Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Моторне масло Liqui Moly Molygen 10W-40 4л

Моторне масло Liqui Moly Molygen 10W-40 4л
  • Виробник: Liqui Moly
  • Країна: Німеччина
  • Наявність: На складі
2 360грн
  • Артикул: 10797
  • GTIN: 085
  • MPN:
Автомобільне моторне масло Liqui Moly Molygen 10W-40
 
Liqui Moly Molygen 10W-40 - нове покоління моторних масел з Молигеном.
 
Високопродуктивне моторне масло легкого ходу для всесезонного застосування. Нестандартні базові масла, найсучасніші присадки і спеціальний компонент Молиген дозволили отримати низковязкое високостабільне моторне масло, ефективно запобігає відкладення, що знижує втрати на тертя і оптимально захищає від зносу. Ці властивості дозволяють економити паливо і одночасно збільшити ресурс двигуна. LIQUI MOLY MOLYGEN NEW GENERATION SAE 10W-40 рекомендується для бензинових і дизельних двигунів, включаючи обладнані турбонагнітачем і каталізатором.
 
Коли застосовувати:
Оптимально для сучасних бензинових і дизельних двигунів легкових автомобілів з і без турбіни. Для захисту від зносу і підвищення ресурсу вимогливих двигунів при збільшених інтервалах заміни.
 
Відповідність і допуски:
- API SL/CF;
- ACEA A3/B4
 
Лікві Молі рекомендує даний продукт для транспортних засобів, які вимагають ці специфікації:
- MB 229.3;
- VW 502 00/505 00.;
 
Властивості:
- швидка прокачування по масляній системі при низьких температурах.
- легкий хід двигуна
- спеціальна присадочная технологія додатково знижує тертя і знос
- найвища змащуюча здатність при низьких і високих температурах
- дуже висока термоокислювальна стійкість
- найвища захист від зносу
- економить паливо і скорочує викиди шкідливих речовин
- підтримує оптимальну чистоту двигуна
- змішується з усіма моторними маслами аналогічних стандартів
- протестовано на сумісність з каталізаторами і турбонаддувом
 
Технічні дані:
Клас в'язкості: 10W-40 DIN 51511
Щільність при +15 °C: 0,867 кг/м3 DIN 51757
В'язкість при +40 °C: 99,5 мм2/с DIN 51562
В'язкість при +100 °C: 14,5 мм2/с DIN 51562
Індекс в'язкості: 151 DIN ISO 2909
Температура спалаху: 240 °C DIN ISO 2592
Колір: зелений, флюоресцентний
 
Особливі рекомендації:
1. Автомобілі експлуатуються у важких і екстремальних умовах (агресивний стиль водіння, експлуатація в умовах бездоріжжя, режим частих холодних пусків і коротких пробігів)
2. Автомобілі мешканців мегаполісів і передмість, які експлуатуються в пробках.
3. Автомобілі старше 3-4 років або з пробігом понад 100-150 тисяч км, для істотного збільшення строку експлуатації автомобіля
4. Останні покоління автомобілів азіатських і американських марок, розрахованих на енергозберігаючі масла класів ILSAC GF-4, GF-5
5. Не застосовувати на дизельних автомобілях з сажовим фільтром DPF
 
В деталях.
 
Сучасний етап розвитку двигунобудування характеризується постійним пошуком компромісу між довговічністю двигуна в противагу його економічності та екологічності. Екологічні вимоги починають диктувати свої «правила гри». Вміст присадок, які мають у своєму складі сірку і фосфор, жорстко обмежується необхідністю забезпечення довговічності сучасних систем нейтралізації відпрацьованих газів. За останнє десятиліття в автомобілебудуванні відбулася тиха революція. Нові екологічні норми вимагали дуже серйозні зміни в конструкції двигунів і систем нейтралізації відпрацьованих газів. Конструктори, прагнучи знизити витрату палива, переглянули конструкції відповідальних деталей: зменшили товщину і твердість компресійних кілець, зробили вже і тонше вкладиші, зменшили висоту поршнів. Змінилися матеріали і з'явилися нові сплави, з яких створювалися двигуни. Стали використовувати олії зі зниженою в'язкістю. У той же час ступінь форсування двигунів значно зросла. Все це призвело до загального підвищення навантаження на двигун. Як ніколи гостро постало питання захисту деталей від підвищеного зносу і основна відповідальність лягла саме на моторне масло. Нові розробки у виробництві масел не змогли повністю вирішити поставлені проблеми.
 
