Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Які бувають складнощі при встановленні акумулятора?

Автор: Дата: 16.03.2019 Просмотрів: 562 Коментари: 0

Залежно від стану автомобіля, у професіонала, з його досвідом і необхідними інструментами, заміна акумуляторної батареї займає від 10 до 30 хвилин. У звичайного водія, який стикається з такою процедурою набагато рідше, час заміни джерела живлення може потребувати більше часу. Але, за умови, що під час зняття і встновлення не виникне ніяких складнощів. А як показує досвід фахівців компанії АвтоЕвроТрейд, практично кожен другий автомобіль приховує під капотом найрізноманітніші «сюрпризи». З якими може зіткнутися будь-який водій.

Найпоширеніші складності

За час роботи, протягом декількох років, клеми, корпус, силові дроти піддаються не тільки фізичним навантаженням, але і перепаду температур, хімічної та електричної реакції. Тож не дивно, що під час заміни АКБ у водія можуть виникати дрібні, і більші неприємності.

Клеми

Найчастіше вони піддаються окисленню, якщо водій не використовував для їх захисту спеціальне мастило, не проводив щороку регулярне чищення, вони гарантовано прикипіли до свинцевих клем струму. Застосовувати народний метод розігріву не варто, свинець м'який метал, а пластиковий корпус взагалі не розрахований на значне підвищення температури.

Якщо після відкручування болтового з'єднання клеми не подаються, досить просто нанести на їх поверхню будь-яке проникаюче мастило. Краще в спреевом балончику. 10-15 хвилин, і корозія дасть слабину. В крайньому випадку, допоможіть широкої плоскою викруткою. Її необхідно вставити між болтовим з'єднанням, яке покликане обжимати клему, і трохи розсунути її фізичною силою.

Як очистити клеми, щоб не купувати нові силові дроти?

Перед встановленням нового джерела живлення, необхідно перевірити стан силових проводів. Головне, щоб ізоляція перебувала в ідеальному стані, а свинцеві клеми не мали фізичних дефектів. Очистити корозію і оксиди можна за допомогою звичайної харчової соди, розведеної в однаковій пропорції з зазвичай водою. За допомогою ганчірочки все знімається досить просто. Обов'язково домагайтеся чистого металевого блиску, це гарантія, що в майбутньому між АКБ і проводами буде надійний контакт без втрати електричної енергії.

Порушення полярності

Неприємність, з якою може зіткнутися будь-який водій. Якщо машина досить стара, швидше за все в підкапотному просторі буде достатньо вільного місця і довжини силових проводів, щоб підключити батарею, не порушуючи плюсової клеми з плюсовим виходом струму на корпусі.

Але, краще постаратися повернути АКБ без слідів експлуатації в магазин і постаратися вибрати потрібну полярність. Сучасні машини не мають настільки довгих проводів, і водієві доведеться самостійно вирішувати проблему. І немає ніякої гарантії, що переробка не вплине негативно на майбутню експлуатацію транспортного засобу.

Незвичайні складності

Якщо під час відключення АКБ від автомобіля порушилася герметизація корпусу, найчастіше в районі виведення струму, доведеться пожертвувати силовими проводами. Не варто намагатися фізично вирвати їх. Швидше за все, це призведе до повної розгерметизації і витікання кислоти. Навіть якщо при цьому не постраждають ваші руки і очі, кислота гарантовано зашкодить підкапотний простір. Необхідно відкрутити проводку від місця кріплення до корпусу (двигуна) і електричного стартера. І обов'язково в такому вигляді відвезти на спеціалізовану точку по прийманню. Вони не такі дорогі, щоб ризикувати своїм здоров'ям і цілісністю двигуна.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок