Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Чому кипить автомобільний акумулятор?

Автор: Дата: 24.06.2019 Просмотрів: 3143 Коментари: 0

З проблемою кипіння акумулятора водії стикаються не так часто, але такий стан справ може застати кожного. Якщо заздалегідь знати причини, можна уникнути неприємних наслідків. Або своєчасно виправити поломку і не допустити псування дорогого витратного матеріалу.

Якщо акумулятор кипить під час їзди.

Найчастіше електроліт доходить до стану кипіння саме під час роботи двигуна. Причина тут одна, на свинцеві клеми подається занадто великий по напрузі струм, 15 вольт і вище. Батарея отримує дуже швидкий перезаряд. Рідина закипає, і з неї інтенсивно починає виділятися водень.

Важливо: визначити, чи кипить Ваш АКБ під капотом авто досить просто. Перша ознака, специфічний звук кипіння, який триває ще деякий час, навіть після зупинки транспортного засобу. Друга ознака - неприємний запах водню виділяється з електроліту. У ньому обов'язково буде домішка сірки.

Ні в якому разі не можна експлуатувати машину з несправним генератором або реле регулятором. Як тільки концентрація водню досягне небезпечних значень, він обов'язково вибухне. Завдаючи пошкодження не тільки двигуну, але і будучи причиною загоряння підкапотного простору.

Діагностика і вирішення проблеми

Фахівці компанії АвтоЕвроТрейд радять для цього використовувати звичайний мультиметр. Провести діагностику в звичайних умовах зможе навіть непідготовлений водій, з незначним досвідом експлуатації транспорту. Перевірку необхідно проводити в два етапи. Перший, при повністю вимкненому двигуні і всіх електричних споживачів. Якщо прилад покаже значення 12.7 вольт, значить АКБ повністю заряджена і працездатна.

Другий етап, необхідно включити запалювання, і завести мотор. Підключаємо мультиметр до клем, і робимо завмер надходить струму від генератора. Оптимальні значення повинні перебувати в межах 13,5-15 вольт. Це означає, що генератор і реле регулятор знаходяться в справному стані і не потребують подальшої професійної діагностики або ремонту.

Прилад показав зарядний струм 13,4 і нижче, або навпаки, вище 15 вольт, з електрообладнанням легкової машини не все в порядку. Якщо з недостатнім зарядом доїхати до станції технічного обслуговування ще можна, то з перезарядженням жартувати не варто. Пам'ятайте, що кипіння електроліту супроводжується виділенням дуже небезпечного газу. Схильного запалюється і вибухати.

Ремонт електрообладнання

Будь-яка машина, це досить складний механізм, що працює в гармонії з електричним обладнанням. Самостійно відремонтувати генератор або замінити реле-регулятор швидше за все не вийде. Краще довірити цю роботу фахівцям з професійної СТО АЕТ. Механіки рекомендують проводити позапланову, профілактичну діагностику на спеціальному обладнанні безпосередньо перед покупкою нового стартерного акумулятора.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок