Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Все про акумулятори для вантажівок

Автор: Дата: 16.04.2019 Просмотрів: 784 Коментари: 0

Принцип роботи вантажного і легкового акумулятора абсолютно однаковий. На перший погляд, може здатися, що вся різниця тільки в розмірах корпусу. Але, насправді різниця в технологіях виробництва куди більше. Про те, як влаштовані вантажні стартерні батареї, розповість фахівець компанії АвтоЄвроТрейд. Інформація дозволить зрозуміти, чому серед великих корпусів набагато частіше зустрічаються обслуговуємі моделі, і навіщо їм настільки міцний і товстий корпус. Переглянути увесь асортимент можна у розділі акумулятори для вантажівок.

Складні умови роботи

М'яка підвіска легкових автомобілів, прогнозовані навантаження дозволяють виробникам робити корпусу АКБ менш масивними і важкими. Вантажні автомобілі спочатку розраховані на суворі умови: пилу і брудні дороги, жорстка підвіска, регулярна тряска і вібрація від дороги і двигуна. Всі ці негативні фактори не можуть відбитися на технології виробництва полімерного каркаса. Товщина стінок в два рази товще, всередині і зовні корпусу є спеціальні ребра жорсткості, які грамотно розподіляють навантаження. Навіть додатковий запас електроліту служить подушкою безпеки між пакетами пластин і твердими стінками полімерного корпусу. До основних особливостей також можна віднести:

- здатність витримувати значну кількість циклічних навантажень;

- ефективний захист від повсякденної експлуатації в умовах розбитих доріг;

- підвищена стійкість до вібрації від мотора і дорожнього покриття;

- збільшений термін експлуатації, не залежно від інтенсивності навантаження;

- підвищений струм стартера, щоб впоратися з багатоциліндровими моторами.

Важливо: так як вантажні джерела живлення мають значну вагу, в порівнянні з легковими аналогами, по краях корпусу є міцні і надійні ручки для перенесення. Не рекомендується переносити АКБ поодинці. Краще це робити удвох, щоб уникнути випадкового падіння.

Сучасне маркування за типами навантаження

Сучасна лінійка джерел живлення переважно складається з моделей, зроблених винятково з кальцієвої технології. Але, в продажу можна знайти і гібридну технологію виробництва. Це коли одна з пластин в складі має невелику кількість сурми. Фактично, сучасні батареї для вантажного, спеціального та сільськогосподарського транспорту можна розділити на три категорії:

1. Heavy Duty - базові джерела живлення, розраховані на роботу з автомобілями з мінімальною кількістю електричних споживачів. Як правило, з датою випуску до 2001 року, коли батарея використовувалася виключно для запуску мотора в роботу.

2. Super Heavy Duty - зроблені за гібридною технологією, вони можуть витримати практично будь-які навантаження. Чи здатні на сезонний простій без роботи до 12 місяців. Впевнено тримають заряд, і віддають його підвищеним стартерним струмом. Надійно працюватимуть з машинами будь-якого року випуску.

3. Heavy Duty Extra - рекомендуються до установки на вантажівки з великою кількістю електричного обладнання на борту. Можуть працювати в самих екстремальних умовах, зі значним перепадом температур, підвищеної трясці і в дуже забрудненому середовищі. Будівельна техніка та гірничодобувна промисловість вибирає саме цю серію.

Далеко не у кожного акумуляторного виробника є достатній досвід і необхідне обладнання, щоб виробляти якісні і надійні джерела живлення для вантажного транспорту. Це один з показників, якщо в лінійці заводу є вантажні АКБ, значить, з великою часткою ймовірності, бренд випускає дійсно гідну для повсякденної експлуатації продукцію європейської якості.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок