Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Який акумулятор вибрати: обслуговуємий чи необслуговуємий?

Автор: Дата: 22.04.2019 Просмотрів: 1834 Коментари: 1

Сучасний асортимент аккумуляторів для автомобілів приблизно на 80% складається виключно з корпусів, які немає необхідності обслуговувати. Так запевняють виробники. І тільки 20% зберегли прямий доступ до банків з електролітом. Старше покоління водіїв з недовірою ставиться до приставки «не обслуговується» у акумуляторі, і віддає перевагу більш доступним за ціною виробам. Сучасні водії, у яких фізично немає часу на обслуговування, сміливо вибирають герметичний корпус. Але, який виріб вибрати, якщо необхідна максимальна надійність за доступну вартість? Про всі тонкощі обох технологій розповість фахівець компанії АвтоЕвроТрейд.

Обслуговуємий корпус

Як зрозуміло з назви, його основною особливістю є наявність прямого доступу до банок з електролітом. Як правило, плюсові і мінусові пластини мають трохи збільшену товщину, щоб компенсувати підвищення кислотності в банках. Це неминучий процес, в зв'язку з пониженням рівня рідини через випаровування води. Але, інженерам і хімікам вдалося мінімізувати цей показник, використовуючи в якості сплаву для електродів свинець і кальцій. Мінерал фізично не дає електродам розігріватися до такого стану, щоб електроліт починав кипіти.

При нормальному рівні навантаження, доливати дистильовану воду в банки доведеться не частіше ніж один раз на рік, в найскладніших випадках, 3 рази за повний сезон. Це неминуча плата за доступну вартість і менш технологічний пластиковий корпус.

Необслуговуєма технологія

Свинцеві пластини в більш дорогому виробі зроблені якісніше, мають мінімально допустиму товщину, і в кожній банці їх на один комплект більше. Це дозволяє підвищити силу струму стартера. Сам корпус, особливо верхня кришка з подвійним лабіринтом покликана утримувати незначні випаровування води, які можуть відбуватися в моменти інтенсивної експлуатації і під час перегріву в літній час. Рівень електроліту не змінюється рік за роком, і водієві немає необхідності постійно боятися, що він може знизитися.

Але, за високі технології доводиться платити. Вартість виробу може бути високою, якщо у виробництві використовувалося срібло, для додаткового захисту електродів від негативного впливу сульфатів. Якщо не допускати глибокого розряду і перезаряду, АКБ здатний відпрацювати мінімум 5 років.

Важливо: обидві технології потребують періодичної профілактичної зарядки. Сучасний імпульсний пристрій дозволить це зробити максимально просто, навіть не знімаючи виріб з посадкового місця. Але, це необхідно робити приблизно 2 рази на рік, поки акумулятор новий. І додатково +2 рази в зимовий період, коли джерелам живлення виповнилося три роки і більше.

Висновок спеціаліста

В умілих руках навіть обслуговуємі акумулятори зможуть впевнено працювати протягом 4-5 років і більше, в залежності від інтенсивності навантаження і своєчасності обслуговування. І навпаки, перевірений європейський бренд в необслуговуємому корпусі навряд чи протягне більше 3х років, якщо до нього зневажливо ставиться і не приділяти тієї мінімальної уваги, прописаної виробником. Все залежить виключно від грамотного вибору водія, з урахуванням специфіки експлуатації, і наступним своєчасним обслуговуванням.

Якщо зовсім простими словами, то для машини з нерегулярними поїздками по вихідним цілком достатньо обслуговуємого акумулятора, якщо у вас є час і бажання робити необхідні маніпуляції. А для жителя міста, який використовує авто для регулярних поїздок на роботу, необслуговуєма технологія буде краще.

Коментари

Який акумулятор вибрати: обслуговуємий чи необслуговуємий?
(5/5)
Просто и доходчиво объясняет :)
Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок