Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Процес утилізації автомобільних акумуляторів

Автор: Дата: 13.05.2019 Просмотрів: 1649 Коментари: 0

Як і багато років тому, сучасний автомобільний акумулятор являє собою досить велику загрозу для природи. Найнебезпечнішими складовими, прихованими в пластиковому корпусі є сірчана кислота і свинцеві пластини, а це майже 90% всього АКБ. Якщо просто викинути його на смітник, він протягом декількох десятків років буде отруювати не тільки грунт, але і грунтові води. Негативний процес буде відчуватися не відразу. Але, особливо сильно страждає якість питної води, так як відфільтрувати важкі метали звичайними побутовими фільтрами практично неможливо.

Як правильно вчинити?

Технічний фахівець компанії АвтоЕвроТрейд пропонує вчинити мудро. Не тільки берегти природу, а й отримати матеріальну вигоду від правильної утилізації автомобільного акумулятора. Найпростіший спосіб, це привезти його на приймання вторсировини. Далеко не кожна точка приймає відпрацьовані акумулятори, особливо, якщо в корпусі є рідкий електроліт. Але, при бажанні знайти прийом металобрухту можна. Головне переконатися, що працівники не будуть зливати сірчану кислоту в землю. Так як від такої утилізації користі буде не дуже багато, а випаровування сірки будуть витати в місті ще дуже довго.

Якщо привезти повністю зношений акумулятор в компанію АЕТ, можна сподіватися не тільки на грамотну утилізацію самого корпусу, а й його вмісту: електроліт і свинцеві пластини. Натомість, водій може отримати або матеріальну винагороду, або додаткову знижку на покупку нового АКБ для свого автомобіля. Фактично, заміну одного джерела живлення на інший може призвести досвідчений співробітник. А водій при цьому навіть не забруднить руки.

Що відбувається з акумуляторами далі?

Не залежно від марки, виробника, наскільки великий або маленький корпус, всі вони відправляються на переробку на акумуляторний завод. Алгоритм утилізації акумулятора виглядає наступним чином:

1. Якщо в корпусі є електроліт, він зливається з банок, і за допомогою спеціальних хімічних реактивів повністю знезаражується. Залишок рідини зможе безпечно потрапляти в спеціальні відстійники. Де вода випаровується природним чином, а осад ніколи не потрапляє в грунтові води.

2. За допомогою спеціального інструменту робочі витягують з пластикового блоку свинцеві пластини, покриті товстим шаром сульфату. Відправляють їх в спеціальну дробарку з подрібнення.

3. Полімер корпусу теж підлягає переробці, і з нього можна виготовити пластикові деталі, які не потребують високої міцності.

4. Подрібнені плюсові і мінусові електроди розігріваються до температури плавлення свинцю. Спеціальні фільтри вловлюють всі небезпечні випари сірки, не дозволяючи їм проникати в атмосферу Землі. Так, здавалося б, повністю непридатні джерела живлення перетворюються в сировину для майбутніх автомобільних АКБ.

Важливо: утилізується підприємство, з яким співпрацює компанія АвтоЕвроТрейд, гарантує, що всі отримані від водіїв акумулятори будуть безпечно перероблені. Земля, повітря і грунтові води не отримуватимуть небезпечне забруднення.

Скільки можна привезти акумуляторів?

Ніяких обмежень по кількості привезених блоків немає. Всі вони будуть підсумовуватися в одну знижку. Якщо корпусів дуже багато, за них можна отримати відповідну суму грошей. Чим важче акумулятор, тим більше за нього можна отримати матеріальну вигоду. Головне, якщо в корпусі є електроліт, сам полімер при цьому не мав механічних пошкоджень. Так як корпус повинен ще безпечно дістатися до переробного заводу.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок