Як правильно прикурювати акумулятор?
Якщо ви уважно стежите за станом свого АКБ, вчасно виправляєте дрібні поломки електромережі автомобіля, швидше за все знання про те, як правильно прикурювати акумулятор не знадобляться. Але, в житті може трапитися все що завгодно, в тому числі, знання можуть стати в нагоді вашому другу, у якого раптово сіла батарея. І він не може самостійно запустити мотор за допомогою електричного стартера.
Головне, якісні дроти
За великим рахунком, вони повинні бути в багажнику або бардачку у будь-якого автомобіліста. Коштують вони трохи, місця практично не займають. Але, виконавши хоча б один раз своє призначення, повністю окупаються. Мінімальна, рекомендована професіоналами компанії АвтоЕвроТрейд довжина силових дротів 2,2 метра. У більшості випадків цього достатньо, щоб безпечно розмістити машини відносно один одного. Крім цього, дроти повинні відповідати й іншим рекомендаціям:
- витримувати силу струму не менше 600 Ампер, можна трохи більше;
- ізоляція поширюється не тільки на дроти, а й на затискачі «крокодили»;
- пружини затискачів досить сильні, щоб надійно триматися на клеми.
Останнє особливо важливо, тому що в момент старту мотора він буде досить сильно вібрувати. І проводи не повинні відпадати від місць кріплення. Інакше це може призвести до короткого замикання і негативних наслідків для обох машин.
Cхема прикурювання
Сам алгоритм виконуваних робіт дуже простий. Навіть якщо у вас зовсім немає досвіду в «прикурювання», досить один раз прочитати наступну інструкцію, щоб безпомилково її виконати. Головне, дотримуватися обережності, і не допускати короткого замикання. Ніяких негативних наслідків для електроніки, і самого акумулятора, такий вид корисної послуги не принесе.
1. Беремо плюсовий силовий дріт «червоного кольору», і закріплюємо на акумуляторі донора. Повторюємо процедуру з сівшим АКБ, уважно стежимо за полюсом.
2. Мінусовий дріт «чорного кольору», на машині помічника приєднуємо до мінусової клеми батареї. А на яку машин, яка підкурює до будь-якої металевої частини двигуна. Переконайтеся, що ця деталь не пофарбована і не забруднена. Свідченням вдалого підключення буде проскочила іскра, будьте готові до цього.
3. Тепер не варто витрачати часу, і відразу спробувати запустити машину з сівшим акумулятором. Як правило, це виходить з першої спроби. Утримуючи високі обороти, близько 2000-2500 об / хв, від'єднайте силові дроти.
4. Механіки рекомендують, перед тим як вирушити в дорогу по своїх справах дати попрацювати автомобілю на холостих 10-15 хвилин, щоб генератор міг хоча б частково зарядити сів АКБ. І не глушити мотор згодом, поки не дійдете до місця призначення.
Важливо: тепер ви знаєте, як правильно прикурювати акумулятор, якщо в цьому є необхідність. Хочеться тільки додати, що на зарядку сівшого пацієнта необхідно мінімум 45 хвилин їзди на високих оборотах.
Коментари
Будьте першим, хто залишить тут коментар!