Акумулятори для електронавантажувачів і електрокарів
Акумулятори для електронавантажувачів і електрокарів забезпечують безперервне живлення двигунів на протязі всієї робочої зміни. Корисний заряд таких хімічних джерел струму становить 120-1550 А-ч, час дії без відновлення досягає 8-12 год, а ресурс роботи варіюється в межах 500-1500 циклів. Акумулятори для електрокарів з'єднуються в батареї (АКБ) свинцевими жорсткими планками або прогумовані мідними перемичками, для кріплення яких використовуються гайки і болти з латуні або нержавіючої сталі.
Машини на електричній тязі, призначені для переміщення вантажів, оснащуються переважно пристроями живлення трьох типів – лужного, кислотного та гелевого, кожен з яких має свої позитивні і негативні сторони.
Перший тип - лужні акумулятори для електронавантажувачів і електрокарів. У тягових нікель-кадмієвих (ТНК) та нікель-залізних (ТНЖ) акумулятор в якості електроліту застосовується луг КОН, що визначає назву типу пристроїв. Встановлюються лужні джерела в основному на машинах типу ЕП-103К, ЕК-2, ЕТМ-1000. ТНК накопичувачі енергії характеризуються високими міцністю і ресурсом, а також можливістю експлуатації при низьких температурах. Головним їх недоліком вважається токсичність кадмію. Акумулятори ТНЖ для електронавантажувачів не чинять такого шкідливого впливу на здоров'я людини, відрізняються довговічністю і низькою вартістю, однак складність представляють їх використання в холодну пору року і істотний саморозряд. До числа загальних недоліків лужних акумуляторів для електронавантажувачів і електрокарів належать: значний витрата енергії при зарядці, висока вартість зарядних пристроїв і відносно низька ємність.
Другий тип - кислотні акумулятори для електрокарів. Електричний струм в кислотних акумуляторах виникає внаслідок хімічних реакцій відновлення на аноді діоксиду свинцю і окислення свинцю на катоді. Заповнені джерела живлення розчином сірчаної кислоти. Такого типу АКБ застосовні для всієї складської техніки іноземного виробництва (Komatsu, Toyota, Linde, Boss, Still та ін). Кислотні акумулятори для електронавантажувачів володіють рядом переваг, серед яких: низька вартість самих акумуляторів та зарядних пристроїв, невисоке енергоспоживання при зарядці, можливість штучного підвищення ємності шляхом збільшення щільності електроліту (слід зазначити, що в цьому випадку спостерігається зниження загального ресурсу АКБ).
До мінусів акумуляторів для електронавантажувачів і електрокарів з рідким електролітом (лужних, так і кислотних) можна віднести виділення їдких вибухонебезпечних парів при зарядці. Процедуру відновлення працездатності цих АКБ необхідно проводити в спеціально відведених для цього приміщеннях, які відповідають вимогам пожежного і санітарного нагляду. Крім того, при експлуатації іноді відбувається вихлюпування провідної рідини.
Третій тип - гелеві акумулятори для електрокарів. Застосування таких акумуляторів є найбільш комфортним рішенням забезпечення харчуванням електронавантажувачів і електрокарів. Гелеві акумулятори працюють на основі в'язкого електроліту, вони випускаються в герметичному варіанті і не вимагають спеціальних кімнат для зарядки. Однак, їх широке використання проблематично через високу вартість.
ТОВ АвтоЕвроТрейд спеціалізується на поставках тільки кращих акумуляторів для автомобілів. Для цього на сайті інтернет-магазину є зручний каталог https://aet.ua/car-batteries/, який дозволяє досить просто зробити правильний вибір, і замовити доставку купленого джерела живлення.
Коментари