Як часто обслуговувати акумулятор?
Стартерная батарея, це циклічно навантажене джерело живлення, якие повинено постійно накопичувати і віддавати отриманий заряд. Тільки в цьому випадку він може нормально працювати. Але, чому так часто виходить, що один і той же АКБ у різних водіїв може відпрацювати 3 роки і 6 років? Вся справа в правильному і своєчасному технічному обслуговуванні. І про те, наскільки часто необхідно робити певні процедури, розповість досвідчений фахівець від компанії АвтоЕвроТрейд. Ці знання допоможуть підвищити економічний ефект від експлуатації машини, і домогтися більшої надійності в щоденних поїздках.
Діагностика перед обслуговуванням
Її можна порівняти з медичними термінами. Перед тим як лікувати пацієнта, його необхідно правильно діагностувати. Інакше «корисні» дії можуть привести до зворотного ефекту. Дії повинні бути спрямовані на наступні цілі:
- виміряти фактичну напругу на клемах, після того як корпус знятий з підкапотного простору;
- те ж саме, тільки з підключеним до машини АКБ і з запущеним двигуном;
- перевірити реальний стан електроліту в кожній банці;
- перевірити на відсутність на корпусі фізичних ушкоджень, тріщин, глибоких подряпин і патьоків електроліту.
Всі ці операції необхідно проробляти по можливості досить часто. Якщо дозволяє час, краще кожен місяць. Але, цілком допустимо один раз в три місяці. Цього буде цілком достатньо, щоб не пропустити важливі зміни в роботі електронних пристроїв. Якщо вони відбудуться, у вас буде достатньо часу, щоб виправити ситуацію, і не допустити передчасну смерть акумулятора.
Профілактичне обслуговування
Цей вид обслуговування необхідно проводити на початку весни, і в кінці осені. І якщо необхідно, додатково серед зими, якщо експлуатація машини пов'язана з міськими поїздками на короткі відстані. До цього виду обслуговування можна віднести наступні процедури:
1. Профілактична зарядка за допомогою імпульсного ЗУ. Дуже корисна функція, допомагає позбутися ранньої стадії сульфатации, повернути корпусу номінальні характеристики ємності і сили струму стартера. Особливо важливо в зимовий період, якщо генератор самостійно не справляється зі своєчасним відновленням заряду АКБ.
2. Проводити тест за допомогою навантажувальної вилки. Так як вона є далеко не в кожному гаражі, можна за цією послугою поїхати в найближчу станцію технічного огляду. Процедура досить проста, і великих грошей за неї механіки не беруть.
3. Перевірка рівня електроліту, вирівнювання його за допомогою дистильованої води і в разі необхідності коригування щільності. Але, робити це необхідно тільки після повної зарядки, щоб все сульфати розчинилися і перетворилися в сірчану кислоту. Перевіряти щільність необхідно спеціальним приладом - ареометром.
4. Якщо є час і можливість, а у вас під рукою досить сучасний зарядний пристрій, один раз на рік можна провести профілактичну десульфітація. Одного циклу буде цілком достатньо, щоб на 100% позбутися ранній стадії сульфатів. А якщо устаткування дозволяє, можна перевірити акумулятор на витік струму через можливе внутрішнє замикання.
На завершення
Всі процедури можна проводити як самостійно, так і звернувшись до професіоналів. В останньому випадку, застосовуючи якісні та сучасні вимірювальні прилади, можна повчити більш точні дані. Та й за часом це займе значно менше, ніж самостійні спроби профілактичного обслуговування.
Коментари
Будьте першим, хто залишить тут коментар!