Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Окислення клем та їх обробка при встановленні

Автор: Дата: 29.05.2019 Просмотрів: 1654 Коментари: 0

Автомобільний акумулятор знаходиться під капотом, а це не найкраще місце для оптимальних умов експлуатації. Відчуваючи повсякденні навантаження у вигляді перепадів температур і підвищеної вібрації, термін нормальної служби може скорочуватися. Але, найнеприємнішим моментом для будь-якого власника машини є той факт, що клеми мають тенденцію поступово окислюватися. Як захистити клеми струму від корозії і окислів, розповість досвідчений технічний фахівець компанії АвтоЕвроТрейд. Приділивши всього 20 хвилин на цю процедуру, ви можете гарантувати собі стабільну роботу пристрою мінімум 1 рік, з максимальною віддачею струму стартера.

Трохи теорії

Свинець - це м'який, дуже щільний за структурою метал, здатний окислюватися при контакті зі звичайним повітрям. Електричні і хімічні процеси, які протікають в свинцево-кислотному джерелі живлення, провокують утворення нальоту ще швидше. Він погіршує контакт з силовими проводами, і як наслідок, батарея значно повільніше заряджається і видає менший за силою струм стартера. Щоб цього не відбувалося, необхідно забезпечити захист клем, і звести окислення до мінімуму.

Захищаємо дроти самостійно

Для того щоб приступити до роботи, нам буде потрібно досить простий набір: спеціальна змазка для захисту клем, ключ на 10 і викрутка з плоским жалом. Як приклад візьмемо абсолютно новий акумулятор, куплений з дотриманням всіх технічних рекомендацій. Перед тим як його встановлювати на робоче місце під капотом, необхідно виконати наступні роботи:

 1. Очистити посадочне місце від усього сміття. Абразивні піщинки і пил можуть пошкодити пластик настільки сильно, що через кілька років акумулятор почне протікати. Звичайна волога ганчірочка впорається з чищенням.

2. Силові дроти гарантовано будуть покриті товстим шаром корозії. У такому вигляді підключати їх до нового корпусу категорично не рекомендується. Очистити їх можна за допомогою звичайної харчової соди розведеною в однаковій пропорції з водою і старою зубною щіткою. Всього 5 хвилин чистки, і дроти сіятимуть чистим металом.

3. Свинцеві клеми струму на новому АКБ гарантовано будуть покриті захисним шаром мастила. Її необхідно прибрати і знежирити будь-яким розчинником. Тільки потім можна підключити силові дроти до клем джерела живлення.

Важливо: якщо клеми погано надягаються на нові висновки струму, їх необхідно трохи розсунути за допомогою плоскої викрутки. Закручувати з'єднання під болт ключем на 10 потрібно обережно, не перетягуючи кріплення. Свинець м'який метал, і його дуже просто пошкодити.

Фінальна стадія захисту

Після підключення нового акумулятора, можна розкрити упаковку з захисним мастилом, і нанести невелику кількість на відкриті ділянки силових проводів і клем. Не варто наносити мастило товстим шаром, це не дасть ніякого додаткового переваги. Цілком достатньо, щоб шар був в межах 1-0.5 мм.

Практично всі виробники захисту гарантують, що вона буде впевнено триматися в підкапотному просторі не менше одного року. З особистого досвіду фахівців АЕТ, мастило може захищати клеми до 3 років. Але, краще перестрахуватися, і один раз на рік міняти її на свіжу. Така профілактика не займає багато часу, але гарантовано дозволить позбутися від корозійного нальоту, навіть якщо його не видно при поверхневому огляді.

Важливо: купити захисне мастило можна практично в будь-якому автомобільному магазині. Вартість його всього кілька десятків гривень, і упаковки вистачить на кілька років активної експлуатації.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок