Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Як правильно обслуговувати акумулятор?

Автор: Дата: 08.02.2019 Просмотрів: 1620 Коментари: 0

Сучасні акумуляторні батареї, для успішної багаторічної роботи практично не вимагають втручання людини. Особливо справедливо це зауваження до корпусів зробленим по необслуговуваній технології. Але, якщо докласти мінімум зусиль, і дотримуватися списку правил мінімального обслуговування, рекомендованого фахівцями АвтоЕвроТрейд, можна сміливо розраховувати на більш тривалий термін служби, ніж це спочатку було передбачено виробником. Всі процедури настільки прості, що для їх реалізації не буде потрібно особливих знань.

 Необслуговуємі акумулятори

 Саме цей вид корпусу зустрічається в асортименті магазинів найчастіше. І як показали продажі 2018 року, 85% покупців воліли необслуговуєму технологію. Так як з ними набагато простіше експлуатувати машину. Головне правило -  дотримуватися чистоти. Один раз на рік необхідно знайти час, зняти АКБ з робочого місця, за допомогою ганчірок і води з содою очистити корпус від всіх видів забруднень. Справа в тому, що велика частина бруду може бути природним провідником. І невблаганно зменшувати ємність батареї під час її простою.

 Перед тим як назад поставити джерело живлення під капот, рекомендуємо очистити клеми і дроти від оксидів. Вони гарантовано будуть на незахищених частинах, в більшій чи меншій кількості. Оксиди перешкоджають ефективному циклічному процесу обміну електрики. Батарея повільніше заряджається і не дозволяє електричному стартеру отримувати струм стартера максимальної сили.

 Важливо: після очищення зворотня збірка повинна починатися з плюсової клеми, і тільки потім можна надіти мінусовій провід. Фахівці АЕТ рекомендують додатково захистити клеми спеціальним мастилом. Вона гарантує захист від оксидів до наступного очищення корпусу від бруду.

Обслуговуємий корпус

 Найчастіше з ним стикаються водії вантажних автомобілів. Складні умови експлуатації, постійна тряска і дуже високий рівень струму стартера призводять до випаровування води з електроліту. Щоб компенсувати рівень, досить купити в автомобільному магазині або в будь-якій аптеці пляшку дистильованої води.

 Таку процедуру за допомогою пластикового шприца і спеціальної скляної мірної трубки необхідно повторювати від одного, до трьох разів на рік. Залежно від інтенсивності експлуатації транспорту.

 Профілактика сульфатации

 Сульфати - це найстрашніше, що може трапитися з свинцево-кислотним джерелом живлення. Якщо вони один раз покриють приблизно 10% поверхні всіх пластин, зупинити процес буде практично неможливо. Електроліт перетворюється в кристали тільки з однієї причини, критично низький рівень заряду.

 Фахівці компанії АвтоЕвроТрейд рекомендують один раз в 6 місяців проводити профілактичну зарядку АКБ. А коли експлуатація батареї перевалить за 4-5 років, додатково використовувати функцію зарядного пристрою ДЕСУЛЬФАТАЦІЯ. Утримання нормального рівня заряду, це основа тривалої працездатності джерела живлення. Якщо в зимовий період машина переважно експлуатується в міських умовах, профілактичну підзарядку необхідно проводити частіше.

 Як зрозуміти що потрібно скористатися ЗУ?

 Є два способи. Перший - на деяких акумуляторах, на верхній кришці встановлений спеціальний індикатор. Це невеликий ареометр. Він показує поточний стан щільності електроліту в одній банці. Як тільки він покаже, що АКБ в критичному стані, необхідно терміново скористатися зарядкою.

Другий - використовувати для перевірки звичайний побутовий електричний мультиметр. Якщо він покаже, що з вимкненим двигуном напруга на клемах буде менше 10,7 вольт, потрібно якомога швидше підключити його до зарядного пристрою. Інакше сульфатації уникнути буде неможливо.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок