Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Правильний догляд за клемами акумулятора

Автор: Дата: 07.09.2019 Просмотрів: 1607 Коментари: 0

АКБ для будь-якого автомобіля, це основне джерело живлення до тих пір, поки двигун машини знаходиться у вимкненому стані. Мотор буде неможливо запустити в роботу, якщо батарея розрядиться, або залишкового струму буде занадто мало. Саме з цієї причини необхідно правильно доглядати за клемами. Не допускати їх окислення і погіршення передачі накопиченої енергії. Про всі тонкощі догляду розповість технічний фахівець компанії АвтоЕвроТрейд.

Що відбувається з клемами в процесі експлуатації?

Свинець сам по собі, під дією атмосфери землі схильний окислювальним процесам. Під капотом машини для м'якого металу природна негативному середовищі експлуатації ще більше погіршує становище клем. Якщо після встановлення нового джерела живлення перестати за ним стежити, приблизно через два роки він практично перестане нормально функціонувати. Товстий шар нальоту і корозії буде звичайною причиною розряду батареї.

Що необхідно робити для захисту клем?

Захист необхідно оновлювати один раз на рік. Цього цілком достатньо, щоб гарантувати нормальну працездатність джерела живлення. Фахівці рекомендують починати догляд на початку весни або в середині осені. Багато часу це не займає, і для чищення потрібно найпростіший інструмент:

1. Ріжковий ключ на 10 і торцевий на 12 (13).

2. Велика плоска викрутка.

3. Розчин для чищення з соди і харчової соди в рівній пропорції.

4. Захисне мастило для клем і оголених частин силових проводів.

Якщо ці речі у вас є, можна приступати безпосередньо до першого догляду за клемами автомобільного акумулятора.

Проста робота

Перший раз всі роботи можуть зайняти приблизно одну годину, але подальший догляд, коли ви точно будете знати всі етапи напам'ять, навряд чи займуть у більше 30 хвилин вільного часу:

Відкручуємо клеми ріжковим ключем на 10. Якщо клема НЕ подається зняттю зусиллям руки, допоможіть її розтиснути за допомогою викрутки з широким жалом. Притискна планка відкручується за допомогою торцевого ключа на 12, в рідкісних випадках виробник використовує гайку на 13. Тепер пластиковий корпус можна легко вийняти за допомогою ручки на кришці АКБ.

Чистимо клеми і корпус розчином соди з водою. Протираємо сухою ганчіркою і в зворотному порядку ставимо акумулятор на очищене робоче місце. Прикручуємо клеми, спочатку позитивну, а потім негативну. І фінальним штрихом обов'язково покрити всі незахищені частини клем і проводів захисним мастилом.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок