Підготовка аккумулятора до весни
Після повсякденної експлуатації в зимовий період, багато автомобілістів намагаються привезти свою машину на спеціалізовану СТО. Необхідно перевірити стан підвіски, витратних матеріалів, днища машини. Змінити зимову гуму на літню, і переконатися, що знос гальмівних колодок в межах норми безпеки. Але, багато хто забуває про найголовнішого помічника - акумулятора. А адже саме він відповідає за впевнений запуск двигуна. І його відмова може послужити причиною неприємностей. Фахівець компанії АвтоЕвроТрейд розповість, як підготувати АКБ до весни, щоб він завжди був готовий до коротких і тривалих поїздок на будь-яку відстань.
На що звертаємо увагу
Зимова експлуатація це виклик не тільки до майстерності водія, його здатності впоратися з транспортом на слизькій дорозі, але і здатністю самої машини опиратися руйнівним процесам через перепад температур. В першу чергу може постраждати саме аккумулятор. Саме через це, як тільки зійшов сніг, і на вулиці цілодобово стабільно плюсова температура, необхідно знайти трохи часу і приділити його АКБ. Для цього краще дотримуватися наступних рекомендацій:
1. Перед початком потрібно выйняти акб з автомобіля. Якщо клеми вкрилися шаром корозії і оксидів, перед тим як їх знімати, просто побризкайте на них будь-яке проникаюче мастило. 5 хвилин буде достатньо, щоб мастило проникло в усі щілини, і дозволило без пошкоджень відкрутити усі болтові з'єднання. Якщо клеми прикипіли, скористайтеся викруткою з широким жалом, щоб трохи фізично розсунути кріплення силового проводу в місці з'єднання.
2. Після вилучення, відмийте його за допомогою чистої ганчірочки змоченою в содовому розчині. Він також допоможе відмити клеми від залишків корозії. Це необхідно зробити обов'язково, так як тільки на чистому корпусі можна буде помітити пошкодження, приховані під шаром бруду і пилу.
Важливо: фахівець АЕТ нагадує, що під час миття і огляду, не рекомендується перевертати джерело живлення. На дні корпусу може зібратися сміття, який гарантовано спричинить до внутрішнього короткого замикання. Якщо потрапить в просвіт між плюсовими і мінусовими свинцевими пластинами.
3. Необхідно уважно оглянути корпус на відсутність тріщин, глибоких подряпин. Якщо вони присутні, з такою міною уповільненої дії їздити протипоказано. Необхідно якомога швидше купити новий АКБ. А старий корпус віддати на переробку.
4. Якщо фізично з виробом все нормально, можна вирівняти рівень електроліту. Для цієї мети використовують виключно дистильовану воду. Додавати її необхідно в кожну банку. Так як між собою вони ніяк не пов'язані.
5. Після перевірки рівня електроліту, і його вирівнювання, можна приступити до профілактичної заряджування. Найкраще віддати перевагу сучасній і якісній імпульсній зарядці. Вона безпечно доводить ємність батареї до максимального значення, і не пошкоджує при цьому пластини і активний шар. Навіть якщо на пластинах був невеликий наліт з сульфатів, профілактична зарядка дозволить від них позбутися.
На закінчення
Після цих процедур досить встановити джерело живлення у зворотному порядку, і насолоджуватися поїздкою на автомобілі до глибокої осені. Єдине, що хочеться порадити ще, скористатися спеціальним мастилом для захисту клем і силових проводів. Її нанесення забезпечить більш якісну передачу електричного струму від генератора до АКБ, і далі електричному стартеру. А наступного разу, коли буде потрібно зняти клеми, у вас не виникне труднощів з оксидами і корозією.
Коментари
Будьте першим, хто залишить тут коментар!