Способи відновлення працездатності акумуляторної батареї
Способи відновлення працездатності акумуляторної батареї
Для цього нам потрібні певні прилади і матеріали:
• Вода, очищена від домішок шляхом дистиляції;
• Електроліт (підвищеної і позначеної концентрації);
• Маленький прилад, що вимірює щільність католіта;
• Заряджає пристосування, 0,05 – 0,04 А.
• Десульфатирующая домішка для католіта;
• Не велика груша та піпетка.
Спершу визначимо де і що зламалося/пошкодилося:
• Резервуар АБ знижується до нульової позначки – засульфатировалалась пластина;
• При зарядки електроліт темніє – зруйнувалися вугільні пластини;
• В клітинки АКБ електроліт скипає, і вона нагрівається – замикання пластин;
• Акумулятор перемерз. Показники: роздуті боки, електроліт закипає. Тут всі зусилля марні. Залишається викинути.
Коли сталося замикання пластин, то не пробуйте зарядити акумулятор. Спочатку промийте дистильованою рідиною. Гарненько струсніть і переверніть агрегат. Промивати потрібно до тих пір, доки вугільні крихти не припинить виливатися.
Перейдемо до моменту, якщо електроліт почорнів. Коли ви промили і витрусили сміття з АБ, переходимо до видалення солей на його пластинах. Дотримуйтеся рекомендацій до домішок.
Потім відновлюємо наступним чином:
• Наповнюємо акумуляторну батарею католітом розрахункової густотою 1,28 г/куб. см.
• Виходячи з її розмірів, додаємо домішка.
• Звільняємо повітря з комірок, а домішки дозволяємо розтанути протягом 48 годин.
• Приєднуємо зарядку, знявши попередньо затички. Просто підключаємо. Тренуємо пристрій, тобто заряджаємо і разряжаем до відновлення оптимальної місткості. Струм виставляємо на 0,1 А і спостерігаємо за вольтажем затискачів. При необхідності зменшіть заряд, щоб перегрів і кипіння не зіпсували агрегат. Не відключайте від зарядки, поки заряд на хомутах не буде 2,3 – 2,4 В, 12В для АБ – 13,8 – 14,4 Ст.
• Зменшуємо струм. Перестаємо, коли всі наші старання марні.
• Необхідно довести щільності до потрібної позначки добавкою електроліту збільшеної густоти або лист. водою.
• Вольтажем лампи приблизно в 0,5 А разряжаем агрегат до спаду струму на скобах в 1,7 В на елемент. Відповідно для 12 В АБ – 10,2, для 6 – 5,1 Ст. Розраховуємо ємність акумулятора з даних величин. Якщо вона менше 4 А/год, тоді:
• Колообіг заряду повторюємо знову, поки ємність не буде наближеною до розрахункової;
• Доливаємо до католиту трохи домішки і закриваємо кришку акумулятора.
Для довгого терміну служби відремонтованого акумулятора, дотримуємося правил його обслуговування:
1. Слідкуйте за густотою і розрахунковим рівнем католіта. При перезарядці агрегату він закипає і з'являється необхідність додавати воду дистильовану. Після морозної ночі, коли стартер повільно працює, підвищіть щільність електроліту та 1,4!
2. Запам'ятайте, ніколи не кидайте акумулятор на ніч взимку в гаражі разом з транспортним засобом! Якщо ви уважно читали матеріал, то вже знаєте, що він може перемерзнуть і його вже не врятувати!
3. Номінальна напруга при зарядці складає 0,1 від його місткості в ампер-годинах, 0,4 А протягом 10 ч. Не використовуйте зарядні пристрої для авто, якщо в них немає регулювання заряду нижче 1 А!!! Це знищить ваш акумулятор.
Інтернет-магазин АвтоЕвроТрейд представляє широкий асортимент зарядок для акумуляторних батарей. Купити зарядний пристрій для автомобільного акумулятора ви можете: https://aet.ua/zardyanye-ustroystva/
Також, при покупці акумулятора в нашому магазине https://aet.ua/car-batteries/batteries-for-cars/, наші фахівці здійснюють сервісне обслуговування АКБ.
Коментари
Будьте першим, хто залишить тут коментар!