Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Види акумуляторів для моторних човнів і катерів від АвтоЕвроТрейд

Автор: Дата: 15.06.2017 Просмотрів: 1621 Коментари: 1

Види акумуляторів для моторних човнів і катерів від АвтоЕвроТрейд

 

Акумуляторна батарея для моторного човна має величезне значення, так як без неї човен просто не зможе рухатися вперед.

Яке джерело живлення краще підійде для судна?

Після покупки водного транспорту, власники починають задаватися питанням, а який же краще всього вибрати акумулятор для двигуна, щоб він максимально якісно працював. Незалежно від того є він електричним або працює за принципом внутрішнього згоряння. У будь-якому випадку, перебуваючи в роботі на воді, прилад відчуває додаткові навантаження і піддається нетиповим умов експлуатації. Постійні вібрації, періодичний розряд/заряд впливають на його працездатність. І, щоб він довго пропрацював, потрібно спочатку вибрати модель з максимально надійними характеристиками.

Перебуваючи в безпосередній близькості від води, АКБ повинен чудово справлятися з підвищеною вологістю. Для цих цілей можуть бути використані тільки необслуговувані моделі. З надійною кришкою, яка не допускає витікання електроліту, але в той же час, прекрасно справляється з природною вентиляцією. Варто звернути увагу на вибір серед лінійки батареї типу AGM або GEL. У гелевою батареї є ще одна перевага: звичайний рідкий електроліт у неї виступає в ролі щільного гелю, дозволяючи конструкції працювати практично в будь-якому положенні без ризику короткого замикання або протікання. Але не тільки це впливає на правильний вибір, існує ще багато причин, і основна - це напруга в 12 або 6 вольт і ємність від 80 до 200 А/год.

Загальна інформація про підходящих для човнів АКБ

Не так вже й багато типів акумуляторів підходять для застосування в якості джерела струму для моторних човнів. Всього можна виділити два основних типи батарей:

- стартери зразки;

- тягові моделі.

Стартери зразки спочатку були спроектовані як інструмент допомагає стартеру для запуску основного двигуна на бензині або дизельному паливі. І на цьому його функція повністю виключалася. Основний генератор виробляв досить електрики, щоб забезпечити всі необхідні прилади. Але у нього є кілька суттєвих недоліків. По-перше, заряд не повинен знижуватися нижче 20%, так як в противному випадку вона почне дуже швидко псується, що призведе до передчасного зносу і виходу з ладу джерела електроживлення. По-друге, вона набагато гірше поводиться при низьких температурах в зимовий період. Якщо продовжувати експлуатації, то сульфатація електродів призведе до передчасного руйнування пластин в банках і повної втрати з накопичувати і віддавати заряд. З цієї причини стартерні АКБ працювати довго не зможе, хоча і буде, але короткий час. Для цієї мети краще всього придивитися до тяговим аналогам. Саме вони найкраще справляються з постійними навантаженнями, і здатні в повній мірі забезпечити електричний мотор човна необхідної електричною енергією.

Якщо ми зуміли переконати вас у тому, що тягові набагато краще підходять для виконання своїх прямих обов'язків, то можна більш докладно розповісти про їх характеристики, особливості і унікальних властивостях.

Усі їх можна розділити на три основні види:

- до складу входить вільна кислота;

- виконані по сучасній технології AGM;

- на основі електролітичного гелю.

Кислотні АКБ

Батареї на основі вільної кислоти, або свинцево-кислотні все рідше застосовують не тільки на водному транспорті, але і в автомобілях. Ці батареї мають цілий ряд недоліків, з яким дуже важко боротися. І простіше не застосовувати на практиці, ніж створювати для них спеціальні умови експлуатації. Ці моделі постійно вимагають до себе уваги. Їх конструкція досить проста, і складається з позитивних і негативних пластин. Сірчана кислота виступає в ролі електроліту і заповнює собою банки, в яких розміщені попарно позитивні і негативні пластини. Все разом і становить робочу масу свинцево-кислотних акб. Але в процесі активної роботи електроліт нагрівається, і частина води з його обсягу починає випаровуватися. Щоб не сталася псування пластин, воду необхідно періодично додавати, приблизно 1-2 рази в місяць. Підтримуючи постійний рівень і стежачи за тим, щоб корпус перебував у строго горизонтальному положенні, можна досягти задовільної роботи. Але на практиці це зробити дуже складно.

Акумулятори-AGM: властивості і переваги

Завдяки постійним дослідженням і впровадження новітніх технологій, з'явилися у продажу більш досконалі моделі. Класичний сепаратор був замінений на зроблений зі скловолокна. Основна його задача була спрямована на збереження води всередині корпусу. Цього вдалося досягти. Сепаратор утримував молекули водню і кисню під час розряду, і повертав їх на місце, коли батарея, проходила процес заряду. З-за такої рекомбінації ці конструкції не потребують постійної доливці води, що дистилює, і можуть відноситися до класу необслуговуваних. Так само відсутність вибухонебезпечних газів вплинуло на надійність, тепер їх не страшно використовувати одночасно з електричними човновими моторами.

Переваги використання таких електроджерел:

- дуже великий циклічний запас працездатності не менше 800 циклів. Цього вистачить на 6 років активної риболовлі самому завзятому мисливцеві за рибою;

- Повна герметичність конструкції, немає потреби боятися, що корпус накренився занадто сильно, і небезпечна кислота потрапить в човен і пошкодить її;

- Більш доступна по ціновій категорії, ніж гелеві аналоги.

Але є і два відносних недоліку. У холодну пору року експлуатація можлива, але треба пам'ятати, що ємність її буде дещо меншою, ніж у теплу пору року. А так само не варто зберігати акб в розрядженому стані, інакше можуть виникнути незворотні наслідки руйнування.

Тягові гелеві АКБ: переваги і особливості

Конструкція докорінно відрізняється від інших типів акумуляторів, через відсутність рідкого електроліту. Його повністю замінює густий «селикагель». Ця особливість дає технологічні та інші переваги перед будь-якою іншою конструкцією:

1. Навіть якщо не користуватися АКБ протягом цілого місяця, вона отримає тільки п'ятивідсотковий природний розряд, а це дуже гідний фактор, що впливає на вибір.

2. Може практично повністю втратити розряд, і це ніяк не позначиться на її подальшій роботі та фізичним характеристикам.

3. Набагато більш широкий температурний діапазон експлуатації від – 30 до +60 градусів за Цельсієм.

4. Стійкі навіть до сильних вібрацій і постійної хитавиці, неодмінних атрибутів будь-моторного човна.

І незважаючи на високу вартість, саме ці акумулятори рекомендується для установки на водні транспортні суду; вони можуть забезпечити повну безпеку і гарантовано віддадуть повну ємність у разі необхідності.

В Інтернет-магазині ПОВІДОМЛЯЄ можна купити акумулятори для моторних човнів і катерів Ventura і Challenger: https://aet.ua/car-batteries/gelevye-akkumuljatory/

 

Коментари

Види акумуляторів для моторних човнів і катерів від АвтоЕвроТрейд
(5/5)
Много полезной информации. Мне конечно нужно уточнить параметры батареи лояы своей лодки, но я хоть уже знаю куда нужно смотреть. Спасибо за статью.
Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок