Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Переваги і характеристики акумуляторів необслуговуваних

Автор: Дата: 06.06.2017 Просмотрів: 2102 Коментари: 0

Переваги і характеристики акумуляторів необслуговуваних

Виробники АКБ, завдяки сучасним технологіям, значно спростили життя водіїв, випустивши на ринок необслуговувані акумуляторні батареї. Ці батареї містять у собі знижений вміст сурми, або повна її відсутність, що позитивно вплинуло на відсутність випаровуваності рідини з банок.

Вперше, такі АКБ стали з'являтися в США, ще в кінці 70 років. Виробники провели низку досліджень і зрозуміли, і знайшли основні причини втрати води. Шляхом незначного додавання пластини олова і кальцію, акумулятор перестав втрачати воду. І перші примірники, могли працювати без якого-небудь обслуговування протягом мінімум двох років. Але ще одним важливим фактором стало зменшення в шість разів саморозряду. Але був у них і суттєвий недолік. Якщо допустити виникнення глибокого розряду, то через 3-4 таких циклу ємність зменшувалася в два рази. З цієї причини вони не отримали широкої популярності в країнах Європи та СНД.

Але фахівці не залишили свої дослідження, і зовсім скоро з'явилася ще одна гібридна технологія, що дозволила отримати обслуговує акумулятор. У складі цих батарей були 1,5% сурми і 1,5% кадмію.

В Європі, в самому початку вісімдесятих отримала розвиток технологія сплаву з вмістом сурми в пластинах акумулятора до 3 %. Вони могли працювати без якого-небудь обслуговування протягом року, саморозряд був у 2-3 рази менше, ніж у класичних, але в той же час вони набагато менше боялися глибокого розряду, ніж кальцієві аналоги. Для перших кроків, це був відмінний результат, який дозволив багатьом водіям менше приділяти часу обслуговування, і більше експлуатації.

У дев'яностих роках виробники, експериментуючи з багатокомпонентними сумішами, що створили перше покоління повністю необслуговуваних батарей. На корпусах їх не було навіть пробок для контролю і заливання дистильованої води, тільки вентиляційні отвори, для регулювання внутрішнього тиску. Исключивши доступ до банків, виробники виключили людський фактор, який впливав на якість обслуговування класичних акумуляторних батарей.

Але самі по собі АКБ не можуть забезпечити повне збереження води всередині банок. Для цього треба було спільне виробництво як необхідного обладнання для зарядки, який було включено в стандартну комплектацію автомобіля, так і джерел живлення, ефективно заряжающиеся від них. Справа в тому, щоб забезпечити повне збереження води в банках, необхідно постійне поповнення їх необхідним струмом, і зберігати в них досить високу щільність електроліту.

Так само, струм повинен бути не занадто високий, щоб не допустити перезаряду батареї. Який теж негативно впливає на збереження пластин. Сучасна електроніка автомобілів дозволила досягти точності в заряді до ± 0,1 Ст. Цього цілком достатньо, для стабільної роботи джерела не менше 5 років.

Вся система працює безвідмовно, але за умови, що струм буде надходити без перебоїв. Необхідно дуже уважно стежити за роботою генератора і станом ременя приводу. Не допускати його провисання, і навіть короткочасний збій в роботі. Регулятор напруги і всі системи споживають струм, повинні включатися разом з роботою двигуна, і повністю відключатися в стоянковому режимі. Виняток, тільки система сигналізації.

Сучасні батареї, яким не потрібно регулярне обслуговування, на верхній кришці мають лише вентиляційні отвори для вирівнювання тиску всередині банок, як правило, комплектуються спеціальними індикаторами, що дозволяють стежити за густиною електроліту. Це єдиний спосіб стежити за щільністю кислоти. І ні в якому разі не варто допускати, щоб цей індикатор показував недостатній заряд.

Якщо таке сталося, треба негайно поставити АКБ на зарядку, і довести щільність електроліту до нормальних значень. А попутно знайти і усунути причину передчасного розряду. Так само, умовним недоліком можна вважати недостатньо достовірні дані, оскільки вони показують щільність лише однієї банки, не враховуючи стану електроліту в інших п'яти.

У будь-якому випадку, якщо правильно експлуатувати такий акумулятор, то він приносить більше користі, ніж застарілі технології свинцево-кислотних систем.

В інтернет-магазині ПОВІДОМЛЯЄ представлений широкий вибір акумуляторних батарей для будь-яких автомобілів: https://aet.ua/car-batteries/.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок