Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Правильна обробка клем акумулятора

Автор: Дата: 11.11.2019 Просмотрів: 1641 Коментари: 0

Заглянули під капот машини, щоб перевірити стан мотора і акумулятора, і помітили на свинцевих клемах щільний наліт з корозії? Не варто впадати у відчай, впоратися з проблемою можна своїми силами. Для цього не потрібно їхати на професійну СТО, і звертатися за допомогою до механіків. Хоча, такий варіант вирішення проблеми теж можна застосувати. Про те, як правильно обробити клеми акумулятора, розповість досвідчений технічний фахівець компанії АвтоЕвроТрейд.

Навіщо необхідна чистота?

Дійсно, під капотом машини багато деталей, які перебувають у відносно брудному стані, і не псуються роками. Цілком нормально служать і не зношуються. З механічної точки зору все правильно. Але, корозійний наліт негативно впливає на нормальну роботу акумулятора, тобто, значно погіршує показник заряду і сили струму стартера. Це особливо неприємно в зимовий період, коли для запуску дизельного або бензинового силового агрегату потрібно вся сила джерела живлення.

Алгоритм чистки

Перед тим як приступити до чищення, необхідно підготуватися. Під рукою повинні бути наступні інструменти: кілька чистих ганчірок, розведена у воді харчова сода, найдрібніша наждачний шкурка, рожковий ключ на 10, торцевої на 12-13 і велика плоска викрутка. Далі необхідно дотримуватися наступного алгоритму дій:

1. За допомогою ключа на 10 відкручуємо спочатку плюсову, а потім і мінусову клему. Якщо вони закисли так, що не виходить зняти їх зусиллям однієї руки, не поспішайте бігти за монтуванням. Вставте в проріз клеми викрутку і широким жалом, м'який метал розсунути зовсім просто.

2. Відкручуємо торцевих ключем притискну планку, яка тримає полімерний корпус акумулятора. У різних моделей машин це може бути гайка на 12 або 13. Акуратно виймаємо деталі, і не втрачаємо кріплення.

3. Виймаємо джерело живлення, і ставимо його на рівну поверхню, для протирання і уважного огляду на предмет пошкоджень і критичного зносу.

4. Самі клеми необхідно покрити содою розведеною водою на кілька хвилин. Це дозволить корозії трохи розм'якнути.

Важливо: якщо так вийшло, що під рукою немає харчової соди, її можна замінити нашатирним спиртом. Він є практично в будь-який аптечці, в тому числі і тієї, яка лежить в вашому автомобілі. Єдине попередження, аміак має різкий і неприємний запах. Роботи необхідно проводити на відкритому повітрі.

5. Особливо дуже пошкоджені корозією місця зачистити дрібною наждачною шкіркою, до металевого блиску.

6. Зібрати все в зворотному порядку. Коли будете встановлювати приєднувальні проводи, уважно стежте за полярністю. Це головна помилка, яку допускають недосвідчені водії. Запобіжник, швидше за все, впорається з помилкою, але не варто ризикувати автомобілем і акумулятором марно.

Для захисту незахищені металеві частини АКБ фахівці рекомендують покривати їх спеціальним мастилом. Купити яку, можна практично в будь-якому автомобільному магазині.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок