Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Чому акумулятор не працює на повну міць?

Автор: Дата: 14.08.2019 Просмотрів: 630 Коментари: 0

Свинцево-кислотний акумулятор досить примхливий компонент вашого автомобіля. На його нормальну роботу можуть негативно впливати десятки різноманітних причин. З деякими неможливо боротися, і їх необхідно прийняти як неминуче зло. З іншими цілком можна впоратися. Чому акумулятор може працювати не на повну потужність, розповість грамотний технічний фахівець компанії АвтоЕвроТрейд. Це дозволить краще зрозуміти свою машину, і уникнути неприємних наслідків під час повсякденної експлуатації в місті і за його межами.

Перепади температур в міжсезоння

Стабільна температура є найважливішим параметром тривалої і безвідмовної роботи будь-якого свинцево-кислотного акумулятора. Але, ми розуміємо, що в умовах особистого або комерційного транспорту це фізично неможливо. Особливо страшним для роботи АКБ є міжсезоння, коли тільки за одну добу температура може стрибати від плюсового до мінусового показника.

Як тільки температура падає нижче нуля, звичайні хімічні процеси всередині пластикового корпусу різко сповільнюються. І розраховувати на повну ємність і високий показник струму стартера вже не доводиться. Це варто враховувати заздалегідь, і ніколи не доводити АКБ до глибокого розряду. Майже всі виробники гарантують, що їх продукція буде нормально справлятися із зимовою роботою, але за умови, що заряд буде постійно знаходиться максимально близько до номінального показника.

Важливо: навіть втрата 20% ємності в зимовий період може негативно відбитися на силі струму стартера, який особливо важливий для машин з дизельним силовим агрегатом. Для цього фахівці АЕТ рекомендують купити сучасний імпульсний зарядний пристрій. Він особливо необхідний для водіїв, які переважно експлуатують свої транспортні засоби в межах міста. І частковий розряд АКБ швидше норма, ніж виняток в повсякденній роботі.

Природна старість батареї

Але, основною причиною, чому акумулятор не працює на повну потужність, є поступове старіння. В пакетах пластин починає поступово накопичуватися сульфат сірки. Він забиває активний шар позитивних і негативних пластин, не дозволяючи їм накопичувати багато електричного струму. Так як не вся поверхня активних пластин робоча, розраховувати на номінальну потужність і ємність вже не доводиться.

У літній період це не викликає особливих складнощів. Так як завести бензиновий або дизельний мотор можна і на старенькому акумуляторі. Проблеми почнуть виникати тільки з приходом холодів. Але, є кілька цілком робочих способів частково відновити працездатність практично будь-якого джерела живлення з рідким електролітом.

Важливо: якщо батарея відпрацювала мінімум 5 років, варто в першу чергу задуматися про покупку нової. І тільки в разі обмеженого сімейного бюджету спробувати відновити працездатність старої АКБ. Але, для цього буде потрібно наявність як мінімум зарядного пристрою.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок