Як дізнатися про вихід з ладу акумулятора?
Своєчасно розпізнати несправності в акумуляторі, і спробувати виправити це повинен вміти кожен водій. Зовсім не обов'язково викидати АКБ після 2-3 років експлуатації, якщо він ще не хоче запускати двигун. Причина може бути банальною, і виправити її зможе практично кожен водій. І в той же час, своєчасно помітити ознаки старості теж потрібно вміти. Щоб не зіткнутися з ситуацією, коли термінова поїздка на машині зривається через неможливість запустити двигун в роботу.
Що може статися?
Насправді несправностей не так вже й багато. І велика частина з них пов'язана з природним зносом конструкції під дією циклічної роботи або сульфатів. Але, буває і так, що звичайний глибокий розряд водії беруть за фатальну поломку, і поспішають позбутися неякісного європейського акумулятора. Найчастіше власники транспорту стикаються з наступними причинами:
1. Переполюсовка при неправильному підключенні до автомобіля. Дуже небезпечна, і як мінімум призводить до перегорання запобіжників. У найгірших випадках, до повного виходу АКБ з ладу, без можливості відновлення.
2. Інтенсивний саморазряд виникає з двох причин. Внутрішнє замикання, тоді тут нічого вже зробити не вийде. Або через забруднені клеми. Тоді достатньо почистити корпус і контактні проводи, підключити АКБ заново і захистити клеми спеціальним мастилом. Працездатність батареї відновиться сама собою.
3. Помутніння електроліту настає через руйнування активної маси. Можна спробувати відкачати забруднене електроліт за допомогою гумової груші. Промити банки дистильованою водою, і залити свіже електроліт. Але, це допомагає в дуже рідкісних випадках.
4. Сульфатація настає через глибокого розряду. Якщо своєчасно помітити її, можна відновити працездатність акумулятора практично на 100%. Але, для цього необхідно скористатися спеціальним зарядним пристроєм, і пройти цілий цикл з заряду і послідовного розряду джерела живлення.
5. Коротке замикання. Якщо воно було короткостроковим, то є ймовірність, що батарея не отримала пошкоджень, або вони мінімальні. Але, необхідно провести тест за допомогою навантажувальної вилки, і повернути рівень заряду за допомогою зарядки до максимального значення.
6. Руйнування пластин настає через дві причини. Природний знос батареї, коли вона прослужила більше 5-6 років поспіль, і сірчана кислота все-таки зруйнувала частину електродів. Або через підвищеної вібрації. Від другого страждають не дуже якісні джерела живлення, конструктори яких не враховують реальні умови експлуатації в нашій країні.
Важливо: фахівці АЕТ рекомендують проводити всі роботи з обслуговування акумуляторної батареї або на відкритому повітрі, або в добре провітрюваному приміщенні. Використовувати обов'язково щільну, захисний одяг з натуральних матеріалів, гумові рукавички і широкі окуляри з пластиковими стеклами.
Що робити, якщо відновлення неможливе?
Змириться з тим, що акумулятор помер через старість або через недбалої експлуатації. У другому випадку зробити правильні висновки, і більше не повторювати таких помилок. Обов'язково скористатися спеціальною пропозицією від компанії АвтоЕвроТрейд. Здати старий, повністю негідний АКБ, і натомість отримати солідну знижку на покупку нового.
Важливо: не варто викидати батарею просто в сміття або залишати на природі. Вона послужить потужним отруйним чинником. Через час, небезпечні метали проникнуть в грунт і грунтові води. І це послужить отруєнням для наших дітей. Не варто бути тим, хто сам псує майбутнє своїм нащадкам.
Коментари
Будьте першим, хто залишить тут коментар!