини. Щоб уникнути їх зіткнення, між ними знаходиться ізоляційний матеріал. В якості ізоляції зазвичай використовується поліетилен або скловолокно. Електроди в спайках поміщаються в банки і заливаються електролітом. Це сірчана кислота, розведена до необхідної пропорції дистильованою водою, дає можливість для хімічної реакції з накопичення і віддачі електричного струму.

Важливо: щоб кислота не розплесклась, корпус закривають герметичною кришкою. Акумулятор повинен працювати в циклічному режимі. Постійно віддавати і отримувати заряд. Тільки в постійному навантаженні він зможе нормально відпрацювати визначений термін. Простий, і неконтрольований забір електрики призводять до негативних наслідків.

Сучасні технології в АКБ

З моменту випуску першої акумуляторної батареї пройшло більше ста років. І за цей час промисловість значно просунувся в цьому напрямку. Принцип роботи залишився колишнім, але сама технологія виробництва мінялася вже кілька разів. Сучасні джерела живлення практично перестали втрачати воду з електроліту. Це дозволило робити їх в необслуговуваних корпусах. Застосування сучасного полімеру поліпропілену, дозволило зробити стінки максимально тонкими, але при цьому не на шкоду надійності і якості.

Свинцеві пластини вже давно не виготовляють з чистого м'якого металу. У нього як мінімум додають кальцій. Цей мінерал дозволив робити свинцеві решітки тонше, але при цьому міцніше і стійкими до повсякденної вібрації. Холодний метод перфорації гарантує, що метал не буде піддаватися перегріву. Перегрів робить його губчастим, в нього легко проникає кислота і руйнує зсередини.

Активна маса наноситься в осередку тільки після попередньої намазки спеціальною речовиною. Під час висихання в камерах дозрівання, речовина цементує активну масу, роблячи її міцною, надійною не схильний до тріщин. Сучасні джерела живлення абсолютно не бояться вібрації, і можуть роками працювати без поломок під капотом в сусідстві з бензиновим або дизельним двигуном.

Якість і тривала експлуатація

Якісна батарея не обов'язково повинна коштувати дорого. Головне, це суворе дотримання технології виробництва. Для прикладу, турецька продукція в усьому світі вважається еталоном відповідності ціни та якості. Тож не дивно, що турки справили в 2018 році майже 4 мільйона одиниць АКБ. Приблизно половина відразу вирушила на складальні конвеєри автомобільних заводів.

Важливо: якщо в складі свинцевих пластин є срібло, значить батарея набагато краще пристосована під експлуатацію в умовах міста. Де короткі пробіги не завжди можуть компенсувати втрату енергії від запуску мотора електричним стартером.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок