Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Способи відновлення працездатності акумуляторної батареї

Автор: Дата: 08.06.2017 Просмотрів: 1443 Коментари: 0

Способи відновлення працездатності акумуляторної батареї

 

Для цього нам потрібні певні прилади і матеріали:

• Вода, очищена від домішок шляхом дистиляції;

• Електроліт (підвищеної і позначеної концентрації);

• Маленький прилад, що вимірює щільність католіта;

• Заряджає пристосування, 0,05 – 0,04 А.

• Десульфатирующая домішка для католіта;

• Не велика груша та піпетка.

Спершу визначимо де і що зламалося/пошкодилося:

• Резервуар АБ знижується до нульової позначки – засульфатировалалась пластина;

• При зарядки електроліт темніє – зруйнувалися вугільні пластини;

• В клітинки АКБ електроліт скипає, і вона нагрівається – замикання пластин;

• Акумулятор перемерз. Показники: роздуті боки, електроліт закипає. Тут всі зусилля марні. Залишається викинути.

Коли сталося замикання пластин, то не пробуйте зарядити акумулятор. Спочатку промийте дистильованою рідиною. Гарненько струсніть і переверніть агрегат. Промивати потрібно до тих пір, доки вугільні крихти не припинить виливатися.

Перейдемо до моменту, якщо електроліт почорнів. Коли ви промили і витрусили сміття з АБ, переходимо до видалення солей на його пластинах. Дотримуйтеся рекомендацій до домішок.

Потім відновлюємо наступним чином:

• Наповнюємо акумуляторну батарею католітом розрахункової густотою 1,28 г/куб. см.

• Виходячи з її розмірів, додаємо домішка.

• Звільняємо повітря з комірок, а домішки дозволяємо розтанути протягом 48 годин.

• Приєднуємо зарядку, знявши попередньо затички. Просто підключаємо. Тренуємо пристрій, тобто заряджаємо і разряжаем до відновлення оптимальної місткості. Струм виставляємо на 0,1 А і спостерігаємо за вольтажем затискачів. При необхідності зменшіть заряд, щоб перегрів і кипіння не зіпсували агрегат. Не відключайте від зарядки, поки заряд на хомутах не буде 2,3 – 2,4 В, 12В для АБ – 13,8 – 14,4 Ст.

• Зменшуємо струм. Перестаємо, коли всі наші старання марні.

• Необхідно довести щільності до потрібної позначки добавкою електроліту збільшеної густоти або лист. водою.

• Вольтажем лампи приблизно в 0,5 А разряжаем агрегат до спаду струму на скобах в 1,7 В на елемент. Відповідно для 12 В АБ – 10,2, для 6 – 5,1 Ст. Розраховуємо ємність акумулятора з даних величин. Якщо вона менше 4 А/год, тоді:

• Колообіг заряду повторюємо знову, поки ємність не буде наближеною до розрахункової;

• Доливаємо до католиту трохи домішки і закриваємо кришку акумулятора.

Для довгого терміну служби відремонтованого акумулятора, дотримуємося правил його обслуговування:

1. Слідкуйте за густотою і розрахунковим рівнем католіта. При перезарядці агрегату він закипає і з'являється необхідність додавати воду дистильовану. Після морозної ночі, коли стартер повільно працює, підвищіть щільність електроліту та 1,4!

2. Запам'ятайте, ніколи не кидайте акумулятор на ніч взимку в гаражі разом з транспортним засобом! Якщо ви уважно читали матеріал, то вже знаєте, що він може перемерзнуть і його вже не врятувати!

3. Номінальна напруга при зарядці складає 0,1 від його місткості в ампер-годинах, 0,4 А протягом 10 ч. Не використовуйте зарядні пристрої для авто, якщо в них немає регулювання заряду нижче 1 А!!! Це знищить ваш акумулятор.

Інтернет-магазин АвтоЕвроТрейд представляє широкий асортимент зарядок для акумуляторних батарей. Купити зарядний пристрій для автомобільного акумулятора ви можете: https://aet.ua/zardyanye-ustroystva/

Також, при покупці акумулятора в нашому магазине https://aet.ua/car-batteries/batteries-for-cars/, наші фахівці здійснюють сервісне обслуговування АКБ.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок