Особливості використання акумулятора в зимовий період
Особливості використання акумулятора в зимовий період
Акумулятор за своїми характеристиками може зберігати електроенергію довгий час, якщо до нього не приєднаний жоден споживач. При ергономічних умовах застосування і при досить справних електросистемах машини – функціональність АКБ відмінно узгоджена. При правильній експлуатації батареї, всі електричні та автоэлектронные системи зобов'язані працювати без збоїв.
З приходом зими більшість автолюбителів турбує питання, пов'язане з перебойной роботою акумуляторної батареї. Справа в тому, що АКБ здатне віддавати максимальну кількість енергії, але при низьких температурах вона отримує дуже великі навантаження. У холод акумулятор здатний втратити свої якості миттєво і непоправно. Все із-за того, що при падінні температури хімічні реакції в активній масі АКБ відбувається більш повільно. Все б нічого, якби не було необхідності навантажувати батарею додатково. Але в моторі і коробці передач мастильна рідина загусає, і стартеру потрібно затрачати максимально багато електроенергії для пуску. Включається опалення, підігрів дзеркал, скла і сидінь. Темніє набагато раніше та потрібно включення фар. У дощову і туманну погоду потрібна робота омивачів скла і т. п. І при маленьких забігах машини АКД не встигає відновити заряд. Якщо навіть у авто справна електросистема.
Рекомендації про те, як захистити акумулятор при використанні авто в холодний період:
- уникайте тривалої роботи підживлюють пристроїв електроенергією при працюючому моторі і на холостих обертах;
- вичавлюйте зчеплення при включенні авто на механіці;
- дослідіть клеми. Можна змастити контакти специфічної рідиною;
- якщо у вас є спеціальне обладнання, то перевірте напруга розімкнутого ланцюга, воно зобов'язане бути не менше 12,6 В. Якщо потрібно дозарядите акумулятор.
Для довгого терміну служби та незмінною роботи батареї в морози, вона зобов'язана бути постійно зарядженою. Але, ні в якому разі її не можна перезаряджати! Якщо правильно все робити, то справний акумулятор, заряджений до потрібної міри, виділяє бульбашки. Під час цього виділяється водень. Якщо допустити помилку при зарядці – електроліт закипає. Що призводить до руйнування робочих пластин всередині корпусу. Водень виділяється максимально швидко. Це може спровокувати вибух, якщо не витримає корпус АКБ. Не слід продовжувати його життя самостійно!
У нашому інтернет-магазині АвтоЕвроТрейд представлений раснообразный асортимент акумуляторних батарей для європейських і азіатських автомобілів: https://aet.ua/car-batteries/.
Коментари
Будьте першим, хто залишить тут коментар!