Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Через що відбувається сульфатація акумулятора

Автор: Дата: 26.09.2019 Просмотрів: 1739 Коментари: 0

Один водій може на самому звичайному свинцево-кислотному акумуляторі їздити на своїй машині мінімум п'ять років, а інший за схожих умов змінює акумулятор кожні 2-3 роки. Зазвичай, в передчасному виході батареї з ладу винна сульфатация. Що це таке, і причини її виникнення розповість технічний фахівець компанії АвтоЕвроТрейд. Ці знання допоможуть продовжити нормальний ресурс АКБ, і домогтися мінімальних витрат на свою машину.

Сульфатація, що це таке?

Простими словами, це кристали сірчанокислого свинцю, які покривають щільним шаром пластини, роблячи їх неробочими. Чим більше розряд отримує джерело живлення, тим активніше кристали формуються на поверхні електродів.

В нормальному стані, коли батарея працює з циклічним навантаженням, сульфати знаходяться всередині корпусу в рідкому стані. Цьому сприяє оптимальна щільність електроліту, що дорівнює приблизно 1.27 г / см3. При глибокому розряді платини частково споживають воду з кислоти, тим самим, підвищуючи її щільність. Надлишок сульфатів випадає в осад, формуючи досить міцні кристали.

На ранніх стадіях вони недостатньо щільні, і легко подаються розчиненню звичайним повним зарядом. Але, досить залишити таке джерело живлення без заряду протягом тижня, і реанімувати його буде практично неможливо.

Причини сульфатации

Насправді є кілька причин, за якими відбувається цей хімічний процес. Якщо знати їх все, можна легко уникати неприємних наслідків в майбутньому:

1. Глибокий розряд, про який вже була мова, найголовніша і основна причина. У деяких випадках цілком достатньо довести АКБ до 2-3 глибоких втрат енергії, щоб вже ніколи його не відновити.

2. Низька температура провокує поступове накопичення глибокого розряду, який може бути непомітний. У холодну пору батарея не так швидко заряджається як влітку, і періодично їй необхідно допомагати за допомогою імпульсного зарядного пристрою.

3. Висока температура під капотом в літню пору теж може спровокувати формування кристалів. Зазвичай, виробники не рекомендують нагрів корпусу більше ніж на 60 градусів.

4. Помилкове додавання сірчаної кислоти в банки замість дистильованої води. Різке підвищення щільності, як уже було сказано вище, призведе до негативних наслідків.

5. Тривале зберігання без циклічного навантаження теж шкідливо для автомобільного акумулятора.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок