Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Найбільш поширені питання при купівлі акумулятора

Автор: Дата: 11.04.2019 Просмотрів: 664 Коментари: 0

Це буде свого роду відповіді на ті питання, які фахівці компанії АвтоЕвроТрейд чують від потенційних покупців найчастіше. Це добре, коли водій цікавиться важливими подробицями щодо джерела живлення. Усвідомлений вибір та правильне обслуговування, це запорука тривалої роботи в найрізноманітніших погодних і дорожніх умовах. І так, самі актуальні питання та відповіді на них:

1. Чи можна встановити АКБ більшої ємності на мою машину? Навіть фізично це буде складно зробити. Багато виробників залишають строго обмежений простір для джерела живлення, і встановити більший за ємності практично неможливо. Та й у багатьох випадках в цьому немає необхідності. Але, в лінійці деяких виробників є деякі АКБ зі збільшеною місткістю в стандартному корпусі спеціально для машин із збільшеною кількістю електричних споживачів на борту.

2. Чи можна на вантажівку встановити два АКБ різних виробників однієї ємності? Можна, але не варто. Навіть якщо корпуса мають однакову ємність, вони можуть відрізнятися за іншими технічними характеристиками. Це може впливати на якість роботи обох корпусів в негативну сторону. Сучасний асортимент настільки великий, та й запасу батарей теж вистачає, щоб купити дві однакові батареї, одного виробника.

3. Коли можна ставити новий акумулятор? Сучасні джерела живлення для легкових і вантажних машин надходять у продаж повністю готові для встановлення. Фахівці компанії АЕТ перевіряють їх додатково, перед тим як передати кінцевому споживачеві. Встановлювати можна відразу після покупки.

4. Навіщо клеми покривають змащенням? Це необхідно для того, щоб свинець захистити від корозії. Сам по собі метал не має захисту від повітря. І при зіткненні з ним покривається щільною скоринкою корозії. Свого роду захисною шубою. Щоб уникнути цього, використовують мастило на силіконовій основі. Перед установкою силових проводів, мастило необхідно зняти. А потім знову в якості захисту покрити підключені до машини клеми.

5. Як часто необхідно перевіряти рівень електроліту? Все залежить від якості самого джерела живлення. Але, в середньому фахівці АвтоЕвроТрейд рекомендують це робити 2-3 рази в рік. Якщо експлуатація машини пов'язана з частими перегрівами, в літній період необхідно робити це частіше.

6. Чи можна допомагати іншим водіям методом прикурювання? Можна, але при цьому необхідно дотримуватися певних правил безпеки, і використовувати досить потужні силові дроти. Головне правило, донор повинен бути відключений від власного джерела живлення.

7. Що робити, якщо сталася глибока розрядка? Якнайшвидше скористатися імпульсним або трансформаторним зарядним пристроєм, щоб повернути номінальний показник рівня заряду. Якщо протримати АКБ на глибокому розряді довше 3 днів, швидше за все, реанімувати його вже не вийде.

8. Що робити, якщо замерз електроліт? Неприємний момент, але можна спробувати відновити працездатність акумулятора. Для цього його необхідно занести в тепле приміщення, і дати йому природним чином нагрітися. А потім поставити на зарядку при звичайних умовах. У деяких випадках працездатність можна відновити.

9. Включення фар на короткий час в зимовий період допомагає у запуску мотора? Цей міф абсолютно даремний. Він не дає ніякого ефекту. Заснований він був на тому, що під час роботи АКБ розігрівається, але для цього буде потрібно витратити за короткий проміжок часу набагато більшу кількість енергії.

10. Вдалий запуск двигуна залежить тільки від сили струму стартера? Ні, у вдалому запуску бере участь безліч чинників. Далеко не на останньому місці є правильно підібраний мастильний матеріал. Залишаючись досить текучим, він забезпечує нормальний пуск охололого мотора. Але і струм стартера теж грає важливу роль.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок