Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Десульфатація акумулятора

Автор: Дата: 05.04.2019 Просмотрів: 6237 Коментари: 3

Одне з найстрашніших станів свинцевих пластин, це сульфатація. Її можна успішно уникати, захищаючи кислотний акумулятор від часткового і глибокого розряду. Але повністю захиститися від сірчанокислого свинцю, який покриває електроди практично неможливо. Рано чи пізно практично будь-який власник акумулятора зробленого за перевіреною технологією рідкого електроліту потребує десульфатаціі. Як це правильно зробити, щоб домогтися бажаного результату і не знищити дорогий видатковий матеріал, розповість грамотний фахівець компанії АвтоЕвроТрейд.

Попередня підготовка

Будь-акумулятор розрахований спочатку на циклічну роботу, багаторазово накопичувати і віддавати електричний заряд. Але, через такий стан на пластинах і активній масі можуть поступово накопичуватися сульфати. Для їх руйнування необхідно підготувати спеціальний зарядний пристрій. Можна обійтися і звичайним, але з налаштованими функціями. І так, для того щоб провести десульфатацію, необхідний сам акумулятор, зарядний пристрій, ареометр і мультиметр для перевірки рівня заряду.

Суть процесу дуже проста, перетворити кристали сульфатів назад в рідкий стан, тобто в сірчану кислоту. Для цього і потрібно дотримуватися рекомендованого фахівцем АвтоЕвроТрейд наступного алгоритму.

Електрична десульфатація

Необхідно на клеми акумулятора подавати по черзі невеликий струм заряду. Досить 10% від номінальної ємності джерела живлення. Заряд подається протягом 12 годин, потім джерело живлення залишається без уваги добу. І процес повторюється ще раз. Після кожного циклу, перед початком наступного, необхідно перевіряти щільність електроліту, і скільки видає вольт АКБ на клемах.

Як тільки щільність електроліту максимально близька до показника 1,29, процес десульфатаціі можна вважати успішним. На клемах, при цьому мультиметр повинен показати 13,8 вольт. Але, не варто розраховувати на 100% успіх, найчастіше позбавити від сульфатів виходить тільки частину пластин, а цей результат теж можна сміливо вважати успішним. Так як в іншому випадку корпус відправився б в утіль.

Хімічний процес

Перед початком робіт необхідно безпечно злити з усіх банок електроліт. Він більше не буде потрібен, але це не привід зливати його в землю або в каналізацію. Батарею встановити на рівну і міцну поверхню. Як хімічного реагенту необхідно взяти звичайну харчову соду. На 100 мл дистильованої води потрібно столова ложка білого порошку. Рідину довести до кипіння, і гарячої (60-70 градусів), залити в банки з ураженими пластинами. Залишити на годину, а потім промити кілька разів дистильованою водою.

Після цього залити свіжий електроліт і спробувати зарядити акумулятор звичайним способом. Як правило, в більшості випадків хімічний спосіб допомагає позбутися більшої частини сульфатів.

Важливо: у хімічного способу є один глобальний недолік. Під час перевертання корпусу, якщо на дні його є сміття, шматочки активної маси, вони можуть послужити причиною подальшого короткого замикання. З цього, фахівці рекомендують використовувати його тільки в крайньому випадку.

Якщо все вийшло

Не варто сильно радіти. Даний метод тільки дає відстрочку приблизно в 6 місяців. Після його закінчення втомлений і пошкоджений хімічно акумулятор все одно почне стрімко вмирати. І найкращим рішенням буде віддати його корпус на переробку, і купити зі знижкою новий, більш якісний і довговічний акумулятор.

Коментари

Десульфатація акумулятора
(1/5)
Підтримую всі коменти на цю брендову статтю !!!!
Десульфатація акумулятора
(5/5)
Саня, можно ещё хуй тебе за щеку затолкать, эффект бомба будет
Десульфатація акумулятора
(2/5)
А ещё можно ослиной мочи налить и верить что это спасет от сульфатации. Правда этого не произойдёт никоим образом, сода лишь прореагирует с остатками серной кислоты. Эффектно, шипеть будет! Но бестолково и бесполезно.
Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок