Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Як дізнатися про вихід з ладу акумулятора?

Автор: Дата: 13.02.2019 Просмотрів: 3470 Коментари: 0

Своєчасно розпізнати несправності в акумуляторі, і спробувати виправити це повинен вміти кожен водій. Зовсім не обов'язково викидати АКБ після 2-3 років експлуатації, якщо він ще не хоче запускати двигун. Причина може бути банальною, і виправити її зможе практично кожен водій. І в той же час, своєчасно помітити ознаки старості теж потрібно вміти. Щоб не зіткнутися з ситуацією, коли термінова поїздка на машині зривається через неможливість запустити двигун в роботу.

Що може статися?

Насправді несправностей не так вже й багато. І велика частина з них пов'язана з природним зносом конструкції під дією циклічної роботи або сульфатів. Але, буває і так, що звичайний глибокий розряд водії беруть за фатальну поломку, і поспішають позбутися неякісного європейського акумулятора. Найчастіше власники транспорту стикаються з наступними причинами:

1. Переполюсовка при неправильному підключенні до автомобіля. Дуже небезпечна, і як мінімум призводить до перегорання запобіжників. У найгірших випадках, до повного виходу АКБ з ладу, без можливості відновлення.

2. Інтенсивний саморазряд виникає з двох причин. Внутрішнє замикання, тоді тут нічого вже зробити не вийде. Або через забруднені клеми. Тоді достатньо почистити корпус і контактні проводи, підключити АКБ заново і захистити клеми спеціальним мастилом. Працездатність батареї відновиться сама собою.

3. Помутніння електроліту настає через руйнування активної маси. Можна спробувати відкачати забруднене електроліт за допомогою гумової груші. Промити банки дистильованою водою, і залити свіже електроліт. Але, це допомагає в дуже рідкісних випадках.

4. Сульфатація настає через глибокого розряду. Якщо своєчасно помітити її, можна відновити працездатність акумулятора практично на 100%. Але, для цього необхідно скористатися спеціальним зарядним пристроєм, і пройти цілий цикл з заряду і послідовного розряду джерела живлення.

5. Коротке замикання. Якщо воно було короткостроковим, то є ймовірність, що батарея не отримала пошкоджень, або вони мінімальні. Але, необхідно провести тест за допомогою навантажувальної вилки, і повернути рівень заряду за допомогою зарядки до максимального значення.

6. Руйнування пластин настає через дві причини. Природний знос батареї, коли вона прослужила більше 5-6 років поспіль, і сірчана кислота все-таки зруйнувала частину електродів. Або через підвищеної вібрації. Від другого страждають не дуже якісні джерела живлення, конструктори яких не враховують реальні умови експлуатації в нашій країні.

Важливо: фахівці АЕТ рекомендують проводити всі роботи з обслуговування акумуляторної батареї або на відкритому повітрі, або в добре провітрюваному приміщенні. Використовувати обов'язково щільну, захисний одяг з натуральних матеріалів, гумові рукавички і широкі окуляри з пластиковими стеклами.

Що робити, якщо відновлення неможливе?

Змириться з тим, що акумулятор помер через старість або через недбалої експлуатації. У другому випадку зробити правильні висновки, і більше не повторювати таких помилок. Обов'язково скористатися спеціальною пропозицією від компанії АвтоЕвроТрейд. Здати старий, повністю негідний АКБ, і натомість отримати солідну знижку на покупку нового.

Важливо: не варто викидати батарею просто в сміття або залишати на природі. Вона послужить потужним отруйним чинником. Через час, небезпечні метали проникнуть в грунт і грунтові води. І це послужить отруєнням для наших дітей. Не варто бути тим, хто сам псує майбутнє своїм нащадкам.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок