Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Пристрої для перевірки акумулятора

Автор: Дата: 23.07.2019 Просмотрів: 892 Коментари: 0

Наступні рекомендації від технічного фахівця компанії АвтоЕвроТрейд допоможуть будь-якому починаючому водієві в обслуговуванні свинцево-кислотного акумулятора. Не будемо заперечувати, по суті, звичайний автомобільний акумулятор досить простий по конструкції. Але, він вимагає дуже точної експлуатації, і дотримання деяких рекомендацій від виробника. Якщо їх не дотримуватися, акумулятор навряд чи зможе працювати більше гарантійного терміну.

Профілактика роботи за допомогою приладів

Саме сульфатация є найголовнішим ворогом свинцевих пластин і активного шару. А так як корпус автомобільного АКБ має непрозорі верстати, судити про стан пакетів можна тільки за непрямими показниками деяких приладів. Найголовніші з них і будуть описані в цій статті:

1. Найпростіший - вольтметр (мультімерт). Він продається практично в будь-якому господарському або автомобільному магазині. Займає мінімум місця, і його можна тримати в бардачку автомобіля. Він необхідний для того, щоб не допускати випадковий глибокий розряд корпусу. Саме зниження цього показника і призводить до формування кристалів сульфату. Як тільки вольтаж падає до показника 10,8 вольт, сульфати починають активно захоплювати пластини і активну масу. На жаль, вольтметр не зможе показати фактичний стан пластин, і придатний тільки для нових, свідомо справних акумуляторів.

2. У вільному продажі існують і більш сучасні електронні прилади, здатні показати не тільки вольтаж, але і внутрішній опір. Якщо порівнювати цей показник з номінальним, зафіксованим в момент покупки акумулятора, то можна легко простежити його поступове старіння. Якщо опір різко зростає в перші 3-4 роки експлуатації, значить, ви з якої-небудь причини пропустили сульфатацію. Якщо вжити своєчасних заходів, вийде розчинити сульфати, і повернути нормальну щільність електроліту.

3. Сучасна навантажувальна вилка здатна показати всі показники, які тільки доступні електронним приладам. Вона навіть покаже фактичну ємність АКБ, якщо ви купуєте машину з рук, і немає повної впевненості в словах продавця. Прилад досить дорогий, і рідко зустрічається в гаражі звичайного водія. Але, він є на спеціалізованих СТО, таких, як у компанії АЕТ. Послуга коштує дешево, і дозволить протестувати батарею за всіма показниками.

4. Для обслуговуємого корпусу просто необхідно купити спеціальну мірну скляну трубку і ареометр. Завдяки цим простим приладам у водія з'явиться нормальна можливість самостійно обслуговувати АКБ, і своєчасно стежити за щільністю сірчаної кислоти.

Висновок

Для звичайного водія цілком достатньо мультиметра і набору для контролю рівня сірчаної кислоти в банках. За умови, що у нього під капотом стоїть обслуговуємий тип корпусу акумулятора. Але, якщо є фінансова можливість, додаткові, більш досконалі прилади допоможуть своєчасно стежити за технічним станом батареї.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок