Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Чому необхідно міняти моторне масло?

Автор: Дата: 26.05.2017 Просмотрів: 783 Коментари: 0

Чому необхідно міняти моторне масло?

 

Якщо не приділяти належної уваги системі змащення двигуна внутрішнього згоряння, то дуже просто довести двигун до жалюгідного стану, при якому йому буде необхідність капітального ремонту. Але цього можна уникнути.

Коли винайшли перші двигуни, вони були досить простими, і на масло покладалося мінімум обов'язків. За допомогою його змащували шийки колінчастого валу, відбувався відведення тепла від найбільш напружених деталей. Мастило забирала продукти зносу, щоб не забруднювати деталі двигуна. Але через зовсім невеликого часу, кількість обов'язків почало стрімко зростати. Першими в цей список потрапила система відповідає за газорозподіл (клапана і приводи клапанів), а так само циліндри і поршні.

У сучасному моторі, мастило ще й бере на себе відповідальні функції управління фазами газорозподілу, виконуючи роль гідравлічної робочої рідини. І все це у розрізі одного двигуна з однією ємністю під мастило.

Сучасні масла набагато менше залишають нагару, в процесі роботи всередині двигуна. При згорянні, виділяють мінімум СО2 у навколишнє середовище. Якісна мастило дозволила значно зменшити зазор між поршнем і циліндром, що сприятливо вплинуло на ККД і зменшення витрати палива. З'явилися енергозберігаючі ПММ, що дозволяють економити паливо ще сильніше.

Але мотори бувають настільки різними, що дуже складно підібрати ідеальне масло для кожного, щоб врахувати умови роботи, і можливі навантаження на кожну деталь окремо. Якщо уважно придивитися до роботи двигуна внутрішнього згоряння, то можна легко визначити найбільш завантажені частини, і грамотно підібрати необхідний мастильний матеріал. Тим самим продовживши строк служби, та підвищивши надійність агрегату в цілому.

Колінвал - найвідповідальніша частина будь-якого мотора. За допомогою неї, зворотно-поступальні руху поршнів, за допомогою шатунів і колінчастого валу, перетворюються в обертальний рух. А його зовсім просто передати на колеса автомобіля. І масло, в будь-якому двигуні для коленвала виступає в ролі підшипника ковзання. Якщо передавати зовсім простою мовою, то між шийками колінчастого і нерухомою частиною блоку движка під високим тиском знаходиться масло, в якому, власне, і обертається ця деталь. При ідеальних умовах, метал валу і метал блоку не повинен торкатися один до одного.

До шийок шатуна воно подається під тиском за допомогою масляного насоса по спеціальних каналах усередині корпусу блоку. Але з часом, в процесі експлуатації, ці канали можуть засмічуватися, від налипання частинок зносу двигуна. І пропускна здатність зменшується, вал отримує набагато менше масла, і вже не може постійно знаходиться в масляному середовищі, періодично торкаючись металом об метал.

Якщо спочатку вибирати правильне масло, вчасно міняти масляні фільтри і само масло, то підвищеного зносу і засмічення каналів легко уникнути.

Компанія АвтоЕвроТрейд пропонує широкий асортимент автомобільних моторних масел. Купити моторне масло ви можете на нашому сайті: https://aet.ua/car-engine-oils/

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок