Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Американські ПММ для європейських машин

Автор: Дата: 25.05.2017 Просмотрів: 723 Коментари: 0

Американські ПММ для європейських машин

Неодноразово ведуться суперечки про можливе використання моторних олив США для автомобілів, вироблених в Європі.

Головними класифікаційними системами за автомаслам залишаються API і АСЕА. При спробах формулювання одного загального еталону для двох континентів і Японії, що займає третє місце в світовому автомобілебудуванні, консенсусу досі не знайдено. Наявні відмінності першочергово пояснюються різними вимогами законодавчої влади Штатів і європейських країн, і все тими ж відмінностями в базових підходах «шкіл» автоіндустрії.

Обидва гіганта міжнародного автомобилепроизводства мають власними концепціями і традиціями з розроблення і виробництва не тільки автомобілів, але паливно-мастильних засобів для них. Для Старого Світла важливі періодичність заміни і захищеність двигуна від зношування, а для Америки – ступінь екологічності.

Ці пріоритети в комбінації з іншими причинами надають найбільший вплив на складові автомасел, а також їх параметри в'язкості. Приміром, зазвичай споживачі в США воліють гидрокрекинговые базисні рідини ЦК-I (випаровуваність на рівні олії селективного очищення і індекс в'язкості близько ста), в той час як автолюбителі євроконтиненту застосовують найчастіше бази ЦК–II/III (мають знижену випаровуваність і плинність до 145).

Особливості конструкції. Для задоволення норм законодавчої бази США, автозаводи вносять список змін в пристрій моторів. І ось основні з них: видозміна профілю поршневих кілець, їх розташування, зниження просвітів.

Американські двигуни характеризуються розміщенням верхнього компресійного кільця практично на рівні розташування днища поршня. Це веде за собою мінімізацію паразитного обсягу та зменшення різниці між ступенями стиснення: геометричним і фізичним. Що дозволяє досить удосконалити продувку і сумішоутворення в циліндрах, відповідно, призводить до більшого згорання пального і значного зменшення рівня викидів в атмосферу пального, яке не згоріло.

Подібні особливості конструкції спонукають поршневі кільця працювати з температурами вище. А критичні рівні температурних навантажень в ДВС в одному класі відрізняються між виробництвами американським і європейським.

Збільшення температурного режиму «закликає» до експлуатації моторних рідин зниженою зольності, щоб уникнути залягання кілець і детонації. З-за цього для motor oil з Штатів звичайним є застосування «малозольних присадок» та їх зменшене кількість. Наприклад, у США масла характеризуються загальним лужним числом 5 мгКОН/г, а у європейських автомасел — 8-12 мгКОН/р. тобто в евромаслах миючих присадок присутня в півтора-два рази більше.

В українських умовах такий фактор має особливу значущість, оскільки миючі присадки є саме тими компонентами, які нейтралізують кислоти, що утворюються при роботі ДВЗ.

Однією з першопричин появи кислот в автомасле стає сірка, що міститься в пальному. При згорянні та взаємодії з водяними парами вона формує H2SO4 (сірчана кислота).

Для українського авто наявність сірки стає одвічною проблемою. Не кажучи вже про те, що велика частина машин не має можливості отримати послуги сертифікованих станцій техобслуговування. Це і призводить до неідеальному процесу згоряння в моторах, з-за чого і потрібні мастильні рідини з найбільшою кількістю миючих присадок.

Параметри в'язкості. В Америці виробниками машин найчастіше рекомендовано використовувати масла з меншою в'язкістю (5W-30, 10W-30). В Європі радять 15W-40, 10W-40. І такі коефіцієнти обумовлюються як по конструкції, так і по кліматологічних особливостям континентів. Використання малов'язких автомасел допомагає економити паливо, а більш високі в'язкості краще захищають від зношування. Найкращий компроміс необхідно знайти, враховуючи місцеві умови та характерні риси конкретних транспортних засобів.

Компанія АвтоЕвроТрейд пропонує широкий асортимент автомобільних моторних масел. Купити моторне масло ви можете на нашому сайті: https://aet.ua/car-engine-oils/

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок