Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Усі способи підзарядки акумулятора

Автор: Дата: 26.03.2019 Просмотрів: 656 Коментари: 0

Перший свинцево-кислотний акумулятор винайшли практично 150 років тому. З цього часу його пристрій принципово не змінилося. Застосовуються більш досконалі сплави, корпус став легше і міцніше, батарею практично не потрібно обслуговувати. Крім цього, існують кілька способів, як можна зарядити пристрій, якщо він частково або занадто багато втратив енергії. Про всі способи розповість фахівець компанії АвтоЕвроТрейд по акумуляторної продукції.

Метод постійного струму

Цей метод використовується найчастіше, так як дозволяє виробникам зарядних пристроїв створити досить простий прилад за саму доступну ціну. В його основі лежить подавання струму, який дорівнює 10% від номінальної ємності акумулятора. Для цього необхідно підібрати оптимальний ЗУ під свій АКБ, або шукати прилад з регулятором.

Це найшвидший спосіб підзарядки, і як писалося вище, найпростіший. Для роботи з таким пристроєм не обов'язково мати якісь знання з електроніки. Цілком достатньо, щоб водій не переплутав значення плюса і мінуса під час підключення клем. Але, у такого способу є і свої недоліки:

1. На жаль, якщо користуватися зарядним пристроєм регулярно, це призводить до більш швидкого старіння АКБ.

2. Необхідно уважно стежити за щільністю електроліту, і не пропустити той момент, коли ємність досягла максимального значення.

3. Є невелика вірогідність, що в банках може закипіти електроліт. Уникнути втрати води з кислоти не вийде, доведеться компенсувати доливкою дистиляту.

Метод постійної напруги

Застосовується на корпусах, у яких немає прямого доступу до банок з електролітом, і немає можливості фізично виміряти щільність кислоти. Перевірка відбувається за рахунок підвищення внутрішнього опору. Величина зарядного струму трохи підвищена, і становить 15% від ємності АКБ. Великою перевагою цього методу є відсутність необхідності регулярно стежити за станом пацієнта. Батарея не доводить електроліт до кипіння. Зарядка займає значно менше часу. При найскладніших симптомах, що не буде довше ніж 14 годин. Для прикладу, першим способом заряджати необхідно протягом 24 годин.

Методом постійного струму послідовно можна заряджати відразу кілька джерел живлення однакових по ємності. Такий підхід вважається ще більш гуманним, і гарантує, що заряд буде рівномірно розподілятися на всі батареї.

Комбінований метод

Найскладніший в плані реалізації на практиці, так як поєднує відразу два підходи. Але, є і позитивна сторона. Сучасні виробники винайшли імпульсний метод зарядки свинцево-кислотних акумуляторів. Такі пристрої, як правило, мають набагато більше переваг, ніж класичні трансформаторні. І здатні заряджати батарею саме комбінованим методом.

Головне достоїнство сучасного ЗУ імпульсного типу, вони абсолютно не шкодять свинцевим пластинам і активній масі. Навпаки, регулярне використання в якості профілактики (2-3 рази на рік), допомагає пластинам скинути з себе невелику кількість сульфатів. Вони в будь-якому випадку намагаються захопити активний шар електродів.

Автоматика сама визначає, на якій стадії розрядки знаходиться АКБ, вибирає одну з безлічі програм роботи. Автоматично безліч разів перевіряє, як йде процес. І як тільки він завершиться, переводить себе в сберегающий режим. Досить ввечері поставити акумулятор на зарядку, можна навіть не знімаючи з автомобіля, і вранці отримати повністю готовий до експлуатації акумулятор.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок