Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Типи присадок (домішок) для автомобільного моторного масла. Поради від АвтоЕвроТрейд.

Автор: Дата: 17.05.2017 Просмотрів: 1225 Коментари: 0

Типи присадок (домішок) для автомобільного моторного масла.

Поради від АвтоЕвроТрейд.

Розділяють два типи присадок (домішок) для автомобільного моторного масла:

1. Миючі засоби (детергенти) використовуються для знищення нагару вузлів циліндропоршневої групи, який утворюється внаслідок окиснення олив.

Подібні процеси відбуваються на сковорідці, коли на ній з'являється чорна гар після смаження. Засоби для миття безсилі перед видаленням цієї гарі. Аналогічні процеси відбуваються з складовими силових агрегатів, але такий нагар призводить до його зношування. Ось через що додаються спеціальні миючі домішки до автосмазочным матеріалів, але при застосуванні палива низької якості, впливу високих тиску і температури, вони окислюються. Миючі присадки при цьому втрачають свою ефективність ще на половині періоду з експлуатації автомасла. Отже, потрібно змінювати його не в кожні 10000 км, а хоча б 5 — 6 тис. км, що зведе відкладення нагару до мінімуму і збільшить ресурс ДВС. Або ж при зміні додати до нього детергенти, які запобігають або взагалі усунуть закоксовування поршневих кілець і повернуть практично заводський вигляд поверхонь деталей.

У свою чергу детергенти також поділяються на кілька видів:

- Довготривалі - необхідно залити за 200-1000 км перед заміною автомасла;

- П'яти-десятихвилинні - заливаються за 5-10 хвилин до заміни.

Довготривалими домішками відчищають поверхню запчастин, однак вони сприяють прискореному окислення і розрідженню мастильних матеріалів. Як наслідок воно гірше змащує ланки пристрою, саме через таких процесів у промивку включені різноманітні кондиціонери металів і модифікатори тертя, для компенсації поганий мастила і попередження компонентів двигуна від раннього зношування.

Крім того, довготривалі промивання значно зручніше в користуванні, оскільки додати їх в ДВС цілком можна самостійно.

При застосуванні п'яти - і десятихвилинних сполук потрібно, щоб майстер використовував тільки вашу промивання при зміні масло.

Окремо виділена група промивних автомасел. Найчастіше каністри з ним не несуть ніякої інформації про допуски і специфікації, з-за чого при застосуванні промивальних ПММ існують певні ризики через невідомості його складу і властивостей. Набагато більш безпечні для користування — промивні домішки. В їх основі лежить нафту легких фракцій, завдяки чому вони швидко випаровуються і не залишаються в двигуні внутрішнього згоряння.

Також до ПММ додаються протизадирні, протизносні, антикорозійні та ін суміші. Ці присадки існують для забезпечення безвідмовної роботи ДВЗ і підвищення його резервів. Однак, при роботі ДВЗ масло зношується до середини його часу використання, що і веде до мінімального залишку присадок в ньому.

Варто зазначити, що термін експлуатації паливно-мастильного матеріалу рекомендований автовиробником розраховується за умови переміщення машини з середньою швидкістю близько 50 км/год, Але за умови руху в міській межі, враховуючи прогрів двигунів, пробки і світлофори, показник зменшується до 30 км/ч. тобто, з пробігом в 10 тис. км і середньою швидкістю 30 км/год движок напрацьовує більшу кількість мото-годин, передбачених виробниками.

2. Комплексні присадки доповнюються антифрикційними, протизадирними, протизношувальні та іншими компонентами, що дозволяють повернути маслу робочий стан і забезпечують правильну роботу двигуна до подальшої його заміни.

Додаткові препарати даного виду існують для відновлення основних якостей моторних масел, а також зменшення тертя автодеталей, але варто пам'ятати що заливати їх необхідно постійно в середині періоду з експлуатації автомасла.

При цьому затока кондиціонерів металу і модифікаторів тертя проводитися один раз на 60 — 100000 кілометрів. Ці суміші випускаються різними виробниками. Наприклад, існують кондиціонери металу такі як SMT і ER. Їх призначення полягає у зниженні тертя між елементами, але при сильному зношуванні елементів засіб не відновить їх геометрію та технологічні зазори.

Металокераміка відновлює поверхню елементів. Відновлення геометрії деталей збільшує компресію і газощільність циліндрів, що справляє досить непогане вплив на витрату пального. При цьому відзначається збільшення потужності і зменшення шумів двигуна.

Загалом кондиціонери і модифікатори, краще застосовувати в нових або у двигунах з найменшими пробігами. Шар кондиціонера прикриває автодеталь, тим самим припиняючи її зношування. Якщо двигун не заливали і при цьому становить машина проїхала 50-70 тис. км і більше, варто вдатися до сполук для відновлення розмірів і геометрії деталей.

Наприклад, для движка Тойота Ауріс, який проїхав 90 тисяч км оптимально використовувати триботехнический склад, що володіє миючими і відновлюючими властивостями для автодеталей. Оброблення моторів здійснюється двома етапами, по-перше, підливають триботехническую суміш, далі авто повинно негайно прийти в рух, який має продовжуватися безупинно протягом п'ятнадцяти хвилин. Після закінчення цього часу необхідно заглушити мотор.

Первинне оброблення відбувається на загальному проїзді в 500-1000 кілометрів, потім варто замінити фільтр автомасла, злити застаріле, залити нове і вже в нього додати другу порцію відновлювальної суміші. Авто має бути в русі протягом п'ятнадцяти хвилин без зупинок.

Також, потрібно зменшити термін експлуатації масла рекомендований виробником до 7-8 тис. км. Це пов'язано з тим, що на зниження моторесурсу ДВС впливають якість пального і середня швидкість руху авто.

Немає принципової різниці у вартості між використанням миючих і комплексних присадок або частих змінах олії. Тут кожному автолюбителю необхідно вирішити самому, який варіант підійде краще — використовувати додаткові препарати або все таки частіше міняти автомасло.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок