Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Вибираємо масло для автомобіля з пробігом

Автор: Дата: 25.05.2017 Просмотрів: 665 Коментари: 0

Вибираємо масло для автомобіля з пробігом

Досить часто власники машин зі значним досвідом вважають, що для їх транспорту краще використовувати не синтетику, а «мінералку».

Перш ніж почати підбір масла для авто, яке знаходиться в тривалому користуванні, варто дізнатися чи є у Вашого автодруга неполадки. За умови, що відсутні зовнішні погіршення роботи двигуна доглядаючи моторне масло перше на що звернути увагу:

1. Правильність вибору його експлуатаційних характеристик. Тобто необхідно підібрати за класифікаціями і допускам, які рекомендовані для певної моделі. Краще зупинитися на нафтопродуктах останніх классифицирований, при обмежених фінансах можна поглянути на «масла-середнячки». Хоч вони і поступаються в якості автомаслу новітніх розробок, однак їх властивості трохи вище, ніж у аналогів з мінімальними допустимими експлуатаційними вимогами.

Категорично не рекомендується купувати пально-мастильні матеріали з початково невідповідними, приниженными даними та допусками. Це твердження підтверджується новими каталогами щодо використання моторних масел. Звертаємо Вашу увагу на те, що останні каталоги все також вказують дуже старі автомобільні марки, але автомасла з застарілими специфікаціями не знайти. Отже автомобілі-ветерани потребують ПММ сучасних розробок.

В'язкість масла – є одним з найважливіших його «талантів», що залежить від показників температури мастильних рідин. Фактично це властивість дозволяє маслопленке не розриватися, особливо при циркулювання коли в схемі мастила автомасла проходять через області наинизшего і найвищого тиску.

У будь-якому температурному режимі, рідину для змащування зобов'язана зберегти свої форми: взимку – для секундного прокачування по мотору в його холодному стані, а високотемпературної ситуації зуміти захистити компоненти без коксування або випаровування, і при цьому забезпечити необхідний тиск в системі.

Хоча є і винятки. Деякі автомобілі випущені досить давно, тому застосування новітніх засобів для них трохи обмежена. Йдеться про засоби, що мають знижену високотемпературну плинність на зсув. Сучасні м

 

одельные ряди деяких машин для економії пального застосовуються масла зниженої в'язкості (HTHS<3,5 мПа•с). При цьому пристрій ДВС розробляється для застосування особливих малов'язких нафтопродуктів.

Хоча експлуатація подібних енергозберігаючих ПММ для більш старших поколінь можливо призведе до порушень нормальної роботи двигуна або взагалі приведе його в неробочий стан.

2. Вірне визначення рівня масла SAE. Нагадаємо, що цей показник визначається тим, як експлуатувався транспорт і в якому він стані. Тільки другий показник є визначальним при підборі в'язкості пально-мастильних матеріалів для автомобілів зі «стажем». Якщо явних порушень в двигуні не виявлено, то обмеження відсутні. Тут вже варто керуватися лише кліматичними обмеженнями і власними фінансами. Сьогодні оптимальний показник для всесезонного користування, енергозбереження, низькотемпературних і високотемпературних величин, став продукт 5W-30. Купити автомасло 5W-30 ви можете на сторінці: https://aet.ua/car-engine-oils/5w-30/

Однак для автостаричков європейського ринку більше підійде 5 W 40 або 10W - 40. Придбати масло 5w-40 можна за посиланням: https://aet.ua/car-engine-oils/5w-40/

Моторне масло 10W - 40 можна підібрати: https://aet.ua/car-engine-oils/10w-40/

Тим не менш, роблячи остаточний вибір на користь якоїсь мастильної рідини — обов'язково враховуйте рекомендації від виробника авто! Оскільки, створюючи його саме він враховував всі експлуатаційні режими та визначив оптимальні параметри матеріалів для двигуна.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок