Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Правила зарядки автомобільного акумулятора за допомогою ЗУ

Автор: Дата: 31.05.2017 Просмотрів: 3352 Коментари: 0

Правила зарядки автомобільного акумулятора за допомогою ЗУ.

Для живлення автомашини постійним електрострумом використовується акумуляторна батарея. У зв'язку з тим, що прилади транспортних засобів розраховані для роботи на постійному струмі, клеми ємності маркуються знаками «плюс» і «мінус», які позначають полярність. Розрізняти маркування важливо при підключенні АКБ для зарядки – на висновках ЗУ також передбачена маркування «+» і «-». Таким чином, для підключення до пристрою зарядки необхідно з'єднати однойменні контакти.

Акумуляторна батарея — джерело постійного струму, що вимагає дотримання полярності. На кожному її виведення присутній маркування, при позитивному «+», а при негативному «–». Виходи ЗУ для підключення акумуляторів точно також марковані. Підключаючи автоаккумулятор до нього, потрібно чітко дотримуватися однойменності на висновках. При помилковому підключення виходів вийде зворотний ефект. Діаметр перетину проводів, що підключаються до зарядного приладу мінімально повинен бути 1 кв. мм.

Перш ніж приступити до підзарядки акумулятора, його треба зняти і провести очищення від бруду. Щоб видалити кислотні залишки, потрібно тканину, вимочену в розчині соди з водою. Для цього треба столову ложку соди розвести в склянці води.

При наявності пробок затоки кислоти, їх необхідно вилучити, для вільного виходу газів. Дуже важливо перевіряти на якому рівні електроліт, при нестачі кількості додати дистильовану воду.

У ситуації, коли пристрій з ємністю 50 А•год заряджена наполовину, то на початковому моменті підзаряду можна встановлювати електрострум у 25А і щохвилини зменшуючи його довести до нуля, після 100-відсоткового заряду. Такий принцип роботи у частині зарядних пристроїв — автоматів, тим самим дозволяючи за пару годин 100% підзарядитися. Хоча і вартість таких приладів дуже висока.

Найчастіше ці агрегати розряджається наполовину і підрахувати тривалість періоду підзарядки, за умови знання ємності, досить просто. Наприклад, для батареї на 50АЧ до повної зарядки необхідний електрострум в 30 АЧ, враховуючи втрати. Можна виставляти і на 3А, через десять годин ви отримаєте абсолютно заряджений АКБ. Щоб отримати гарантований повний заряд можна зупинитися на 0,5 А, але це потребує тривалого часу.

У ситуації, коли немає часу можна поставити вісім ампер на три години і на ще одну годину при шести амперах. АКБ зарядиться через чотири години. Незважаючи на це, оптимальний режим буде 2-3А. При цьому электротоке виключена перезарядка і перегрів батареї, що скорочують термін їх роботи. Мудровані методи підзарядки, які нібито зменшують сульфатацию пластин, залишається теорією. При дотриманні режиму в процесі експлуатації автоаккумулятора, добротний кислотний акумулятор буде служити від 3 до 5 років.

Інтернет-магазин АвтоЕвроТрейд представляє різноманітний асортимент зарядок для акумуляторних батарей.

Купити зарядний пристрій для автомобільного акумулятора ви можете: https://aet.ua/zardyanye-ustroystva/

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок