Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Різновиди корпусів автомобільних акумуляторів

Автор: Дата: 03.05.2019 Просмотрів: 866 Коментари: 0

Добре продуманий сайт дозволяє позбавити водія від необхідності самостійно розбиратися з різними видами типів корпусів акумуляторів. А їх за тривалий час існування автомобілів зібралося вже кілька штук. І це тільки стандартизовані версії. Завжди існує ймовірність наштовхнутися на унікальний тип джерела живлення. Але, в цій статті піде мова тільки про стандарти прийнятих в Європі, Азії і на Американському континенті.

Розташування клем

Найчастіше розташування клем струму називають полярністю. Вона буває лише двох типів: пряма і зворотна полярність. Для того щоб точно визначити цю особливість корпусу, необхідно поставити його до себе широкої стороною клемами ближче до себе. І подивитися на полярність клем. Якщо мінус буде знаходитися зліва, то це зворотна полярність. Якщо з лівого боку буде знаходитися клема зі знаком +, значить, перед нами пряма полярність. Не варто вибирати акумулятор з неправильним розташуванням клем струму. Сучасний асортимент АКБ дозволить зробити правильний вибір, і не піддавати машину небезпеки переполюсовкі.

Типи корпусів

Прийнята світова стандартизація визнає 4 види корпусів. Така різноманітність сталося через існування двох глобальних ринків машинобудування: в Азії і Європі. Щоб не заплутатися, розберемося детальніше в асортименті:

1. Азіатський тип має яскраво виражену індивідуальність. У нього клеми виступають над верхньою кришкою. Сам АКБ має витягнуту вгору форму і практично повна відсутність будь-яких виступів. Фактично він нагадує коробку з двома свинцевими клемами. Кріпиться на робоче місце верхньої притискною планкою.

2. У європейського зразка клеми заховані і не виступають над верхньою кришкою. Дуже часто мають додатковий захист від короткого замикання. У верхній і нижній частині є спеціальні пластикові виступи для кріплення нижньою чи верхньою планкою. Трохи масивніше попередніх акумуляторів, як правило, мають більш високі показники струму стартера.

3. Низька база по кріпленню і розташуванню клем дуже нагадує європейця, з єдиною різницею, що його ширина і висота ідентичні за розмірами. Цей тип корпусу з'явився відносно недавно. І призначений для машин, під капотом у яких дуже обмежен робочий простір. Асортимент таких джерел живлення значно менше. Більш того, не кожен виробник береться за їх виробництво. Так як реалізація пов'язана зі стабільним, але невисоким попитом.

4. Вантажні джерела живлення. Крім масивної пластикової бази клеми струму розташовані на бічній панелі. А не як у легкових версіях на передній панелі верхньої кришки. Теж, як і легкові версії можуть мати як пряму, так і зворотну полярність. Купуються зазвичай парним кількістю, так як більшість вантажівок мають бортову систему на 24 вольта.

Тепер ви знаєте все про типах корпусів, і зможете зробити правильний вибір, коли в цьому буде необхідність.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок