Пн-Пт 9:00-19:00
Cуб. 10:00-16:00
Нед. Вихідний
200 грн
Термінова доставка
Немає товарів

Діагностика акумулятора

Автор: Дата: 23.09.2019 Просмотрів: 1458 Коментари: 0

Для того, щоб експлуатувати автомобіль без неприємних сюрпризів, необхідно періодично піддавати його діагностиці. Акумулятор в цьому плані не виняток. Саме він може в самий невідповідний момент підвести водія, і не дати можливості запустити двигун машини. Діагностика акумулятора може проходити в спеціалізованій СТО або своїми силами. Фахівець компанії АвтоЕвроТрейд розповість, як провести найпростішу діагностику своїми силами.

З чого варто почати?

Як би банально це не звучало, але з цілісності джерела живлення. Працюючи під капотом автомобіля, він піддається постійній трясіння, вібрації навіть ударам з-за поїздки по неякісному покриттю. Для цього його необхідно зняти з робочого місця, і розташувати на рівній стійкій поверхні столу. Якщо тріщин, патьоків електроліту і глибоких подряпин немає, можна його почистити і перевірити рівень електроліту. Його недолік компенсувати за допомогою дистильованої води і встановити корпус назад під капот.

Діагностика за допомогою мультиметра

Повністю заряджений акумулятор без навантаження повинен показати на вольтметрі 12.6-13 вольт. Саме цей діапазон вважається нормою, і не вимагає додаткового втручання. Якщо заряд недостатній, його необхідно компенсувати за допомогою імпульсного зарядного пристрою. Почекати добу після зарядки, і повторно провести досвід. Показання змінилися в меншу сторону, АКБ має внутрішні пошкодження і дуже швидко вийде з ладу. Фахівці рекомендують замінити його в найближчий тиждень.

Діагностика вилкою навантаження

Це вже професійний підхід, і в гаражах такий прилад велика рідкість. Але, він є на СТО компанії АЕТ, для точної перевірки стану акумулятора, як без навантаження, так і під навантаженням. Без навантаження діагностика мало чим відрізняється від звичайного вольтметра. А ось під навантаженням, навантажувальна вилка може розкрити саму об'єктивну картину.

Перевірку роблять після повного заряду, або максимально близького до нього. Вилку підключають приблизно на 5-6 секунд. За цей час вона імітує роботу звичайного стартера. Якщо за час навантаження вольтметр не опустився нижче 10 вольт, значить джерело живлення цілком працездатний. В іншому випадку він буде працювати тільки до перших холодів. А потім фахівці рекомендують знайти йому адекватну заміну. Своєчасна діагностика позбавить від неприємної ситуації. Коли вранці водій не може запустити машину, через розрядженого від старості АКБ.

Коментари

Будьте першим, хто залишить тут коментар!

Написати коментар
Viber Telegram Whatsapp Skype Відгук
Google
Зворотній
дзвінок