Акумулятори для мотоциклів і скутерів
Акумулятори для мотоциклів і скутерів
За великим рахунком, АКБ для мотоцикла практично ні чим не відрізняється від автомобільного. Принцип дії такий самий, як і конструкція в цілому. Але все ж, видимі і невидимі відмінності є. Перше, що кидається в очі, це розмір. Він набагато менше, а отже, він буде набагато менше ємності і буде здатний видавати набагато менший пусковий струм.
А основна відмінність – це умови експлуатації батареї. Мотоцикл під час роботи і переміщення по дорогах видає набагато більше вібрації, ніж середньостатистичний автомобіль. А значить, підвищена вібрація негативно впливає на пластини, які можуть кришитися і опадати на дно банок. Осад, досягаючи критичного рівня, може закоротити пластини, і АКБ повністю вийде з ладу.
Сучасні батареї для мототехніки випускаються трьох типів по вольтажу: 6, 9 і 12 вольт. Більшість з них розраховані на старт за допомогою електростартера (невеликого електродвигуна), що запускає в роботу бензиновий двигун мотоцикла. Не варто турбуватися, що розмір його занадто малий, генератор двигуна, після того як він запущений в роботу, протягом 20 хвилин поверне повний заряд до максимального значення.
Мото джерела електричної енергії можуть бути трьох різновидів:
- AGM конструкції;
- досить часто застосовуються батареї GEL;
- кислотні, на рідкому електроліті.
Практично всі джерела енергії використовують для збереження електрики сірчану кислоту. Але тільки в застарілої конструкції, вона використовується в рідкому стані. В сучасних типах, кислота набуває консистенцію гелю. Це необхідно для того, щоб джерело не втрачав воду, і її не потрібно було б додавати кожні кілька місяців.
Кислотну конструкцію можна зовні відрізнити від інших за кольором корпусу – він білий, напівпрозорий і стійкий не тільки до кислоти, але і до інших нафтопродуктів. Такі акумулятори промисловість робить сухозарядженими, тобто, після покупки необхідно залити в банки кислоту, і почекати хвилин 30, щоб хімічна реакція повністю звільнила заряд. Після цього його можна встановлювати на штатне місце у мотоциклі, і використовувати за призначенням. Але стежити за станом кислоти водій повинен самостійно.
Сучасні АКБ для мотоциклетної техніки
Необслуговувані сучасні батареї відносяться до класу найбільш надійних і практичних виробів. Велика їх частина вже готова до експлуатації відразу після покупки. Винятком можуть служити тільки бренд AGM. На заводі виробнику його заряджають в сухому стані, і після покупки необхідно здійснити досить складну процедуру, щоб його оживити. Необхідно встановити його на рівну горизонтальну поверхню, і залити в кожну банку необхідну кількість електроліту. Під дією хімічної реакції протягом 12 годин, рідкий електроліт переходить в стан пастоподібного, і повністю розкриває потенціал акумулятора. Після цього можна ставити батарею на мотоцикл і їздити на ньому в звичайному режимі.
Не рекомендується в процесі перетворення рідини в гель намагатися заряджати джерело живлення, це може зашкодити всій конструкції і згодом місткість банок буде менше номінальної.
Сучасні конструкції здатні витримувати безліч циклів заряду і розряду, витримувати вібрацію під час поїздок і служити своїм господарям не один рік, за умови нормальної експлуатації. Догляд за ними обмежується перевірки надійності кріплення і періодичного очищення і змащення клем. А гелеві АКБ можуть працювати не тільки в горизонтальному положенні, але і в нахиленому теж.
В інтернет-магазині ПОВІДОМЛЯЄ ви можете придбати джерело живлення для свого скутера в розділі промислові АКБ за посиланням - https://aet.ua/car-batteries/gelevye-akkumuljatory/ , а також в розділі мотоаккумуляторы - https://aet.ua/car-batteries/moto-batteries/
Коментари
Будьте першим, хто залишить тут коментар!