Як часто потрібно міняти акумулятор?
За останні 100 років, поки виробляють звичайні свинцево-кислотні акумулятори, принцип їх складання практично не змінився. Так, склад електродів і активної маси трохи змінюється. Батареї демонструють підвищений струм стартера, і можуть краще протистояти сульфатации. Але, як показує статистика компанії АвтоЕвроТрейд, середній термін служби АКБ дорівнює 4 рокам. Але, це не говорить, що всі акумулятори варто міняти, як тільки він переступив цей поріг.
Неможливість грамотної діагностики
У звичайних умовах неможливо за допомогою простих приладів провести повну діагностику. Свого роду зробити знімок акумулятора, щоб подивитися, що відбувається в його нутрощах. Наскільки сильно вплинула сульфатация на активний шар. Чи немає передумов до обриву електродів, або корозія настільки сильно торкнулася свинецю, що відновленню батарея вже не підлягає.
Важливо: якщо своєчасно дотримуватися рекомендованих правил, не доводити виріб до глибокого розряду і дозволяти йому відчувати циклічні навантаження, не рідкісні випадки, коли акумулятор міг нормально відпрацювати і усі 7 років повсякденної експлуатації. З цього слідуючи, міняти акумулятор необхідно орієнтуючись на його фактичний стан, а не на рекомендації від виробника.
Ознаки заміни акумулятора
Існують типові ознаки, орієнтуючись на які можна відчути, що зовсім скоро буде потрібно взяти з сімейного бюджету певну суму, і витратити її на новий АКБ від європейського, вітчизняного або азіатського виробника. Технічні фахівці АЕТ виділяють наступні ознаки:
1. Навіть після повної зарядки за допомогою імпульсного зарядного пристрою батареї вистачає всього на кілька днів. Необхідно виключити можливі приховані споживачі струму, і інші негативні фактори. Якщо розряд зберігається, значить, всередині корпусу присутня внутрішнє коротке замикання, яке висмоктує всі струми з полімерного корпусу за короткий час.
2. Будь-які фізичні ушкодження батареї. Навіть якщо вона продовжує нормально функціонувати, а електроліт не випливає в підкапотний простір, це тільки питання часу. Пошкоджений корпус підлягає заміні, незалежно від терміну фактичної експлуатації.
3. Якщо у вас обслуговується корпус, відкриття банок до прямого доступу до пакетів електродів може показати білий, або світло-сірий наліт. Це свідчить про сильно зараженний сульфатами. Швидше за все, врятувати джерело живлення вже не вийде.
4. Якщо у вас є можливість протестувати виріб за допомогою навантажувальної вилки, вона покаже саму об'єктивну картину без фізичного розтину полімерного корпусу. Зазвичай, навантажувальна вилка є в професійних СТО. Послуга повірки коштує недорого, але дозволить виключити невірний діагноз, який можна встановити самостійно з інших причин.
У будь-якому випадку, якщо АКБ відпрацювала 5 років і більше, ймовірність заміни зростає в кілька разів. І найкраще це зробити до настання холодів і морозів.
Коментари
Будьте першим, хто залишить тут коментар!