У цих умовах компанія LIQUI MOLY, постійно ведуть власні дослідження і розробки в галузі створення фірмових продуктів, підтверджує своє лідерство у виробництві продуктів для збільшення ресурсу двигунів і виводить на ринок нову лінійку продуктів Molygen NG, що включає в себе лінійку моторних масел зі стандартної та зниженої в'язкості і окрему захисну присадку. При створенні нової лінійки продуктів використаний більш ніж 50-ти річний досвід створення масел і присадок для захисту двигунів від зносу, заслужили довіру автолюбителів по всьому світу.
 
Продукти нової лінійки повністю відповідають сучасним вимогам до моторних олив (низька в'язкість і сумісність з нейтралізаторами відпрацьованих газів), але в теж час забезпечують неперевершений захист двигуна в екстремальних умовах. За останнім параметром вони не тільки не поступаються оліям попередніх поколінь, але перевершують їх.
 
Для досягнення такого результату було здійснено перехід від чистої молибдено-органічної антифрикційної присадки до гібридної технології молекулярного контролю тертя (MFC - MolecularFrictionControl), заснованої на використанні антифрикційних сполук молібдену і вольфраму.
 
Саме завдяки участі сполук вольфраму в складі новітньої антизадирні присадки Molygen NG вдалося вирішити проблеми підвищеного зносу новітніх потужних двигунів, створених з оновлених матеріалів. Наявність вольфраму не просто забезпечило модифікацію поверхонь тертя, їх вигладжування, але і швидкість дії. Ефект від нового масла проявляється практично відразу після заливки в двигун. Інноваційний пакет присадок дозволив створити продукт, що перевершує вимоги самих останніх стандартів API SN/ ILSAC GF-5.
 
ОПИС MFC – технології. Molecular Friction Control - молекулярний контроль тертя
 
У новітній розробці LiquiMolyGmbH оліях MolygenNewGeneration використовується не має аналогів, гібридна молибдено-вольфрамова антифрикционная присадка. Присадка володіє комплексною дією, покращуючи відразу кілька найважливіших властивостей масла:
 
1. Антифрикційні властивості, MFC -технологія.
 
Присадка особливо активується в самих відповідальних точках і при самих важких і екстремальних режимах роботи двигуна при холодному пуску, коли масло не встигло досягти всіх точок змащення і при високих навантаженнях, коли масляна плівка вже не в змозі розділити тертьові поверхні.
 
Механізм впливу: присадка забезпечує одразу два механізму зниження тертя. Хімічно вигладжує мікронерівності поверхні, і, одночасно легирует, насичує поверхні тертя молекулами вольфраму і молібдену, одночасне використання яких призводить до синергетичного ефекту, істотно збільшуючи міцність поверхні. Результат такого гібридного дії – дворазове зниження тертя в порівнянні з маслами аналогічних вязкостей і специфікацій, неперевершена захист від задирів і зниження загального зносу на 25-30%. Для досягнення оптимального ефекту зниження тертя і зносу необхідно вдвічі меншу кількість присадки, ніж у олії Molygen першого покоління. Для реалізації 100% ефекту маслу не потрібно багато часу, результат можна відчути вже через півгодини роботи двигуна на свіжому маслі. Зміцнений шар металу зберігається на 50 000 км пробігу, навіть якщо при подальшому обслуговуванні автомобіля використовувати інші сорти масел.
 
Що отримує споживач: Швидкий ефект. Можливість експлуатувати автомобіль в жорстких умовах, легко запускати двигун в холодних умовах, не прогрівати двигун в морозну погоду. Зменшиться шумність роботи двигуна, впаде витрата палива на 3-5% у порівнянні з маслами аналогічних вязкостей і специфікацій. Зросте ефективність роботи двигуна, підвищиться потужність і збільшиться тяга двигуна. З'явиться можливість при посилених екстремальних навантаженнях захистити двигун від перегріву. Істотно зменшиться ймовірність раптових механічних поломок, що сприятиме підвищенню надійності та збільшенню ресурсу двигуна, а також до зменшення загальних експлуатаційних витрат.
 
2. Миючі властивості, MFC –технологія.
 
Завдяки модифікації поверхні і наявності додаткових миючих компонентів, лакові забруднення не можуть утворюватися та утримуватися на деталях двигуна.
Завдяки зниженню тертя в парах тертя знижується загальна температура масла, що призводить до меншої схильності до утворення відкладень, в тому числі лакових.
Що отримує споживач: завжди чистий двигун, додаткове зниження зносу і збільшення ресурсу, так як будь-які забруднення є абразивом.
 
3. Підвищені антикорозійні властивості, MFC –технологія.
 
Модифіковані поверхні мають підвищену антикорозійною стійкістю.
Що отримує споживач: повністю працездатний двигун, без корозії і закоксовок після тривалого простою. Можливість використання спиртовмісної палива, такого як Е10, Е85 або навіть газоконденсатного без негативних наслідків для двигуна.
 
4. Витрата, угар масла. MFC –технологія.
 
Технологія дозволила використовувати НС-базові масла новітнього покоління підвищеної стійкості з надзвичайно високою температурою спалаху і зниженою випаровуваністю.
Що отримує споживач: вкрай низький витрата масла на угарна 25-30 % в порівнянні з маслами попереднього покоління. Зниження витрат на долив масла. Чистий двигун, так як утворюється менша кількість продуктів згорання масла.
 
5. Екологічність, сумісність з сучасними системами нейтралізації. MFC –технологія.
 
Додаткові антифрикційні компоненти дозволили знизити вміст сірки і фосфору до рівня екологічних масел MidSAPS.
Що отримує споживач: можливість використовувати масла в найсучасніших бензинових автомобілях, без шкоди для каталізаторів.
 
Додаткові плюси Molygen New Generation:
 
1. Повна лінійка вязкостей, що дозволяє використовувати масло в більшості випадків, не тільки на машини з пробігом, але і для нових, в тому числі гарантійних автомобілів без спеціальних вимог.
2. Колір масла більш світлий, застосовується зелений флуоресцентний барвник більш стабільний в експлуатації, стійкий до перегрівів. Дозволяє визначати витоку масла за допомогою ультрафіолетової лампи.
 
Результати випробувань:
 
У Німеччині нове масло пройшло жорсткі тести на машині тертя, що імітує роботу масла в області поршневих кілець. Доведено 30% зниження зносу. В Росії і Україні масло пройшло численні натурні випробування на легкових автомобілях різних марок і легкої комерційної техніки. Доведено, що при застосуванні MOLYGEN NG, відбувається підвищення експлуатаційної надійності двигуна, зниження витрати масла і палива, у порівнянні з іншими сучасними маслами.
 
Опис лінійки
 
Серія масел Molygen New Generation отримала сучасну лінійку вязкостей, що дозволяє використовувати масло в самих різноманітних автомобілях: японського і американського, європейських автомобілях, а також для будь-яких вітчизняних автомобілів. Molygen NG підходить для легкових автомобілів, позашляховиків і легких вантажівок. Застосовні в дизельних і бензинових двигунах. Протестовані на двигунах з турбонаддувом. Розраховані на нормальну роботу в умовах нестабільного якості палива, застосування біопалива.
Характеристики мастила
Застосування Двигун
Об'єм у літрах 4 л
Тип двигуна Дизель+Бензин
Тип мастила Напівсинтетика
В'язкість масла 10W-40
Відгуки (0)

Немає відгуків про цей товар. Будьте першим, хто залишить відгук!

Залиште відгук:

Доставка

  • ПО КИЄВУ КУР'ЄРОМ:
  • Сьогодні - 100 грн.
  • Завтра - безкоштовно
  • Термінова - 300 грн.
  • СЛУЖБАМИ ДОСТАВКИ: 
  • Делівері, Нова Пошта, Міст Експрес.
  • САМОВИВІЗ: в Києві в наших магазинах або зі складу.

Оплата

  • ГОТІВКОЮ: при отриманні.
  • НА КАРТУ: LiqPay, Privat24.

Акції та знижки

Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок