Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Плановий огляд автомобільних акумуляторів

Автор: Дата: 13.06.2019 Просмотрів: 605 Коментари: 0

Свинцево-кислотний акумулятор, так само як двигун внутрішнього згоряння, вимагає регулярного планового огляду, на виявлення потенційно небезпечних моментів, і своєчасної компенсації втрат води з електроліту. Крім цього, якщо уважно стежити за АКБ, можна значно продовжити нормальний термін експлуатації витратних матеріалів, і заощадити на покупці нового. Що входить в плановий огляд, розповість технічний фахівець АвтоЕвроТрейд, який прекрасно розбирається в найрізноманітнішій акумуляторній продукції.

Трохи теорії

Сучасні необслуговувані акумулятори практично не потребують уваги водія. Але, буде помилкою вважати, що одного разу встановлений блок буде працювати протягом 5 років. Жодного разу не потребуючи обслуговування. Єдине що не доведеться робити в цьому випадку, це доливати дистилят. Машина це складний механізм, і без батареї перетворюється в красиву, але абсолютно не потрібну нерухомість.

Важливо: всі роботи з обслуговування можна довірити фахівцям, але співробітники АЕТ впевнені, що маючи мінімум інструменту впоратися з АКБ зможе кожен.

Що необхідно робити і з якою періодичністю?

Почнемо з обслуговуємих корпусів. Їх не так часто можна зустріти в продажу, але вони є, і знати, що з ними треба робити повинен кожен водій. 1-2 рази на рік необхідно за допомогою спеціально, скляної мірної трубки перевіряти рівень електроліту в кожній з 6 банок. На трубці будуть дві смужки, рівень повинен знаходитися якомога ближче до другої. Якщо він нижчий першої - необхідно додати відсутню рідину. Як цього використовувати тільки дистильовану воду з аптеки або автомобільного магазина.

Кожні півроку в якості профілактики заряджати АКБ за допомогою зарядного пристрою. Для цієї мети цілком підійде трансформаторне пристрій, але в продажу можна знайти і більш сучасні, імпульсні ЗУ. Вони мають безліч ступенів захисту, і автоматичні програми зарядки. Чи не вимагають присутності людини і постійного коректування.

Один раз в рік (найкраще навесні), необхідно витягувати джерело живлення з робочого місця, і перевіряти його корпус на наявність пошкоджень. Присутність тріщин, сколів, патьоків електроліту свідчить про те, що акумулятор отримав серйозні пошкодження, і його необхідно терміново замінити. Якщо їх немає, просто протерти корпус і посадочне місце. Але, ставити на місце не поспішайте.

Перед установкою необхідно почистити свинцеві висновки струму на корпусі АКБ і силові дроти на автомобілі. За рік інтенсивної експлуатації вони гарантовано вкрилися оксидами і корозією. Це захисна реакція будь-якого металу на кисень і негативні фактори експлуатації. Вони в значній мірі погіршують передачу електричного струму, і можуть спровокувати в зимовий період зниження стартерной сили.

Звичайна сода, розведена водою, впорається з корозією і оксидами за 5 хвилин. Тільки потім, чисті дроти можна назад зафіксувати на клемах акумулятора. Щоб в майбутньому окислення мінімально впливали на незахищені ізоляцією проводи, їх покривають спеціальним мастилом. Купити її можна практично в будь-якому автомобільному магазині.

Важливі моменти

Так як корпус АКБ зроблений з пластику, не варто занадто сильно затискати притискну пластину. Вона може пошкодити виріб, і порушити його герметичність. Те ж саме можна сказати щодо свинцевих клем. Цілком достатньо середніх зусиль, при яких корпус акумулятора неможливо зрушити зусиллям однієї руки. А клема НЕ провертається, якщо спробувати її покриття за годинниковою, або проти годинникової стрілки.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок