Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Нові розробки у акумуляторних технологіях

Автор: Дата: 24.04.2019 Просмотрів: 794 Коментари: 0

Розвиток акумуляторних технологій можна сміливо порівняти з миром комп'ютерів. Практично кожне нове покоління, котре випускається на ринок, випереджає за технічними і експлуатаційними характеристиками попереднє. Це чудові новини для власників не тільки найсучасніших автомобілів, але і машин зроблених ще в минулому столітті. Так як від встановлення тільки одного якісного і надійного АКБ може значно підвищити надійність транспортного засобу в цілому. Про нові розробки серед інженерів і хіміків в акумуляторній промисловості розповість фахівець компанії АвтоЕвроТрейд.

Поліпшення кальцієвої технології

Вперше повністю кальцієві джерела живлення у вільному продажі з'явилися на початку 21 століття. Причиною їх появи послужила потреба ринку в повністю необслуговуваних корпусах. І тільки кальцієві електроди це могли забезпечити. Здатність зберігати воду в електроліті, і не доводити кислоту до кипіння гідно оцінили промислові гіганти.

Але, час не стоїть на місці, і на борту навіть базових легкових і вантажних автомобілів з'являється все більше електричних споживачів. А комп'ютеризоване управління вимагає постійного струму в досить великій кількості. На перше місце серед найбільш надійних джерел живлення вийшли акумулятори, в складі пластин яких є срібло. Саме цей благородний метал допомагає набагато швидше і ефективніше накопичувати і зберігати електричний струм.

Пластини виробляють класичним методом холодної перфорації, з уже підготовленою свинцевою стрічкою. І тільки потім покривають тонким шаром срібла. Цього достатньо для того, щоб в значній мірі поліпшити технічні та експлуатаційні характеристики АКБ, але при цьому незначно підвищити його вартість.

Absorbent Glass Mat

Технологія абсорбованого електроліту була розроблена досить давно. Але, через високу вартість джерела живлення зробленого з сучасного способу і відсутності фактичного попиту на такі батареї, про них на деякий час забули. Але, з появою машин з функцією роботи двигуна Start & Stop, про технологію згадали знову. Адже вона найкраще справляється з підвищеним циклічним навантаженням.

На відміну від звичайного свинцево-кислотного джерела живлення, технологія абсорбованого електроліту не містить в корпусі рідина. Вона повністю поглинається спеціальними гранулами, ще на стадії виробництва. Фактично, позитивні і негативні пластини постійно знаходяться в контакті з видозміненим електролітом.

Основною перевагою такої конструкції є повне нечутливість до підвищеної вібрації і трясці. Збільшена кількість позитивних і негативних електродів в кожній банці підвищило показник стартерной потужності. Акумулятора необхідно всього одну мить, щоб запустити в роботу бензиновий або дизельний двигун. А сама конструкція настільки міцна, що витримує повсякденне багато років. Достатній термін, щоб повністю окупилася підвищена вартість за джерело живлення.

Майбутні технології

Уже зараз виробники продовжують освоювати наступну генерацію акумуляторів, в корпусі яких буде перебувати оксид кремнію у вигляді гелю. Цей вид АКБ вже успішно тестується на мотоциклах і деякими передовими виробниками акумуляторів для автомобілів. Але, у технології поки що є певні недоліки. В першу чергу чутливість до перепаду температур і якості подається струму. Навіть незначне його підвищення може привести до перегріву гелю, і практично миттєвого його випаровуванню. Ці недоліки поки не дають технології масового поштовху до виробництва, але інженери і хіміки вже зараз працюють над виправленням ситуації.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок