Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Розряд акумулятора. Споживачі струму у автомобілі

Автор: Дата: 11.07.2019 Просмотрів: 1446 Коментари: 0

Водії легкових і вантажних автомобілів прекрасно знають важливість акумулятора. Якщо зневажливо ставитися до нього, в самий невідповідний момент він може підвести, і не дати можливість запустити двигун в роботу. Але, крім позаштатних ситуацій, є і цілком передбачувані причини, за якими може розряджатися джерело живлення. Щоб цього не відбувалося, технічні фахівці компанії АвтоЕвроТрейд розкажуть про п'ять найголовніших.

Потужні акустичні системи, не призначені для авто

Всі ми любимо під час їзди на роботу або упродовж подорожі послухати приємну, заспокійливу або підбадьорюючю музику. Так і дорога швидше закінчується, і шлях не здається одноманітним і монотонним. Але, застосування неякісних систем може посадити акумулятор за короткий проміжок часу. В ідеалі, акустика повинна повністю відключатися, коли ключ запалювання знаходиться у вимкненому стані. Чого не можна сказати про системи з сумнівною репутацією.

Поломки сигналізації

Друга за частотою причина, по якій акумулятор постійно знаходиться в частково розрядженому стані. Перевірити охоронну систему дуже просто. Досить порівняти показання вольтметра відразу після поїздки ввечері, і вранці, коли машина простояла мінімум 10 годин під активною охороною. Якщо різниця більше ніж на 0,2 вольта, значить з такою сигналізацією краще не жартувати, і не залишати її в активному положенні більше ніж на п'ять днів.

Порушення в електронних системах

Практично неможливо діагностувати і виправити в гаражних умовах, навіть якщо у вас є цілком хороший набір інструментів. Тільки спеціалізована СТО з необхідним сучасним комп'ютеризованим обладнанням, така як АЕТ, може допомогти встановити істину. Особливо небезпечно підвищене споживання енергії в зимовий період і з частково постарілим АКБ.

Проблеми з генератором

Досить небезпечна поломка, яка призводить до раптового глибокого розряду свинцево-кислотного джерела живлення. Генератор може видавати не тільки високий по силі струм, але і низький, недостатній для своєчасної компенсації його втрати. Розряд буде поступово накопичуватися, поки в один не дуже приємний момент, залишку не вистачить навіть на одну вдалу спробу запустити двигун автомобіля. Якщо регулярно за допомогою вольтметра перевіряти рівень зарядки, можна своєчасно помітити неполадки з генератором. Але, точну діагностику можна отримати тільки на спеціалізованому СТО.

Природне старіння акумулятора

Якщо вашому АКБ вже виповнилося п'ять років, швидше за все причина не в прихованому електричному споживача, а в банальній старості свинцевих пакетів. Будь-яке джерело живлення, це витратний матеріал. Працюючи з циклічним навантаженням, він поступово приходить в непридатність. Найкращі моделі можуть відпрацювати до 7 років, але, нормою серед сертифікованих європейських, вітчизняних і азіатських батарей вважається термін в 5 років повсякденної служби.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок