Акумулятори на вантажні акумулятори
Ця категорія акумуляторів значно відрізняється від легкових аналогів. Принцип роботи залишається тим самим, але по конструкції вони набагато міцніше, і здатні витримувати найскладніші умови поїздок. Технічний фахівець компанії АвтоЕвроТрейд, розповість, що собою являє сучасний акумулятор для вантажної техніки. На які навантаження він розрахований, і чому цей вид джерел живлення краще переносить простої в роботі.
Пластиковий корпус
Будь-яка батарея починається з корпусу, в який виробники розміщяють пакети пластин і заллють їх кислотою. Так як вага електродів велика, корпус має не тільки підвищену товщину стінки, а й додаткові ребра жорсткості. Вони здатні приймати на себе всі удари і вібрацію від багатоциліндрового двигуна, не передаючи її на пластини і активну масу. Крім цього, всередині кожної банки є спеціальні напрямні. Вони утримують пакети на відстані від стінок, не дозволяючи їм під час вібрації передавати кінетичну енергію.
Верхня кришка досить герметична, щоб не пропускати кислоту, але в кожної пробці є вентиляційний отвір, щоб рятувати банки від небезпечного гримучого газу. Прямий доступ до банок з електролітом дозволяє своєчасно виправляти випаровування води за допомогою дистиляту.
Активна частина батареї
Так як позитивні і негативні електроди мають значну товщину, в порівнянні з легковими комплектуючими, більшість виробників робить їх методом лиття. У губчастої структурі свинцю є єдина перевага. Він здатний краще контактувати з електролітом, і краще накопичувати електричну енергію.
Унікальний склад активної маси наноситься на електроди, попередньо змазані спеціальної пастою на кремнієвій основі. Гель допомагає активнму шару краще закріпитися в осередках, і не розтріскуватися в процесі повсякденної експлуатації. Між позитивними і негативними електродами виробники використовують сепаратори зі скловолокна. Вони не тільки ізолюють свинцеві пластини, але і допомагають добитися кращого проникнення рідкого електроліту в глибину пакета.
Важливо: якщо не допускати глибокого розряду, і завжди підтримувати оптимальний рівень електроліту в банках, фахівці компанії АЕТ гарантують практично для всіх брендів випускаючих серію вантажних АКБ термін експлуатації від 5 до 7 років.
Експлуатаційні властивості
Так як у вантажівок, сільськогосподарської техніки та спеціальних самохідних механізмів досить значний двигун внутрішнього згоряння, усі акумулятори мають підвищений струм стартера. Він зберігається з пониженням температури навколишнього повітря, так, щоб водій міг з першої спроби запустити в роботу навіть примхливий мотор. Лідерами у виробництві вантажних джерел живлення вважаються наступні бренди: TOP CAR, Varta, Blizzaro, Grom, Westa. Всі компанії випускають адаптовану під реальні умови експлуатації в Україні акумулятори, здатні витримати мороз, спеку і розбиті дороги. До інших переваг сміливо можна віднести:
- практично не потребують регулярного обслуговуванні, досить перевіряти рівень електроліту 1-2 рази на рік;
- здатні пережити паузу в роботі від 6 до 12 місяців без будь-яких негативних наслідків для свинцевих пластин;
- мають стандартні розміри, прийняті міжнародною угодою;
- спеціальні, міцні ручки для перенесення;
- на деяких моделях є вбудований індикатор рівня заряду.
Як вже було вище сказано, головна умова тривалої і безвідмовної роботи вантажного акумулятора - це своєчасне обслуговування і підзарядка в межах норми прописаної виробником АКБ.
Коментари
Будьте першим, хто залишить тут коментар!