Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Як правильно потрібно обслуговувати акумулятор?

Автор: Дата: 15.05.2019 Просмотрів: 1275 Коментари: 0

Будь-яке автомобільне джерело живлення призначено для того, щоб виконувати відразу кілька функцій. Але, найголовнішою, як і раніше залишається запуск двигуна в роботу. При цьому АКБ відчуває чималі навантаження, і втрачає частину енергії. Навіть якщо він експлуатується помірно, має нормальне циклічне навантаження, виріб все одно потребує невелике, але бажане технічне обслуговування. Фахівець компанії АвтоЕвроТрейд розповість кілька професійних секретів, як зробити так, щоб АКБ служив довше.

Важливо: зараз у вільному продажі є два типи виробів: в обслуговуємому і необслувовуэмому корпусі. Про специфіку обох батарей і йтиметься.

Обслуговуємий корпус

Відрізнити його дуже просто, на верхній кришці АКБ є спеціальні пробки. Відкрутивши їх можна отримати прямий доступ до банок з пакетами пластин і електролітом. Відкручувати пробки і перевіряти рівень кислоти необхідно 1-2 рази на рік, в залежності від інтенсивності поїздок. Якщо вам пощастило, і на напівпрозорому корпусі є спеціальні мітки, рівень рідини можна досить точно визначити неозброєним поглядом.

В іншому випадку необхідно купити спеціальний набір зі скляної трубки, ареометра і гумової груші. Він є в продажу практично в будь-якому автомагазині. Нормальний рівень кислоти, зазвичай, відповідає 10-15 мм над верхнім краєм пакетів пластин. Якщо він нижчий, в банки необхідно доливати дистильовану воду. Ніякої сірчаної кислоти, навіть розведеної, доливати ні в якому разі не можна.

Важливо: перевіряти рівень і доливати дистилят необхідно тільки після повної зарядки корпусу до максимальної місткості.

Загальні рекомендації для всіх АКБ

Решта правил будуть ставитися як для повністю для необслуговуваних, так і обслуговуэмих корпусів. Принципової різниці, крім доливання дистиляту, між ними немає в технічному плані.

1. Два рази на рік необхідно за допомогою сучасного імпульсного зарядного пристрою доводити ємність АКБ до максимального значення. Навіть якщо ви точно впевнені, що генератор регулярно заряджає корпус, ЗУ допоможе позбутися від кристалів сульфатів. Вони гарантовано будуть з'являтися на активному шарі позитивних і негативних пластин.

2. Приблизно один раз на рік клеми необхідно чистити від корозії. Повністю відключати силові дроти, і заново чистити їх за допомогою спеціального спрея. Для цієї мети підійде звичайна сода розлучена в однаковій пропорції з водою. Чисті висновки струму й проведення гарантуватимуть максимальний струм стартера, і відсутність втрати енергії через корозію на клемах.

3. Два рази на рік, перевіряти правильність встановлення корпусу до свого посадкового місця. Якщо кріплення досить сильно ослабне, акумулятор почне стрибати на нерівностях доріг. А це гарантовано призведе або до обриву електрода, або до тріщини на корпусі, з подальшим витіканням кислоти в підкапотний простір.

4. Якщо стався випадковий глибокий розряд АКБ, необхідно якомога швидше відновити його ємність зарядним пристроєм. Якщо це зробити в той же день, можна з великою часткою ймовірності сказати, що працездатність акумулятора відновиться на всі 100%.

Важливо: Фахівець компанії АЕТ особливу увагу хоче приділити наступному аспекту. Дуже часто автомобільний акумулятор передчасно виходить з ладу не тому що він бракований. А через пошкодження генератора або випрямне реле. Вступник на клеми має високий струм, здатний за кілька годин перетворити в сировину для утилізації самий якісний і дорогий АКБ зроблений в Європі.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок